Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deze temperaturen zijn op een festival ook niet ideaal, veel te warm. Vorige keren droop het zweet letterlijk naar beneden vanuit de tent. En je wordt om 8 uur al uit je tent gefikt.
Voor zover ik alle weerapps van de alles bekijk is het alleen donderdag ochtend vlak voor de camping/parkeer open gaat een klein buitje. Maar dat kan altijd nog overwaaien
Deze temperaturen zijn op een festival ook niet ideaal, veel te warm. Vorige keren droop het zweet letterlijk naar beneden vanuit de tent. En je wordt om 8 uur al uit je tent gefikt.
Ik heb deze zomer ook een weekje met een Fresh & Black gekampeerd. Deze tent kan nog steeds redelijk warm worden. Dit komt omdat het nog steeds een polyester tent is. Zorg dat je de flappen aan de zijkant uitvouwt. Ik neem zowel een slaapzak als een lakenzak mee zodat ik het zelf in de hitte nog volhoud.
Mijn ervaring is met die tenten dat je dat nog kan rekken tot max 9:30, maar ook dan worden ze vrij warm. Heb ook al een aantal jaar zo'n tent, vooral dat het donker blijft is ideaal.
Dat klopt, al jaren de juiste voorspelling inderdaad.
En over Nederlandse meteorologen heb ik het volgende te zeggen: Zelfs het weer van gisteren kunnen ze nog verkeerd voorspellen.
Dat vooruitzicht ziet er al beter uit.
Weerplaza en Weeronline geven allebei van donderdag t/m maandag elke dag nog een hoop regen
Bij Buienradar ziet het er al beter uit, met zondag en maandag droog weer.