Pinkpop 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.026
8.666
Het enige wat we nu zeker weten is dat er liveshows komen. Vraag me af of we die vrijdag gedeeld zien worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Landgraver

Support act
13 apr 2021
942
446
no way dat Pinkpop Pink EN taylor swift boekt
kan me niets anders voorstellen dan dat de andere 2 headliners gitaren zijn
Als ze de kans krijgen om haar te boeken dan denk ik dat ze dit zeker zullen doen, ze speelt trouwens ook gitaar wel van een ander kaliber.....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.506
6.183
Zou mooi zijn als ze dat loslaten en Swift, mochten ze de kans hebben, niet laten liggen omdat de andere twee acts perse rockbands moeten zijn.

Aan de andere kant zouden ze, mochten ze Swift hebben kunnen boeken, dan P!nk vermoedelijk niet geboekt hebben toch?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
Ik denk dat Pink wel een veiligere boeking is voor Pinkpop. Het gemiddeld picknick-op-een-dekentje-op-het-veld publiek kent waarschijnlijk meer van Pink dan van Taylor Swift.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.786
3.736
Ik geloof er ook niet in, maar dromen mag (lees: moet) hier he.
Dit jaar de 'proef' met het gedraaide podium, met wat aanpassingen lijkt dat wel een ding te gaan worden. Nu kunnen er grotere namen op het 2e podium (als stage-afsluiter) gezet worden!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
601
Taylor Swift zou echt een mooie naam (headliner) zijn, maar welke hits heeft ze nu echt in NL?
 
  • Haha
Waarderingen: elo

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.026
8.666
Taylor Swift zou echt een mooie naam (headliner) zijn, maar welke hits heeft ze nu echt in NL?
Ze heeft er best veel.

I Knew You Were Trouble, We Are Never Getting Back Together, Bad Blood, Shake It Off, You Belong With Me, Blank Space, Love Story, Exile zal je vast allemaal wel kennen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Ze heeft er best veel.

I Knew You Were Trouble, We Are Never Getting Back Together, Bad Blood, Shake It Off, You Belong With Me, Blank Space, Love Story, Exile zal je vast allemaal wel kennen.
Als je dit rijtje zo ziet is dit echt 1 op 1 inwisselbaar met Just Give Me A Reason, What About Us, Try, F*ckin' Perfect, Raise Your Glass en So What. Op Exile na dan.
Een Taylor Swift show gaat dan ook echt minimaal verschillen van die van P!nk, gewoon beiden ontzettend platte Amerikaanse commerciƫle meuk met genoeg hits die iedereen door de radio toch wel z'n strot doorgestauwd heeft gekregen.
En dan allemaal verbaasd zijn als ze niets/nauwelijks iets van die laatste twee albums speelt. Alleen al om die reden, en om al m'n tiener frustraties er bij I Knew You Were Trouble en Blank Space nog eens uit te gooien, hoop ik eigenlijk dat ze gewoon op Pinkpop of Rock Werchter staat.
Maar goed, gaat niet gebeuren.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Ik denk dat Pink wel een veiligere boeking is voor Pinkpop. Het gemiddeld picknick-op-een-dekentje-op-het-veld publiek kent waarschijnlijk meer van Pink dan van Taylor Swift.
Fuck de picknickers. Dat is een relatief klein groepje sokken, en zeker niet de graadmeter voor de grote massa Pinkpop publiek. En ze komen sowieso, ongeacht de line-up, dus juist voor hen hoef je niet de afweging Pink vs. Swift te maken...
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.026
8.666
Als je dit rijtje zo ziet is dit echt 1 op 1 inwisselbaar met Just Give Me A Reason, What About Us, Try, F*ckin' Perfect, Raise Your Glass en So What. Op Exile na dan.
Een Taylor Swift show gaat dan ook echt minimaal verschillen van die van P!nk, gewoon beiden ontzettend platte Amerikaanse commerciƫle meuk met genoeg hits die iedereen door de radio toch wel z'n strot doorgestauwd heeft gekregen.
En dan allemaal verbaasd zijn als ze niets/nauwelijks iets van die laatste twee albums speelt. Alleen al om die reden, en om al m'n tiener frustraties er bij I Knew You Were Trouble en Blank Space nog eens uit te gooien, hoop ik eigenlijk dat ze gewoon op Pinkpop of Rock Werchter staat.
Maar goed, gaat niet gebeuren.
Ik ben eigenlijk benieuwd of Midnights in lijn zal liggen van die laatste twee albums of toch weer naar de pop bangers kant opgaat. Best gek dat we daar echt nog niets over weten, 3 dagen voor de release.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Als je dit rijtje zo ziet is dit echt 1 op 1 inwisselbaar met Just Give Me A Reason, What About Us, Try, F*ckin' Perfect, Raise Your Glass en So What. Op Exile na dan.
Een Taylor Swift show gaat dan ook echt minimaal verschillen van die van P!nk, gewoon beiden ontzettend platte Amerikaanse commerciƫle meuk met genoeg hits die iedereen door de radio toch wel z'n strot doorgestauwd heeft gekregen.
En dan allemaal verbaasd zijn als ze niets/nauwelijks iets van die laatste twee albums speelt. Alleen al om die reden, en om al m'n tiener frustraties er bij I Knew You Were Trouble en Blank Space nog eens uit te gooien, hoop ik eigenlijk dat ze gewoon op Pinkpop of Rock Werchter staat.
Maar goed, gaat niet gebeuren.
Taylor Swift is ook plat, maar niet zĆ³ plat als P!nk. Die doelgroepen verschillen ook heel erg van elkaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken