Pinkpop 2023

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Hou nou even op.
Als ik een langharig iemand kneitervals wil horen schreeuwen dan steek ik wel op een onverwachts moment een vinger in mijn vriendins achterste
Wat een fijnbesnaarde beeldspraak. Ik hoop voor je vriendin dat GnR op Pinkpop staat, zodat je DIE optie kiest...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.722
1.885
Ik zie GnR wel op Graspop staan en een paar dagen later op PP. Al hebben ze recent nog wel op Graspop gestaan natuurlijk...
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Mental health issues is niet om mee te lachen. Tuurlijk is het wrang dat de beste man vaak heeft afgezegd, maar het is schrijnend om te zien hoe nog altijd onderscheid wordt gemaakt tussen mentale en fysieke problemen. Tuurlijk is het kut dat hij Glasto speelt en daarna Werchter cancelt, maar we kunnen ook niet in zo'n jongen z'n hoofd kijken.
Naar het schijnt eerdere concerten afgelast vanwege terugkerende stemproblemen en na het afronden van zijn tour, meende ik dat hij had besloten dat hij voor onbekende tijd pauzeert vanwege mentale problemen. Of stemproblemen de daadwerkelijke oorzaak zijn zullen we wellicht nooit weten, maar dat is niet hoe het toen verkocht is.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Copenhell hebben eerste pakketje namen gedropt zou een architects en fever 333 geen slechte namen vinden voor pinkpop
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Dacht dat Fever 333 uit elkaar was?
nee, de zanger vervangt gewoon de rest van de band.

volgens mij boekt pinkpop nooit echt metalcore toch?
Kans op PWD of architects lijkt me nihil. zeker door die 3 metalfestivals in hetzelfde weekend. enige metalcore band die ik pinkpop zie doen is BMTH of misschien Beartooth
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
nee, de zanger vervangt gewoon de rest van de band.

volgens mij boekt pinkpop nooit echt metalcore toch?
Kans op PWD of architects lijkt me nihil. zeker door die 3 metalfestivals in hetzelfde weekend. enige metalcore band die ik pinkpop zie doen is BMTH of misschien Beartooth
Hz zou bmth wel kunnen en architects niet?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Turnstile is ook hardcore (wel wat meer mainstream) dus archtitects etc kan ook
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken