Graspop Metal Meeting 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.437
Manmanman wat een rij namen. En zoveel toffe dingen ertussen. Verrassingen zoals Draconian, helden zoals Meshuggah, Lekker knallen bij de main met Amon Amarth en Arch Enemy. 1914, Orbit Culture. In Flames die er nog ff bijkomt op de zaterdag. Echt heel blij met deze rij namen.

De enige opvallende afwezige vind ik eigenlijk Alter Bridge.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.138
7.330
Manmanman wat een rij namen. En zoveel toffe dingen ertussen. Verrassingen zoals Draconian, helden zoals Meshuggah, Lekker knallen bij de main met Amon Amarth en Arch Enemy. 1914, Orbit Culture. In Flames die er nog ff bijkomt op de zaterdag. Echt heel blij met deze rij namen.

De enige opvallende afwezige vind ik eigenlijk Alter Bridge.
Ohja inderdaad waar is alter bridge
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
374
530
Vrijdag en zaterdag zijn voor mij zeer "stacked" qua namen. Erg goede affiche tot dusver.
Ook op zondag kan ik een erg mooie undercard terugvinden, vermits de headliners niet echt iets voor mij zijn.
Donderdag tot nu toe de zwakste dag, maar dat hoeft niet zo'n ramp te zijn mits een fantastische headliner, wetende dat ik die dag waarschijnlijk nog aan het werk ben!
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Toch bizar hoor. Een tent met 8 personen "huren" kost je meer dan zo'n cottage met alle voorzieningen voor 8 personen op Metal Park...
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Toch bizar hoor. Een tent met 8 personen "huren" kost je meer dan zo'n cottage met alle voorzieningen voor 8 personen op Metal Park...
Inderdaad. Het enige voordeel is dat je niet ver moet gaan. Maar voor een simpele legertent is dat inderdaad wel prijzig.
Voor die prijzen mocht het ontbijt er wel inzitten. Zeker als je dan 1 a 2 bons zou moeten neertellen.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Inderdaad. Het enige voordeel is dat je niet ver moet gaan. Maar voor een simpele legertent is dat inderdaad wel prijzig.
Voor die prijzen mocht het ontbijt er wel inzitten. Zeker als je dan 1 a 2 bons zou moeten neertellen.
+ het verschil in comfort is toch gigantisch. In zo'n cottage zit je elk in je kamer, eigen wc, eigen bad/douche, ...
Om dan een half uurtje max. op een shuttlebus te zitten, heb ik er zeker voor over dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.138
7.330
Ik heb een floor plan kunnen vinden van de metal park huisjes, maar niet van de Devil's lake huisjes. Is die er gewoon niet of kan ik niet zoeken?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken