Graspop Metal Meeting 2023

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Er staat nergens iets over combi plus dacht ik zo he? Ik hoop eigenlijk wel dat we het camping terrein de woensdag weer op mogen. Al was dat dit jaar wel erg raar geregeld en werd 't niet gecontroleerd.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Waar heb je dat precies gezien of afgeleid? Kan het zo snel niet vinden..
Misschien ook omdat de andere campings ( inferno toch) al opent op Woensdag om 15 uur. Vorig jaar was dit Donderdag 8 uur.
Dus verwacht ik ergens wel een programmatje. Anders is woensdag gewoon een dag koekeloeren, zou ook gek zijn.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.844
Op zich ook wel opvallend dat in flames en at the gates nu al zijn aangekondigd, want ze staan begin december samen in de ab. En die show is nog niet uitverkocht.
Maakt dat nu werkelijk zoveel uit?
Ik heb daar toch altijd mijn twijfels bij, zeker als de show nog ver van het festival verwijderd is.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
Wouw. Wat een mokerslag!

The Chats gaat een feestje worden, heb een ticket voor hun in den Trix.

Blij voor Guido dat hij na 2 keer Alcatraz af te breken eens naar Graspop mag met Cyclone.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.844
Airbourne verwachtte ik eigenlijk ook wel.
Alter Bridge had ik ook al verwacht.
Klopt, er zijn natuurlijk veel meer bands die we verwachten, maar in mijn lijstje stonden alleen namen die al voor andere festivals in juni waren aangekondigd (Airbourne was dat dus nog niet).
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
ik vraag me af hoe the halo effect hun lineup er gaat uit zien, ik dacht dat jesper niet wilde touren en niclas speelt gewoon nog bij in flames. dan maar zonder originele gitaristen op baan?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.208
Ik meen dat dat om 20 munten ging. Als je 40 munten kocht was het 110 euro, ik heb eventueel bewijs van mijn eigen aankoop destijds.
Als je ze voor 2020 kocht dan waren ze 2.75 per stuk, maar als je ze voor 2022 kocht dan waren ze 3 euro per stuk
ik heb zelf inderdaad ook 2.75 per stuk betaald, maar mijn vrienden die pas enkele maanden voor het festival hun muntjes kochten betaalden 3 euro.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
ik vraag me af hoe the halo effect hun lineup er gaat uit zien, ik dacht dat jesper niet wilde touren en niclas speelt gewoon nog bij in flames. dan maar zonder originele gitaristen op baan?
Hoop op dezelfde bezetting als voorprogramma van machine Head. Die set vond ik erg indrukwekkend!
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Dan ontbreekt er toch een first timer op die pagina met de first timers
Er kan altijd iemand toch weggevallen zijn last minute en dat aantal vergeten aanpassen, of bij iemand first timer vergeten zetten of niet gelinkt...
Ik lees het alvast ook als in 'in deze drop zitten 41 acts die er nooit eerder stonden'. Ze gaan echt nu niks zeggen over het totale aantal, dat zou compleet onlogisch zijn. Je doet een drop van 103 namen, dan gaat de rest van de tekst daar gewoon over.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Lees niets over combi+ dit keer maar zou de camping wel al op woensdag open gaan? Lijkt me een hele hoop gedoe als we met z'n allen op donderdagochtend door de poorten moeten en de tenten moeten opzetten, terwijl vroeg in de middag al de eerste bands beginnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Lees niets over combi+ dit keer maar zou de camping wel al op woensdag open gaan? Lijkt me een hele hoop gedoe als we met z'n allen op donderdagochtend door de poorten moeten en de tenten moeten opzetten, terwijl vroeg in de middag al de eerste bands beginnen.
bij camping inferno staat er alleszins al op dat die woensdag open gaat
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer, Jamel en nikita

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Lees niets over combi+ dit keer maar zou de camping wel al op woensdag open gaan? Lijkt me een hele hoop gedoe als we met z'n allen op donderdagochtend door de poorten moeten en de tenten moeten opzetten, terwijl vroeg in de middag al de eerste bands beginnen.
Donderdag is een volwaardige dag dus dat zou compleet onlogisch zijn. Aangezien ze zelfs inferno al open doen op woensdag verwacht ik zelfs iets van preparty op woensdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.208
Weet niet wie er een paar dagen geleden over The Ghost Inside aan het praten waren, maar die band heeft er wel een fan bij.
Klinkt echt super goed. Dit wordt alvast één van mijn absolute must sees.

Voor mij zijn tot nu toe de donderdag, vrijdag en zaterdag al goed gevuld met must sees waar de zondag toch wel echt achter blijft. Al maak ik me er geen zorgen over dat dat helemaal goed komt als ik me wat meer ga inluisteren. Daarnaast is de laatste dag wat rustiger een stuk beter dan zoals dit jaar waar de zondag de meest stacked dag was voor mij. op zondag heb je toch geen energie meer over.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Weet niet wie er een paar dagen geleden over The Ghost Inside aan het praten waren, maar die band heeft er wel een fan bij.
Klinkt echt super goed. Dit wordt alvast één van mijn absolute must sees.

Voor mij zijn tot nu toe de donderdag, vrijdag en zaterdag al goed gevuld met must sees waar de zondag toch wel echt achter blijft. Al maak ik me er geen zorgen over dat dat helemaal goed komt als ik me wat meer ga inluisteren. Daarnaast is de laatste dag wat rustiger een stuk beter dan zoals dit jaar waar de zondag de meest stacked dag was voor mij. op zondag heb je toch geen energie meer over.
zeker als je weet hoe weinig die mannen spelen, uit noodzaak na hun zwaar ongeval enige tijd geleden.

Intro van hun nummer aftermath legt dit mooi uit

 
  • Leuk
Waarderingen: charlottekos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken