Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

LLoww

Campingartiest
9 jun 2022
87
172
Deze temperaturen zijn op een festival ook niet ideaal, veel te warm. Vorige keren droop het zweet letterlijk naar beneden vanuit de tent. En je wordt om 8 uur al uit je tent gefikt.

Weersvoorspellingen zijn nu eigenlijk best prima.
Zweet kan nooit opstijgen en naar beneden lopen in een tent. Wat je voelt zijn gecondenseerde druppels die ontstaan door de hitte die de mensen in de tent uitstoten. En condens, is gewoon water :)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Zweet kan nooit opstijgen en naar beneden lopen in een tent. Wat je voelt zijn gecondenseerde druppels die ontstaan door de hitte die de mensen in de tent uitstoten. En condens, is gewoon water :)

Interessant. Heet was het zeker ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: LLoww

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Wacht nog steeds op de aankondiging voor de Silent Disco (of heb ik die gemist?). Begin me af te vragen of ie wel komt.
Of toch iets nieuws?
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

AudioWout

Playlistbediener
11 aug 2022
22
34
Welke nummers hebben jullie ontdekt deze Lowlands van bepaalde artiesten? Ik ben benieuwd.
Ik trap af met:
Leuke vraag! Voor mij zijn het niet zozeer nummers, meer bands/acts.
Dit jaar valt het voor mij wel een beetje tegen, want ik hou altijd wel van het checken van allerlei nieuwe acts op Lowlands, voor deze editie zijn het er maar een paar (waarbij ik enkele al voor vorig jaar gechecked had)
- The Murder Capital
- The Lathums
- Palaye Royale (2021)
- Cleopatrick (2021)
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
534
582
Ik lees jullie puzzel struggles en denk dan

Ben ik de enige die ieder jaar weer tot de conclusie komt dat ik nog geen 10% van m'n wishlist heb gezien? De grote headlines lukt meestal wel maar eigenlijk komt er nooit iets terecht van m'n puzzel.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik luister echt alles van de line Up, dan weet ik precies wat er staat. Dan maak ik een planning en daar zie ik echt wel 80% van. Maar ik ga dan ook echt voor de muziek! Alle feestjes en plezier er om heen zijn mooi meegenomen en draagt zeker weten bij. Maar het hoofddoel is bandjes kijken!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Ik lees jullie puzzel struggles en denk dan

Ben ik de enige die ieder jaar weer tot de conclusie komt dat ik nog geen 10% van m'n wishlist heb gezien? De grote headlines lukt meestal wel maar eigenlijk komt er nooit iets terecht van m'n puzzel.
Same. Hooguit 1 of 2 namen die ik wil zien en de rest is een beetje go with the flow en hoe (brak) je je voelt op het moment.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

DanielNedelko

Campingartiest
4 jul 2022
96
184
Ik luister echt alles van de line Up, dan weet ik precies wat er staat. Dan maak ik een planning en daar zie ik echt wel 80% van. Maar ik ga dan ook echt voor de muziek! Alle feestjes en plezier er om heen zijn mooi meegenomen en draagt zeker weten bij. Maar het hoofddoel is bandjes kijken!
Voor mij hetzelfde, met de kanttekening dat er van dat inluisteren vaak te weinig terecht komt. Er staat gewoon teveel. Vervolgens ontdek ik in november een FANTASTISCHE nieuwe band en kom ik erachter dat ik ze op Lowlands had kunnen zien op een moment dat ik verder weinig te doen had en praktisch naast die stage met mensen stond te kletsen. Da’s een beetje mijn traditie.
 
Laatst bewerkt:

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373

Deze vindt ik wel lekker!
Sidi wacho lijkt me wel een leuk feestje te worden
Kills Birds zal het doed doen lijkt mij, denk dat ze wel een groter podium verdienen. The Lathums goede zang en lekkere britse sound daar hou ik wel van.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
534
582
Voor mij hetzelfde, met de kanttekening dat er van dat inluisteren vaak te weinig terecht komt. Er staat gewoon teveel. Vervolgens ontdek ik in november een FANTASTISCHE nieuwe band en kom ik erachter dat ik ze op Lowlands had kunnen zien op een moment dat ik verder weinig te doen had. Da’s een beetje mijn traditie.
Ook herkenbaar. Een voorbeeld weet ik ook te noemen. TwoFeet. Iemand wees mij daar op, super tof. Kom ik er vervolgens achter dat ik die op lowlands had kunnen zien.
 

AudioWout

Playlistbediener
11 aug 2022
22
34
Ik luister echt alles van de line Up, dan weet ik precies wat er staat. Dan maak ik een planning en daar zie ik echt wel 80% van. Maar ik ga dan ook echt voor de muziek! Alle feestjes en plezier er om heen zijn mooi meegenomen en draagt zeker weten bij. Maar het hoofddoel is bandjes kijken!
Hier ook, probeer van elke artiest minimaal een nummer te luisteren van te voren.
Ik ben ook vaak genoeg alleen bij een act gaan kijken omdat ik de enige van mn groep was die ze wilde zien (bijvoorbeeld Glass Animals, Bear's Den en Sigus Ros waren ook in mn eentje geweldig).
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf en eva84

AudioWout

Playlistbediener
11 aug 2022
22
34
Mijn Puzzel voor dit jaar:
Vrijdag || cleopatrick - Balthazar - The Murder Capital - AURORA - Sam Fender
Zaterdag || The Lathums - Glass Animals - Bring Me The Horizon - Oscar and the Wolf - Pendulum - Arctic Monkeys
Zondag || Palaye Royale - Fever 333 - Lewis Capaldi - Rufus Du Sol - Stromae

Alleen Glass Animals, BMTH, Pendulum en Fever 333 ooit eerder gezien. Mis vooral het hardere rock/metal werk dit jaar (zoals Vroegah).. Heb ik toevallig nog iets gemist?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken