Pinkpop 2023

Vanwaar denken jullie dat de Pinkdag snel zou verkopen? Boutique lijk iig niet zo snel te lopen.

Weet iemand hoeveel dagtickets er meestal voor een vrijdag op Pinkpop beschikbaar zijn? Ik kan namelijk geen heel week-end komen omdat ik zondag 18 juni naar Bruce Springsteen ga (TW Classic). Ik zou dus graag vrijdag naar Pinkpop komen voor P!nk. Werchter Boutique is namelijk op zaterdag dus vrijdag dagje Pinkpop en zondag Bruce Springsteen lijkt me ideaal.
Boutique is nog niet uitverkocht maar dat zal allemaal dagtickets natuurlijk en voor Pinkpop op vrijdag denk ik dat het slechts een beperkt aantal dagtickets zijn?
Misschien toch best ticketje voor Boutique kopen dan als ik P!nk wil zien?
Wat is jullie mening?

Als je op de dag van de verkoop voor een dagticket gaat moet dat toch lukken lijkt me. Ik heb geen idee hoeveel dagtickets er zijn. Dat is meer een vraag voor Dennis....

verschilt per jaar...
volgens mij niet echt cijfers genoemd afgelopen jaar.

maar safe to say, circa 30.000 dagkaarten per dag en circa 40.000 weekendkaarten (?)

Weet iemand hoeveel dagtickets er meestal voor een vrijdag op Pinkpop beschikbaar zijn? Ik kan namelijk geen heel week-end komen omdat ik zondag 18 juni naar Bruce Springsteen ga (TW Classic). Ik zou dus graag vrijdag naar Pinkpop komen voor P!nk. Werchter Boutique is namelijk op zaterdag dus vrijdag dagje Pinkpop en zondag Bruce Springsteen lijkt me ideaal.
Boutique is nog niet uitverkocht maar dat zal allemaal dagtickets natuurlijk en voor Pinkpop op vrijdag denk ik dat het slechts een beperkt aantal dagtickets zijn?
Misschien toch best ticketje voor Boutique kopen dan als ik P!nk wil zien?
Wat is jullie mening?
Dagticket voor PP is iig duurder dan n kaartje voor Werchter Boutique. Die waren afgelopen jr €120,= en zullen voor 2023 wel stijgen, mocht dat de doorslag geven.
Volgens mij zijn er rond de 20k dagkaarten? Maar dat weet Dennis iig beter...

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
verschilt per jaar...
volgens mij niet echt cijfers genoemd afgelopen jaar.

maar safe to say, circa 30.000 dagkaarten per dag en circa 40.000 weekendkaarten (?)
zou ook kunnen 35.000 dagkaarten per dag en 35.000 weekendkaarten.
volgens mij werden er evenveel weekendkaarten verkocht als ruimte zou zijn op de campings, ik meen dat dat 35.000 was, al kunnen ze daar ook wel al niet campeerders in mee calculeren.

dus het zal om en nabij de 30k a 35k per dag en de 35k a 40k weekenders zitten, voor de 70.000 bezoekers per dag.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
En als zo eens kijk in andere landen gaat de verkoop daar hard. Allemaal snel uitverkocht..

Vanwaar denken jullie dat de Pinkdag snel zou verkopen? Boutique lijk iig niet zo snel te lopen.
Vaker al hier gedeeld maar de P!nk shows in Duitsland en rest van Europa verkopen erg goed. In 2019 Malieveld en arena goed verkocht (arena uitverkocht).

Enige P!nk show in Nederland in 2023.
DUs zal sowieso goed verkopen omdat er meteen wat andere mooie namen bij zitten.

@PJ post net in het Glasto topic dat Eminem daar misschien headliner is. Misschien hebben we dan daar ook wel headliner 2 voor Pinkpop te pakken.

• Leuk
Waarderingen: PJ en Megs
ik denk alleen Glastonbury en geen verdere optredens op andere festivals in Europa. Glastonbury heeft wel veel vaker exclusievere namen gehad die dan niet op Europese festivals stonden.

ik denk alleen Glastonbury en geen verdere optredens op andere festivals in Europa. Glastonbury heeft wel veel vaker exclusievere namen gehad die dan niet op Europese festivals stonden.
Te vroeg om dat nog te zeggen. Eerst maar eens zien of het Glastonbury gerucht klopt! Maar vond het na PJ's comment leuk naast GnR en RHCP hier ook nog een potentiele naam in de mix te gooien. :)

Users who are viewing this thread