Pinkpop 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.140
7.337
Hz zou bmth wel kunnen en architects niet?
BMTH doet meer major/mainstream festivals en minder metal festivals dan de andere metalcore bands. daarnaast stonden ze vorig jaar al op Hellfest
Beartooth is de metalfestivals vorig jaar al af gegaan en tourt weer dus zou ook kunnen. Beartooth lijkt me een prima boeking voor Pinkpop, zijn ook erg goed live en wat meer mainstream dan andere metalcore bands.

Fever 333 zie ik ook wel op Pinkpop staan.

Architects en Parkway Drive gaan gewoon Copenhell, Graspop en Hellfest doen dit jaar. Misschien volgend jaar who knows.

Turnstile is ook hardcore (wel wat meer mainstream) dus archtitects etc kan ook
hardcore punk is wel weer heel wat anders dan metalcore.

EDIT: Zou Powerwolf op Pinkpop werken? Lijkt me wel een mooie boeking.
Epica zie ik ook wel Graspop en Pinkpop doen volgend jaar. Within Temptation of Delain zie ik ook wel op pinkpop staan.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Hier ook maar even droppen:
Zanger van Dirty Honey plaatste een verhaal op instagram, bevestigend dat Dirty Honey het voorprogramma zal verzorgen tijdens de EU-Leg van Guns N Roses.
Of GnR nou wel of niet komt, laat Dirty Honey sowieso maar langskomen in Landgraaf!
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Het feit dat, mits, GNR geboekt word, de kans groot is dat Dirty Honey mee komt wellicht?
The Office Thank You GIF


(al moet ik wel meteen m'n wereldnieuws wat bijschaven, omdat het evengoed een throwback-verhaal kan zijn van de zanger over afgelopen zomer)
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.708
1.869
RW heeft nu al 2 namen bekend gemaakt en de derde Muse ligt eigenlijk ook al op straat. Benieuwd of PP deze week nog met een headliner gaat komen?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
RW heeft nu al 2 namen bekend gemaakt en de derde Muse ligt eigenlijk ook al op straat. Benieuwd of PP deze week nog met een headliner gaat komen?
Bij Werchter begint de ticketverkoop al op 29 oktober. Dan is het natuurlijk wel handig om al wat namen vrijgegeven te hebben. Pinkpop's ticketverkoop begint bijna een maand later, op 26 november. Die hebben wat dat betreft dus nog iets meer tijd...
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en PJ

EastRocks

Campingartiest
3 nov 2015
57
41
zoals altijd zal de NL inbreng weer groot zijn op PP, welke acts verwachten/hopen jullie op?
Denk zelf dat Goldband wel zekerheid is en Ronde ook eigenlijk. DI-rect zou me ook niet verbazen met een plaat opkomst waarvan al twee hits vooruit zijn gesneld, en ik hoop op wat oude glorie Vandenberg die dan weer hun 2e cd in nieuwe bezetting hebben uitgebracht
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.019
6.060
zoals altijd zal de NL inbreng weer groot zijn op PP, welke acts verwachten/hopen jullie op?
Denk zelf dat Goldband wel zekerheid is en Ronde ook eigenlijk. DI-rect zou me ook niet verbazen met een plaat opkomst waarvan al twee hits vooruit zijn gesneld, en ik hoop op wat oude glorie Vandenberg die dan weer hun 2e cd in nieuwe bezetting hebben uitgebracht
ik zou Blackbird wel weer een terugkeer gunnen. Within Temptation zou me niet verbazen zouden ze 2023 op Pinkpop staan, imo terecht ook.
Denk dat Willem (Waylon) nog best een kanshebber is, of S10 ze ontbrak (?) afgelopen editie..

Maar, de NL inbreng zal wel weer hoog zijn zoals 2022 ook was.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Ik gooi er ook maar wat willekeurige NL namen in die ik graag zou zien komen volgend jaar. Geen idee wat de haalbaarheid is trouwens. Er is zelfs een kans dat ik bands noem die nieteens meer bestaan, zoals ik al eens met John Coffey deed 😂

Moke
Spinvis
VUUR
Nielson
Heideroosjes
S10
Waltzburg
Mr. & Mississippi (helaas gestopt)
Caro Emerald
Johan
Voicst
The Opposites
Peter Pan Speedrock
Racoon
Go Back to the Zoo
De Dijk (helaas)
En wat zou ik graag Boudewijn de Groot nog gezien hebben, maar ook die treedt niet meer op helaas…
 
  • Haha
Waarderingen: elo

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Het kan aan mij liggen en/of misschien waarderen we/ik werk van eigen bodem minder, maar onze zuiderburen hebben het tegenwoordig met veel meer leuke/goede/spannende/kwalitatieve namen beter voor elkaar dan wij
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en elo

elo

Headliner
3 dec 2013
5.006
3.690
Ik gooi er ook maar wat willekeurige NL namen in die ik graag zou zien komen volgend jaar. Geen idee wat de haalbaarheid is trouwens. Er is zelfs een kans dat ik bands noem die nieteens meer bestaan, zoals ik al eens met John Coffey deed 😂

Moke
Spinvis
VUUR
Nielson
Heideroosjes
S10
Waltzburg
Mr. & Mississippi (helaas gestopt)
Caro Emerald
Johan
Voicst
The Opposites
Peter Pan Speedrock
Racoon
Go Back to the Zoo
De Dijk (helaas)
En wat zou ik graag Boudewijn de Groot nog gezien hebben, maar ook die treedt niet meer op helaas…
Leef jij in 2009?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.006
3.690
Het kan aan mij liggen en/of misschien waarderen we/ik werk van eigen bodem minder, maar onze zuiderburen hebben het tegenwoordig met veel meer leuke/goede/spannende/kwalitatieve namen beter voor elkaar dan wij
Dat is echt zo, ja. België heeft bakkkken meer kwaliteitsmuziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
542
406
Er is toch nog genoeg mooie/leuke Nederlandse muziek te boeken voor Pinkpop? Ik vind het echt niet zo slecht gestelt eigenlijk, ik zie juist wel een opleving de laatste tijd in de Nederlandse muziek, dat het dan in België misschien nog beter is, is dan weer een tweede.
 

berrie1101

Playlistbediener
19 okt 2022
17
5
zoals altijd zal de NL inbreng weer groot zijn op PP, welke acts verwachten/hopen jullie op?
Denk zelf dat Goldband wel zekerheid is en Ronde ook eigenlijk. DI-rect zou me ook niet verbazen met een plaat opkomst waarvan al twee hits vooruit zijn gesneld, en ik hoop op wat oude glorie Vandenberg die dan weer hun 2e cd in nieuwe bezetting hebben uitgebracht
Goldband lijkt me zeker inderdaad, vorig jaar bijna alle grote festivals wel gedaan. En wat zou dat een feestje zijn. Nu wel wat concerten gezien in mn leven maar de sfeer vooraan bij goldband op Lowlands vorig jaar, nog nooit zoiets meegemaakt🤪
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
864
349
Wat een nachtmerrie zou dat zijn pink het meest vervelende nummer van 2021 met cover me in sunshine en dan van dit jaar ook nog met one republic
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken