Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Er is blijkbaar behoefte aan. LL voorziet in die behoefte.
Kan me voorstellen dat het een stuk relaxter aankomen is voor vriendengroepen die perse blij elkaar willen staan.

Deze groepsplekken liggen allemaal naast camping 0
Ik vraag me af of dit of ook de afgezette stukken gras zijn. Lijkt me de reguliere groepscampingplekken met picknick tafel en partytent die daar altijd op die plek staan. Er is daar niet ineens meer ruimte. gek ook dat ze er niet vertellen waar je een plekje krijgt!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik stond altijd op camping 2 of 3, vrij aan het begin. Laatste keer de camping voor de brug en dat was eigenlijk een verademing. Vooral op maandag, dan is dat ding echt nog 10x kutter dan donderdag wanneer je daar met een veel te brakke kop uren staat te wachten totdat je daar weer overheen kan.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en roluf

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Ik vraag me af of dit of ook de afgezette stukken gras zijn. Lijkt me de reguliere groepscampingplekken met picknick tafel en partytent die daar altijd op die plek staan. Er is daar niet ineens meer ruimte. gek ook dat ze er niet vertellen waar je een plekje krijgt!
Wordt wel vermeld waar deze groepsplekken liggen.
Quote: "Deze Groepscampingplekken bevinden zich naast de Gllamcamp Delluxe en er is een badhuis."
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Maar camping 6 willen ze soms ook gewoon eens niet doen. Dat is wel jammer, je kon daar altijd met alle gemak je tentje opzetten met een groep vrienden bij elkaar. Ook het de snelste en kortste route naar de auto's en je hoefde met je koffers niet de brug op.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ik stond altijd op camping 2 of 3, vrij aan het begin. Laatste keer de camping voor de brug en dat was eigenlijk een verademing. Vooral op maandag, dan is dat ding echt nog 10x kutter dan donderdag wanneer je daar met een veel te brakke kop uren staat te wachten totdat je daar weer overheen kan.
Deed ik de laatste jaren LL camping ook. Als is de beruchte brug verdwenen. Nu moet je oppassen dat je bolderkar niet te hard de brug afrolt ?

En meestal ging ik maar 1 x richting festivalterrein en kwam er pas vanaf als ik gesloopt was. Heen en weer naar de camping ging ik toch al niet meer.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Deed ik de laatste jaren LL camping ook. Als is de beruchte brug verdwenen. Nu moet je oppassen dat je bolderkar niet te hard de brug afrolt ?

En meestal ging ik maar 1 x richting festivalterrein en kwam er pas vanaf als ik gesloopt was. Heen en weer naar de camping ging ik toch al niet meer.
Herkenbaar, mijn Lowlands slaap ritme ligt denk ik niet meer dan 3 uur per dag. Ik ben in de ochtend zo snel mogelijk op het terrein. Een ontbijtje, met een krantje erbij, en als ik er zin in heb neem ik gewoon een biertje in de ochtend als een ware alcoholist. En in de nacht of in de ochtend rol ik meestal tot de laatste Bravo act naar buiten. Behalve de zondag als ik moet rijden slaap ik iets langer.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ook een covid besmetting bij King Gizzard & The Lizard Wizard. Gaan ze het nog spannend maken in de slot minuten?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken