Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
En daar is QOTSA bijgekomen. Die laatste werd trouwens ook al eerder genoemd. Dat was niet Muse zoals ik hierboven melde. Zal wel weer rond 12 uur zijn.
Ik heb al eens vaker gezegd dat de constructie Florence and The Machine met QTSA een optie is voor Pinkpop. Een co headliner constructie.

Zelf lijkt me wel dat dit niet Wow gaat verkopen onder het Pinkpop publiek. Al zou ik zelf wel blij zijn met deze namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Volgens efestivals is het gerucht Florence And The Machine
Image
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ, T. Roses en gerrie

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Dat zijn eigenlijk toch de leukste namen: de namen die je al met potlood kan opschrijven, alleen wel bij alle grote festivals in Juni/juli.

Zelf lijkt Florence + the machine me een ideale headliner voor Down the rabbit hole, maar het zou best wel eens Pinkpop kunnen worden deze keer.
Dan wel als Noord afsluiter of sub op het hoofdpodium. Best kept secret lijkt me gevoelsmatig niet, maar ik laat me graag verrassen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Dat zijn eigenlijk toch de leukste namen: de namen die je al met potlood kan opschrijven, alleen wel bij alle grote festivals in Juni/juli.

Zelf lijkt Florence + the machine me een ideale headliner voor Down the rabbit hole, maar het zou best wel eens Pinkpop kunnen worden deze keer.
Dan wel als Noord afsluiter of sub op het hoofdpodium. Best kept secret lijkt me gevoelsmatig niet, maar ik laat me graag verrassen.
Ik hoop dat Pinkpop het durft. Ik vind haar muziek echt tof maar misschien te alternatief voor veel Pinkpop bezoekers?
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
267
132
Ook Sam Fender heeft 2 festival shows aangekondigt. In de UK en als headliner weliswaar, maar in mijn ogen blijft dit voor Pinkpop ook zeker een mooie kandidaat! Heeft weliswaar eind vorig jaar aangekondigt last te hebben van Mental Health Issues meende ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken