Harry Styles

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Op de Mojo presale pagina is nu een link voor de dinsdag toegevoegd. Daar ga je zo zonder wachtrij doorheen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Tickets voor de dinsdag in de pocket! Wie nu nog zoekt: Ga even naar de Mojo presalelink op de vorige pagina en druk op dinsdag, kom je er zo zonder wachtrij doorheen.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Geen ervaring met die presale en de vrouw zou hier heel graag bij zijn. Gaat dat uitverkopen in presale? Totaal geen wachtrij zie ik, maar mss wel handig om ze vandaag al te hebben.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Geen ervaring met die presale en de vrouw zou hier heel graag bij zijn. Gaat dat uitverkopen in presale? Totaal geen wachtrij zie ik, maar mss wel handig om ze vandaag al te hebben.
Ik zou nu gewoon tickets kopen als je de mogelijkheid hebt.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
900
748
Kaartjes voor Amsterdam (eerste ring zit) en München (GA Floor) 🥳

Wel me echt enorm lopen ergeren aan ticketmaster weer. Vrienden van mij die een tijdje na het starten van de sale de wachtrij ingaan en alsnog voor mij komen in de wachtrij.

Ook vooralsnog 0 mogelijkheid om kaartjes te transferen o.i.d.. Ben blij dat ze hiermee bots aanpakken. Probleem is dat ik voor de München show in eerste instantie alleen maar kaartjes helemaal bovenin de arena kon krijgen, maar twee uurtjes later gewoon floor tickets heb kunnen kopen. Maarja, wat nu te doen met die oude kaarten?

Voor wat je aan servicekosten betaald is het wel echt compleet bagger.
 

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
Kaartjes voor Amsterdam (eerste ring zit) en München (GA Floor) 🥳

Wel me echt enorm lopen ergeren aan ticketmaster weer. Vrienden van mij die een tijdje na het starten van de sale de wachtrij ingaan en alsnog voor mij komen in de wachtrij.

Ook vooralsnog 0 mogelijkheid om kaartjes te transferen o.i.d.. Ben blij dat ze hiermee bots aanpakken. Probleem is dat ik voor de München show in eerste instantie alleen maar kaartjes helemaal bovenin de arena kon krijgen, maar twee uurtjes later gewoon floor tickets heb kunnen kopen. Maarja, wat nu te doen met die oude kaarten?

Voor wat je aan servicekosten betaald is het wel echt compleet bagger.

Delivery note:
Only MOBILE TICKETS are available for the concert. These will be available in your ticketmaster account 5 days before the event. It is not possible to retrieve your tickets in another format (eTicket, print ticket) or at an earlier stage.

Mobile Tickets can be forwarded from your TICKETMASTER account from October 2022 on!

Staat in de event info.

Mobile Tickets
 
  • Geweldig
Waarderingen: nitotheno

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Harry heeft deze week weer creditpoints bij me gewonnen. Ook wat livemateriaal beluisterd en dat is best prima eigenlijk.
Zou toch tof zijn als enkele festivals hem als headliner neerzetten.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Zo maar eens even kijken hoe vlot die verkoop gaat. Ben benieuwd...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De 5e in Amsterdams is zo goed als uitverkocht. Voor de 6e nog kaarten alleen staan er meer dan 100000 voor je in de wachtrij........
 

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
De 5e in Amsterdams is zo goed als uitverkocht. Voor de 6e nog kaarten alleen staan er meer dan 100000 voor je in de wachtrij........

Op dit moment zijn er weinig of geen tickets beschikbaar voor dit evenement. Probeer het later nog eens, want er kunnen tickets terugvallen.

Die is dus ook al bijna zo goed als uitverkocht, volgens mij waren er voor de presale ook belachelijk veel kaarten (kon vannacht nog gewoon GA back bestellen)
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Meer vraag in NL dan in BE blijkbaar. Ook vanochtend kon je nog vlot door de wachtrij heen fietsen. De vrouw is content, want haar vriendin was het vergeten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Die is dus ook al bijna zo goed als uitverkocht, volgens mij waren er voor de presale ook belachelijk veel kaarten (kon vannacht nog gewoon GA back bestellen)
Bij die presale voor de dinsdag was gisteren op de één of andere manier totaal geen wachtrij. Was heel relaxt tickets bestellen zo. :D
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436

Kaartverkoop Harry Styles door het dak: 100.000 fans in de wachtrij​

Wie kaartjes voor de concerten van Harry Styles wilde bemachtigen vanochtend moest veel geduld hebben. Even na de start van de verkoop stonden er al 100.000 fans in de wachtrij. Alle tickets lijken inmiddels verkocht te zijn.


De zanger staat volgend jaar twee dagen in de Johan Cruijff ArenA met zijn Love on Tour 2023, op 5 en 6 juni. Tijdens de voorverkoop gistermiddag liep de wachtrij op tot een kleine 80.000 wachtenden. Vanaf 10.00 uur ging de reguliere kaartverkoop van de zanger van start.

Een woordvoerder van concertorganisator Mojo liet weten deze drukte al te verwachten, maar geen extra voorzorgsmaatregelen te treffen. Wel lijken veel ticketkopers op social media te klagen over een verificatiecode die ze moeten invullen voor ze de wachtrij in moeten, waardoor aansluiten minder vlot gaat dan normaal. Fans die kaartjes willen kopen moeten in ieder geval niet direct bij de pakken neer gaan zitten. ,,Een concert is niet binnen vijf minuten uitverkocht. Geregeld zijn mensen met meerdere apparaten ingelogd. Als iemand in de vriendengroep kaartjes heeft bemachtigd, logt de rest uit en komen er weer tickets vrij.”
Mojo heeft nog niet officieel bevestigd dat het concert is uitverkocht, maar wie nu nog probeert kaartjes te kopen via de site van Ticketmaster moet het doen met een mededeling dat er geen kaartjes meer gevonden kunnen worden. Hoeveel kaartjes er beschikbaar waren en hoeveel er al in de voorverkoop waren verkocht, kon de woordvoerder niet zeggen.

Voor een kaartje voor de show van Harry moeten fans flink in de buidel tasten. Het goedkoopste plekje achteraan in de Arena begint vanaf 96,42 euro. Wie vooraan wil staan moet daar 168,10 euro voor betalen.

 
  • Wow
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken