Dauwpop 2022

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Dauwpop 2022! Nieuwe namen en uitverkocht!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Wellicht bij mooi restprogramma dat ik het overweeg. Vind Editors toch wel goed.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Weet even niet waar ik het neer moet zetten.

Maar is iemand al ooit is naar dauwpop en vest rock geweest?

Zoja, wat is het meest aan te raden qua sfeer en festival zelf? Editors is toch wel echt goed en rond de 50 euro is niet veel
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Weet even niet waar ik het neer moet zetten.

Maar is iemand al ooit is naar dauwpop en vest rock geweest?

Zoja, wat is het meest aan te raden qua sfeer en festival zelf? Editors is toch wel echt goed en rond de 50 euro is niet veel
Ik ben op Vestrock geweest.
Vestrock is heel toegankelijk. Ik zou willen zeggen een familie festivals.
Veel gezinnen en jongeren uit de buurt.
En dus ook niet zo groot, zou me verbazen als dat meer dan 10.000 mensen zijn.
Locatie is naast de oude veste ( jaja, daarom heet het vestrock ;) ) van Hulst.
Prima leuke locatie!

Maar om het te vergelijken met Dauwpop heb je dus ook iemand nodig die daar is geweest.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

Poppenkast

Playlistbediener
17 nov 2021
31
15
Weet even niet waar ik het neer moet zetten.

Maar is iemand al ooit is naar dauwpop en vest rock geweest?

Zoja, wat is het meest aan te raden qua sfeer en festival zelf? Editors is toch wel echt goed en rond de 50 euro is niet veel
Ik ben op Dauwpop geweest, was enorm verrast! Locatie is in een bos en hierdoor heeft het een heel fijne sfeer, ze gebruiken het bos heel goed bij de aankleding. De line-up vaak sterk voor een “kleiner” festival. Ze hebben een goede undercart, aantal jaar met bijvoorbeeld Frank Carter & The Rattlesnakes, Shame en Kaiser Chiefs. Ik raad de camping wel af. Was enorm sfeerloos, helemaal in vergelijking met het festival zelf
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik ben ook naar Dauwpop geweest, 2x inmiddels. De eerste keer samen met mijn vader, de andere keer alleen. Die laatste keer heeft totaal niet als alleen gevoeld omdat er altijd wel mensen in zijn voor een praatje. Ontzettend chille sfeer. Er loopt van alle soorten publiek door elkaar. Van vriendengroepen tot muziekliefhebbers en van gezinnen tot gezelligheidsdrinkers. Dat komt ook omdat er veel aanbod is. Er is erg veel alternatieve rock (podium van Kink), Rap (podium in de pit), Dance en algemeen populaire muziek (meeste van hoofdpodium). Het festival terrein is opgedeeld in verschillende area's waarvan alles in detail is aangekleed. Zowel qua algemeen als elke area opzich. Zoals hierboven staat is het terrein gedeeltelijke in een bos, wat voor knusheid zorgt en de aankleding ten goede komt.

Als je net zoals ik van Bier houdt zit je goed (want Grolsch) en het eten is zoals op elk festival altijd prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp en Poppenkast

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
fijne nieuwe toevoegingen voor dauwpop!


Ik kan wel wat met Balthazar, Eefje de Visser, Meau, Claw Boys Claw, The Vices, Moss, Sylvie Kreusch, Temple Fang, The Lounge Society en Kids with Buns. Niet gek hoor!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Joszwa

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
fijne nieuwe toevoegingen voor dauwpop!


Ik kan wel wat met Balthazar, Eefje de Visser, Meau, Claw Boys Claw, The Vices, Moss, Sylvie Kreusch, Temple Fang, The Lounge Society en Kids with Buns. Niet gek hoor!
Zeker niet gek voor dat bedrag.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
292
391
Weet even niet waar ik het neer moet zetten.

Maar is iemand al ooit is naar dauwpop en vest rock geweest?

Zoja, wat is het meest aan te raden qua sfeer en festival zelf? Editors is toch wel echt goed en rond de 50 euro is niet veel
Wat aan de late kant, maar ik denk dat ik wel wat kan bijdragen.

14x op Dauwpop geweest. Zoals door anderen omschreven er loopt van alles door elkaar, maar de sfeer is zeer goed. Alleen de Danskuil moet je 's avonds vermijden. De omgeving/aankleding is geweldig. Het eten is de afgelopen jaren beter geworden, in de spitsuren wel lang wachten. Bij zeer mooi weer zitten veel mensen in de zon en zijn de tenten leeg. Dan is er geen doorkomen aan om even snel heen- en weer te rennen voor een act.

Verder vooral gaaf dat voor andere festivals grote bands, hier in een kleine tent/schuur worden gestopt (Frank Carter & the Rattlesnakes, Pendulum, Yungblud, Frank Turner, Balthazar etc.).
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
292
391
+ Sports Team, Fokke Simons, Meskerem Mees, Outsiders, Prins S en de Geit, Gotu Jim, Beachdog, Tramhaus, Pip Blom, Pist Idiots, Swingo Bingo, Cloudsurfers, Pom, Di-Rect, De Staat
 
Laatst bewerkt:

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Fijn he, zo'n klein festival die gewoon zulke namen neer zet. Sports Team, Meskerem Mees, Prins S en de Geit, Beachdog, Pip Blom, Pom en De Staat. Zin in!
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
292
391
+ Refuse, Banji, Naber, Minka, Money & The man, Ramkot, Afterpartees, Rico & Guan, Kevin & the Animals, TikTok Tammo, Darris, Beatcrooks
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Zie nu pas hoe sterk de bovenkant van die vrijdag is geworden, voor een 'klein' festival toch uitstekend gedaan zo!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
+ Refuse, Banji, Naber, Minka, Money & The man, Ramkot, Afterpartees, Rico & Guan, Kevin & the Animals, TikTok Tammo, Darris, Beatcrooks
Paar prima namen en veel niks aan. Dat er een artiest bestaat met TikTok in de naam zou me niet moeten verbazen, maar deed het toch. Wachten op het blokkenschema.
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Zie nu pas hoe sterk de bovenkant van die vrijdag is geworden, voor een 'klein' festival toch uitstekend gedaan zo!
Uiteindelijk ook maar zaterdagtickets gescoord hier. Jammer wel dat Sports Team dan niet speelt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken