Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Eerste gedacht: Ik heb nog heel wat luisterwerk te doen tegen zaterdag. Voor mij persoonlijk is zondag op het eerste zicht veruit de beste dag.
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
257
437
Donderdag: Orbit Culture, 1914, Septicflesh en At the gates.

Vrijdag: Amon Amarth, Gojira, Disturbed, Meshuggah en Behemoth.

Zaterdag: slipknot, Legion of the Damned, In Flames, Pantera.

Zondag: /

Uitgezonderd de zondag al bij al tevreden.
De vraag rest nu nog combi of dagticket 🤔
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
vind het jammer dat de functie weg is om gelijkaardige bands op de lineup te zien als je op een bandpagina klikt. heb zo in het verleden wel nog een en andere ontdekt
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
die zaterdag gaat wel stevig worden op de mainstages denk ik. slipknot, parkway drive, pantera, in flames, architects als mainstage bands. waar meestal de mainstage zonder roepen is
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.554
4.841
Ik heb toen Inferno ook via ticketmaster in 1 keer geboekt. Ik denk wel dat Devil Lake apart was omdat dit over center parcs gaat.
Nee, ik heb altijd tickets, munten en Devil's Lake in één keer gekocht via TicketMaster.
In feite huurt GMM een deel van de parken af, en verhuurt deze door onder een andere naam.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.554
4.841
Nog even in het topic 'jonge headliners' deze kwam wel even binnen als een shock bij mij:
Als zelfs leden van Lamb of God al 50 zijn, wie zijn dan nog jonge bands lol
Lamb Of God is niet echt een jonge band, het zijn eerder laatbloeiers.
Ze bestaan al sinds 1994, ongeveer net zo lang als bands als Korn of Slipknot.
Alleen kwam hun eerste album pas uit in 1999, onder hun voormalige naam Burn The Priest.
De naam Lamb Of God zijn ze pas gaan gebruiken vanaf 2000.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
The Hu had ik wel echt verwacht in deze lading trouwens
Nu je 't zegt. Vreemd dat die niet in deze lading zitten.

Ze hebben wel op hun eigen site ook nog geen enkele tourdata voor volgende zomer. Misschien was Pinkpop te snel?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Ontbreken van The Hu vind ik ook een opvallende, want die stonden geloof ik toch ook op een van de affiches van '20 of '21.
Ik had ook op een inhaalbeurt van Wardruna gehoopt, maar dat zit er precies ook niet in.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken