Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Van Pukkelpop mis ik vooral Tame Impala, dat zou bovenaan het affiche wel indruk maken. Underworld vind ik ook schitterend, maar die zijn best recent (kunnen we dat nog zeggen) nog geweest. Little Simz is ook fantastische naam, maar die staat al op DTRH. Cypress Hill is ook best recent nog geweest. Soulwax is leuk, maar heel exclusief natuurlijk ook niet. Slipknot vind ik niet echt bij LL passen en Limp Bizkit is natuurlijk echt vergane glorie, in mijn ogen. Ik ben echt blij dat daar geen geld aan gespendeerd wordt.
Zeker mee eens. Aan de andere kant, denk je niet dat Lowlands bewust Tame Impala niet heeft geboekt omdat het ook een headliner was van de laatste editie? Lijkt mij dat ze echt wel op Lowlands hadden kunnen staan eigenlijk. Slipknot wellicht niet nee.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Zeker mee eens. Aan de andere kant, denk je niet dat Lowlands bewust Tame Impala niet heeft geboekt omdat het ook een headliner was van de laatste editie? Lijkt mij dat ze echt wel op Lowlands hadden kunnen staan eigenlijk. Slipknot wellicht niet nee.
Zou zeker heel goed kunnen ja. Maar dat was voor mij wel een mooie, actuele naam geweest.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Zeker mee eens. Aan de andere kant, denk je niet dat Lowlands bewust Tame Impala niet heeft geboekt omdat het ook een headliner was van de laatste editie? Lijkt mij dat ze echt wel op Lowlands hadden kunnen staan eigenlijk. Slipknot wellicht niet nee.
Ook op Pukkelpop 2019 stond Tame Impala, dus als zij het kunnen waarom LL dan niet.

En datzelfde kan je zeggen over Slipknot, als ze op PkP kunnen staan, dan zou LL ook moeten lukken neem ik aan.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Ook op Pukkelpop 2019 stond Tame Impala, dus als zij het kunnen waarom LL dan niet.

En datzelfde kan je zeggen over Slipknot, als ze op PkP kunnen staan, dan zou LL ook moeten lukken neem ik aan.

Ja goede vraag. Wel het idee dat ze bij Lowlands wat meer vooruit kijken, of dat nou goed of slecht uitpakt even in het midden gelaten.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
George Ezra staat in maart in de Ziggodome, georganiseerd door Friendly Fire. Die zie ik niet zo snel meer toegevoegd worden aan de LL line up dit jaar. Jammer, had een leuke naam voor de Alpha geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224

  • Tame Impala
  • Slipknot
  • Charlotte De Witte
  • Cypress Hill
  • Limp Bizkit
  • CamelPhat
  • Dave
  • George Ezra
  • Selah Sue
  • Soulwax
  • Underworld
  • Frank Carter
  • HeideRoosjes
  • King Gizard & The Lizard Wizard
  • Little Simz
  • Merol
  • The Haunted Youth
  • Used


  • voor de rest vind ik dat Lowlands een betere undercard heeft maar ik vind juist dat die grotere namen die het daar maken!
Charlotte en Soulwax verwacht ik niet meer omdat we het elektronische programma dus al weten, zonde. Cypress Hill en Limp Bizkit zouden heel vet zijn! Lang niet geweest ook.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Valt me nu pas op dat er een tweedeling is inde dance poster. De bovenste zullen wel de headliners zijn. Maar de vraag is waar wanneer?
Verder is Daphni de enige van mijn kopje thee en is Permanent Destruction wel geinige punkdance
Snap dat ook niet zo goed. Wat is dan de "headline" spot in het dance programma? En als ze dan een drop willen doen specifiek voor elektronische/dance namen, waarom zijn een rufus du sol, fred again of amelie lens dan al eerder aangekondigd, om er maar een paar te noemen? :unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ook op Pukkelpop 2019 stond Tame Impala, dus als zij het kunnen waarom LL dan niet.

En datzelfde kan je zeggen over Slipknot, als ze op PkP kunnen staan, dan zou LL ook moeten lukken neem ik aan.
In principe wel. Maar voor mijn gevoel kiest Pukkelpop sneller voor enkele grote namen die Lowlands vervolgens laat lopen. Zoals bijvoorbeeld Outkast een paar jaar geleden.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
Laatste dagen cleopatrick aan het luisteren. Kijk ik toch wel naar uit. Iemand live ervaring met deze band? Als het maar niet zo tegenvalt als toen Death from Above 1979, wat een afknapper vond ik dat toen.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Laatste dagen cleopatrick aan het luisteren. Kijk ik toch wel naar uit. Iemand live ervaring met deze band? Als het maar niet zo tegenvalt als toen Death from Above 1979, wat een afknapper vond ik dat toen.
Geen ervaring mee maar kijk er ook wel naar uit!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Wat vinden we van de groepscampingplekken basic die morgen in de vvk gaan?
Lijkt mij toch gewoon geld verdienen aan een afgezet stukje gras zonder er iets voor terug te beiden. en het haalt de charme van landje pik op de donderdag weg naast het maken van nieuw vrienden door het delen van de ingepikte plek plus party tent.....

Niet dat ik nog kampeer op lowlands maar toen ik daar nog kon slapen door de herrie heen, vond ik het wel juist charmant. En ik snap de groepscamping met tafel en partytent dan weer wel. Is ook iets duurzamer en scheelt gesjouw...maar een stuk gras reserveren tegen betaling (229 of 505 euro) is niet des lowlands in mijn beleving
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
  • Confetti
Waarderingen: StevieU2

Gebruikers die dit onderwerp bekijken