Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
vind het jammer dat de functie weg is om gelijkaardige bands op de lineup te zien als je op een bandpagina klikt. heb zo in het verleden wel nog een en andere ontdekt
die zaterdag gaat wel stevig worden op de mainstages denk ik. slipknot, parkway drive, pantera, in flames, architects als mainstage bands. waar meestal de mainstage zonder roepen is
Nee, ik heb altijd tickets, munten en Devil's Lake in één keer gekocht via TicketMaster.
In feite huurt GMM een deel van de parken af, en verhuurt deze door onder een andere naam.
vind het jammer dat de functie weg is om gelijkaardige bands op de lineup te zien als je op een bandpagina klikt. heb zo in het verleden wel nog een en andere ontdekt
Bij mij staat er onderin de pagina 'you may also like', met daarin 3 aanraders, onder de video. (Ik zie bij arch enemy bijv. at the gates, cradle of filth en the halo effect)
Bij mij staat er onderin de pagina 'you may also like', met daarin 3 aanraders, onder de video. (Ik zie bij arch enemy bijv. at the gates, cradle of filth en the halo effect)
Lamb Of God is niet echt een jonge band, het zijn eerder laatbloeiers.
Ze bestaan al sinds 1994, ongeveer net zo lang als bands als Korn of Slipknot.
Alleen kwam hun eerste album pas uit in 1999, onder hun voormalige naam Burn The Priest.
De naam Lamb Of God zijn ze pas gaan gebruiken vanaf 2000.
Ontbreken van The Hu vind ik ook een opvallende, want die stonden geloof ik toch ook op een van de affiches van '20 of '21.
Ik had ook op een inhaalbeurt van Wardruna gehoopt, maar dat zit er precies ook niet in.