Graspop Metal Meeting 2023

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Bekijk bijlage 3162

de vraag is wat verstaan ze onder huurtenten, enkel de eerste of alle opties
De huurtenten zijn die gewone standaard campingtentjes. Die stonden vorig jaar ook apart gescheiden van de festihutten etc.
Het ontbijt is op de kant waar de festihutten stonden.
Dus bij deze uitleg versta ik wel dat er ontbijt is mocht je een "festihut" nemen.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
451
251
Op zich ook wel opvallend dat in flames en at the gates nu al zijn aangekondigd, want ze staan begin december samen in de ab. En die show is nog niet uitverkocht.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
De huurtenten zijn die gewone standaard campingtentjes. Die stonden vorig jaar ook apart gescheiden van de festihutten etc.
Het ontbijt is op de kant waar de festihutten stonden.
Dus bij deze uitleg versta ik wel dat er ontbijt is mocht je een "festihut" nemen.
in dat geval lijkt het mij toch al meer de moeite om dit te overwegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.010
Zeker heel veel toffe namen, toch enigzins teleurgesteld in het volledig ontbreken van power metal bands.
Beast In Black staat ertussen, maar verder tegenvallend idd..
Ik had op z'n minst Stratovarius erbij verwacht (en gehoopt), en wellicht Helloween, Angra, Nanowar Of Steel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
in dat geval lijkt het mij toch al meer de moeite om dit te overwegen.
Op basis van vorig jaar (en ik spreek voor de hele groep) was dit inderdaad aan te raden. Zeer verzorgd, dichtbij, mooi ontbijt, propere wc's en douches.
En we zijn een groep met veel verschillende leeftijden.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
In het vluchtig scrollen tussen de bands las ik in m’n enthousiasme de band “The Meezingers”. Ik dacht nog, wat een vreemde bandnaam… tot ik goed keek.

CD8CEE5B-0B5F-4F99-846F-6A0DCCA9D026.jpeg
 
  • Haha
Waarderingen: Simoni

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
toch best veel pure hedendaagse rocknamen . the chats, the menzingers, the luka state, stand atlantic .

bands die ik eerder op werchter zou verwachten
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
inderdaad vrij weinig power metal, en voor mijn gevoel meer metalcore dan normaal. stuk of 20 metalcore bands geloof ik wel. ben er zelf erg blij mee maar gaat natuurlijk weer ten koste van de andere genres.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
451
251
toch best veel pure hedendaagse rocknamen . the chats, the menzingers, the luka state, stand atlantic .

bands die ik eerder op werchter zou verwachten
Blij met the chats, maar inderdaad eerder een typische werchter/pukkelpop band
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Wat ik al zei...een beetje vreemd om Gojira af te sluiten na Amon Amarth, Mesuggah en Disturbed.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
376
534
"Per tip-up kan je bij de bestelling 1 parkingvoucher kopen waarmee je kan parkeren op de parking van Camping Inferno. Je ontvangt deze parkingvoucher automatisch na je bestelling. "

Deze info staat er ook voor de Canvas Huts, maar niet bij de huurtenten op Camping Inferno.
Zou je met een huurtent niet langer op parking inferno mogen staan? Dat lijkt me een vreemde keuze.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.010
Even vergeleken met mijn lijstje.
Bijna de helft correct dus, maar toch ook aardig wat opvallende afwezigen (met name Alter Bridge, Brutus, Electric Callboy, Ensiferum, Evanescence, Igorrr, Saturnus, Stratovarius, The Hu).
En gelukkig ook een heleboel 'nieuwe' namen, waarvan de meeste nog niet op andere festivals in juni zijn aangekondigd.
Veel te ontdekken weer!

1669287285465.png
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Even vergeleken met mijn lijstje.
Bijna de helft correct dus, maar toch ook aardig wat opvallende afwezigen (met name Alter Bridge, Brutus, Electric Callboy, Ensiferum, Evanescence, Igorrr, Saturnus, Stratovarius, The Hu).
En gelukkig ook een heleboel 'nieuwe' namen, waarvan de meeste nog niet op andere festivals in juni zijn aangekondigd.
Veel te ontdekken weer!

Bekijk bijlage 3164
Airbourne verwachtte ik eigenlijk ook wel.
Alter Bridge had ik ook al verwacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken