Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Mijn Puzzel voor dit jaar:
Vrijdag || cleopatrick - Balthazar - The Murder Capital - AURORA - Sam Fender
Zaterdag || The Lathums - Glass Animals - Bring Me The Horizon - Oscar and the Wolf - Pendulum - Arctic Monkeys
Zondag || Palaye Royale - Fever 333 - Lewis Capaldi - Rufus Du Sol - Stromae

Alleen Glass Animals, BMTH, Pendulum en Fever 333 ooit eerder gezien. Mis vooral het hardere rock/metal werk dit jaar (zoals Vroegah).. Heb ik toevallig nog iets gemist?
Cleopatrick is wat harder, en iets minder hard heb je nog de rockacts palaye royale en shame
 
  • Leuk
Waarderingen: AudioWout

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
58
126
Ik luister echt alles van de line Up, dan weet ik precies wat er staat. Dan maak ik een planning en daar zie ik echt wel 80% van. Maar ik ga dan ook echt voor de muziek! Alle feestjes en plezier er om heen zijn mooi meegenomen en draagt zeker weten bij. Maar het hoofddoel is bandjes kijken!
Lang leve Spotify en YouTube. Heb het in beginjaren moeten doen met obscure MySpace accounts van bands.
Maar ik luister alles en dan heb ik wel een gevoel of ik iets leuk vind of niet.
Dan bij bekendmaking van het blokkenschema ClashFinder invullen en kijken welke acts dan tegenover elkaar staan. Daar vervolgens een keuze maken welke ik liever wil zien. En dan let ik wel op dat ik niet 2 dezelfde soort bandjes achter elkaar ga zien. Beetje afwisseling is lekker op een dag. Je eet ook niet de hele dag friet met mayo.
 

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
58
126
Mijn Puzzel voor dit jaar:
Vrijdag || cleopatrick - Balthazar - The Murder Capital - AURORA - Sam Fender
Zaterdag || The Lathums - Glass Animals - Bring Me The Horizon - Oscar and the Wolf - Pendulum - Arctic Monkeys
Zondag || Palaye Royale - Fever 333 - Lewis Capaldi - Rufus Du Sol - Stromae

Alleen Glass Animals, BMTH, Pendulum en Fever 333 ooit eerder gezien. Mis vooral het hardere rock/metal werk dit jaar (zoals Vroegah).. Heb ik toevallig nog iets gemist?
Mijn keuzes zijn dit jaar zijn (de vetgedrukte wil ik helemaal zien):
Vrijdag: Florence Arman - Wet Leg - KAMAL - Klangstof - Balthazar - The Murder Capital - Michael Kiwanuka - Jungle - Liam Gallagher - Eefje de Visser - The Opposites - Hang Youth
Zaterdag: Nana Adjoe - Goldband - Weval - Chloe Moriondo - Nova Twins - Bring Me The Horizon - Oscar and the Wolf - Arctic Monkeys
Zondag: Froukje - Gayle - Tash Sultana - Caribou - James Blake - Lewis Capaldi - Stromae
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf en AudioWout

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Hier ook, probeer van elke artiest minimaal een nummer te luisteren van te voren.
Ik ben ook vaak genoeg alleen bij een act gaan kijken omdat ik de enige van mn groep was die ze wilde zien (bijvoorbeeld Glass Animals, Bear's Den en Sigus Ros waren ook in mn eentje geweldig).
Ik luister alles en maak dan een eigen playlist met de geselecteerde artiesten van 5 nummers per artiest. Dit doe ik vanaf de 1e drop en vul vervolgens aan. Zo luister ik een half jaar van te voren behoorlijk veel. Vul die lijst aan met tips o.a. van jullie ;-)
 

AudioWout

Playlistbediener
11 aug 2022
22
34
Ik luister alles en maak dan een eigen playlist met de geselecteerde artiesten van 5 nummers per artiest. Dit doe ik vanaf de 1e drop en vul vervolgens aan. Zo luister ik een half jaar van te voren behoorlijk veel. Vul die lijst aan met tips o.a. van jullie ;-)
Dat is zeker ook een mooie aanpak :)
Ik ben nu pas echt veel naar alles gaan luisteren sinds het blokkenschema uit is, zodat ik zeker weet dat ik het kan zien
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf en eva84

UpInSmoke

Playlistbediener
22 jul 2022
48
79
Lang leve Spotify en YouTube. Heb het in beginjaren moeten doen met obscure MySpace accounts van bands.
Maar ik luister alles en dan heb ik wel een gevoel of ik iets leuk vind of niet.
Dan bij bekendmaking van het blokkenschema ClashFinder invullen en kijken welke acts dan tegenover elkaar staan. Daar vervolgens een keuze maken welke ik liever wil zien. En dan let ik wel op dat ik niet 2 dezelfde soort bandjes achter elkaar ga zien. Beetje afwisseling is lekker op een dag. Je eet ook niet de hele dag friet met mayo.
Sowieso wel de hele dag lowlands hamburgers.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en MrFloppy

nieuwelowlander

Nieuw lid
11 aug 2022
2
4
Lieve Lowlandsbezoekers, ik ga dit jaar voor het eerst met een hele groep naar lowlands, super tof natuurlijk maar ik heb wat vragen, ten eerste gaan we met een groep van 17 tot en met 23 jarige, hoe lastig wordt het voor deze 17jarige? Mogen zij drank meenemen het terrein op? En als een 20 jarige de ticket heeft van iemand van 17 en het kaartje op de 20jarige zijn naam staat, moet degene van 17 zijn of haar id dan laten zien of zou je een 18 plus bandje kunnen krijgen? Of andere ideeen om een 18 plus bandje te krijgen? Ooooook, hoe makkelijk is het om met ongeveer een groep van 12/14 man bij elkaar te komen staan? Ik heb er ontzettend veel zin in maar heb geen idee wat ik kan verwachten, thanks voor de reacties alvast☺️
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en eva84

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
58
126
Lieve Lowlandsbezoekers, ik ga dit jaar voor het eerst met een hele groep naar lowlands, super tof natuurlijk maar ik heb wat vragen, ten eerste gaan we met een groep van 17 tot en met 23 jarige, hoe lastig wordt het voor deze 17jarige? Mogen zij drank meenemen het terrein op? En als een 20 jarige de ticket heeft van iemand van 17 en het kaartje op de 20jarige zijn naam staat, moet degene van 17 zijn of haar id dan laten zien of zou je een 18 plus bandje kunnen krijgen? Of andere ideeen om een 18 plus bandje te krijgen? Ooooook, hoe makkelijk is het om met ongeveer een groep van 12/14 man bij elkaar te komen staan? Ik heb er ontzettend veel zin in maar heb geen idee wat ik kan verwachten, thanks voor de reacties alvast☺️
Iedereen onder de 18 krijgt een ander gekleurd bandje dan iedereen boven de 18.
Hierdoor kunnen de personen onder de 18 ook geen alcohol kopen op het terrein.
Zonder identiteitsbewijs krijg je overigens altijd een bandje voor onder de 18, totdat je kan aantonen dat je wel boven de 18 bent, dan krijg je het andere bandje.
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Iedereen onder de 18 krijgt een ander gekleurd bandje dan iedereen boven de 18.
Hierdoor kunnen de personen onder de 18 ook geen alcohol kopen op het terrein.
Zonder identiteitsbewijs krijg je overigens altijd een bandje voor onder de 18, totdat je kan aantonen dat je wel boven de 18 bent, dan krijg je het andere bandje.
Maar hoevaak checken ze je id? Heb ik nog nooit meegemaakt. Gelukkig ook, anders duren die rijen nog een uurtje langer
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

bee

Playlistbediener
3 aug 2022
8
4
Maar hoevaak checken ze je id? Heb ik nog nooit meegemaakt. Gelukkig ook, anders duren die rijen nog een uurtje langer
Misschien als je eruit ziet alsof je sowieso boven de 18 bent niet, maar ik ben in 2019 wel gecheckt en was toen 20 haha
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
58
126
Maar hoevaak checken ze je id? Heb ik nog nooit meegemaakt. Gelukkig ook, anders duren die rijen nog een uurtje langer
Bij het krijgen van je polsbandje moet je een ID-kaart laten zien en je ticket laten scannen.
Daarna krijg je juiste bandje om.
En bij de horeca punten moeten ze kijken naar je polsbandje of je wel alcohol mag kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Lieve Lowlandsbezoekers, ik ga dit jaar voor het eerst met een hele groep naar lowlands, super tof natuurlijk maar ik heb wat vragen, ten eerste gaan we met een groep van 17 tot en met 23 jarige, hoe lastig wordt het voor deze 17jarige? Mogen zij drank meenemen het terrein op? En als een 20 jarige de ticket heeft van iemand van 17 en het kaartje op de 20jarige zijn naam staat, moet degene van 17 zijn of haar id dan laten zien of zou je een 18 plus bandje kunnen krijgen? Of andere ideeen om een 18 plus bandje te krijgen? Ooooook, hoe makkelijk is het om met ongeveer een groep van 12/14 man bij elkaar te komen staan? Ik heb er ontzettend veel zin in maar heb geen idee wat ik kan verwachten, thanks voor de reacties alvast☺️
Leuk! Dan kan ik je verzekeren dat het een weekend voor je wordt om nooit te vergeten. Luister in, dwaal over het terrein en heb plezier!
De andere kleuren polsbandjes zijn al besproken. Praktisch gezien kan iemand die meerderjarig is drank kopen aan de bar. Naar de camping kan je drank meenemen als het maar niet in glas zit.
De ruimte om bij elkaar te staan met een groep van 12/14 man is afhankelijk van de aankomsttijd voor de ingang en welke camping je wilt. Alles na de brug is populairder dan voor de brug. Zowel de rij als hoe vol de camping is op een bepaalde tijd is iedere jaargang anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc, StevieU2 en eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
585
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit een ID heb hoeven tonen. Misschien gewoon een ouwe kop dan 😅

Die anders gekleurde bandjes zijn een beetje voor de show. Want als je wil is er altijd wel een manier om aan alcohol te komen.

De camping, als je met zo'n grote groep bent zul je sws tegelijk naar binnen moeten gaan en op tijd moeten zijn.
 

nieuwelowlander

Nieuw lid
11 aug 2022
2
4
Hey thanks voor alle reacties, ik was me er zo over aan het opnaaien of ze niet heel streng gingen doen om 18 jaar regel, maar blijkbaar komt dat wel goed dan, beetje met een oudere groep mee lopen en lief lachen wordt het plan😜
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en MisterIks

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
58
126
dOyjqHbf

Zo gaat nieuwe Lowlands-nachtclub Current klinken
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Kom hier net bij op het opzoeken van de tent een oude timetable tegen ui 2019. Hopelijk hebben ze dit jaar weer van die geprinte timetables, scheelt weer batterij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken