Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
1. Vandaag geen Metallica en verder gewoon een standaard dag als alle anderen
2. Vandaag geen Metallica en wel iets anders
3. Vandaag geen Metallica, maar wel een ander festival

Geen idee hoe we dit nou moeten zien, behalve dan geen Metallica 🤪
Of vandaag is de GNR dag..
Of de Werchter dag.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.451
Of vandaag is de GNR dag..
Of de Werchter dag.
GNR dag bedoelde ik optie 2 mee, er wordt iets aangekondigd, maar het is geen Metallica
Werchter dag bedoelde ik optie 3 mee, geen Metallica maar wel een ander festival dat iets aankondigd. Alleen hoeft dan niet per se Metallica te zijn dat het festival in kwestie aankondigt
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
GNR dag bedoelde ik optie 2 mee, er wordt iets aangekondigd, maar het is geen Metallica
Werchter dag bedoelde ik optie 3 mee, geen Metallica maar wel een ander festival dat iets aankondigd. Alleen hoeft dan niet per se Metallica te zijn dat het festival in kwestie aankondigt
je bent me kwijt.
 

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
71
106
1. Vandaag geen Metallica en verder gewoon een standaard dag als alle anderen
2. Vandaag geen Metallica en wel iets anders
3. Vandaag geen Metallica, maar wel een ander festival

Geen idee hoe we dit nou moeten zien, behalve dan geen Metallica 🤪
4. 'Waar is Metallica?'
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.451
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.451
Kiss zou het meest logisch zijn als het betekent dat we vandaag een headliner krijgen. GNR heeft verder nog niks aangekondigd, terwijl Kiss net een stel Duitse data heeft gelost.

Eigenlijk zijn dit iedere dag de 3 opties, dus we weten niets meer dan het begin van de dag :ROFLMAO:

Klopt, alleen is de vierde optie (tegen beter weten in?) dat Metallica wordt aangekondigd en die is wel afgevallen voor vandaag
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Kiss zou het meest logisch zijn als het betekent dat we vandaag een headliner krijgen. GNR heeft verder nog niks aangekondigd, terwijl Kiss net een stel Duitse data heeft gelost.
Klopt maar dan zou het toch vreemd zijn dat ze een uur later een losse aankondiging doen voor Graspop, in plaats van het te combineren.

Persoonlijk hoop ik dat ze één deze dagen eens wakker worden in het kamp van Avenged Sevenfold, maar daar heb ik ook niet veel vertrouwen in.
Dan stem ik op Nightwish, mooi voor de start van hun Europese tournee.
Dit zou ook echt fantastisch zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
ik denk dat KISS eigenlijk eender wanneer kan, dat ze eerst hun eigen data in duitsland wilden aankondigen om te laten weten: we zijn er nog. maar dat vanaf nu die naam ieder moment kan vallen
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
1. Vandaag geen Metallica en verder gewoon een standaard dag als alle anderen
2. Vandaag geen Metallica en wel iets anders
3. Vandaag geen Metallica, maar wel een ander festival

Geen idee hoe we dit nou moeten zien, behalve dan geen Metallica 🤪
Oké, niet verwacht dat jullie het zo hard gingen analyseren 🤣. 2 dus.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Oké, niet verwacht dat jullie het zo hard gingen analyseren 🤣. 2 dus.
Always Sunny Reaction GIF

dat is wat we hier doen he jimmy
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Ben bang dat een Kiss aankondiging om 10 er dik in zit dan
Wat grappig zou zijn, hun show in 2019 werd groots aangekondigd met veel toeters en bellen als het ‘grote afscheid aan de Belgische fans’. Beetje zoals Slayer toen dus.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.495
6.167
Wat grappig zou zijn, hun show in 2019 werd groots aangekondigd met veel toeters en bellen als het ‘grote afscheid aan de Belgische fans’. Beetje zoals Slayer toen dus.
Misschien verkopen ze dit jaar daarom voor de zekerheid maar geen kaarten aan Belgische fans en duurt het daarom ook zolang voordat de kaartverkoop begint. Heel geregel natuurlijk. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken