Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beetje doorgeslagen dit weekend met Kae Tempest draaien…. dus op de koptelefoon, in de auto etc. vanavond mijn dochter van 10 op de bank:….. more pressure more release….. ?
Die zijn stiekem best groot geworden heb ik het idee. Ik zie die eerder in de vroege avond staan. Maar goed, misschien is dat voor een ander wakker worden. Dat kan allemaal op Lowlands.
Zo zit even NIN The Fragile te luisteren, hoe briljant is dat ?
Echt welke lullo toen Slayer en NIN tegenover elkaar programmeerde…. dat was zo zonde voor NIN….. die zien we op LL nooit meer terug.
Echt welke lullo toen Slayer en NIN tegenover elkaar programmeerde…. dat was zo zonde voor NIN….. die zien we op LL nooit meer terug.
Bruut, eerst kwam er een sneer over de act die voor hem stond in de Alpha. De Jeugd van Tegenwoordig. Ik was zeiknat geregend, maar ging helemaal los om mezelf op te drogen. Het was niet super druk (blijkbaar), maar ik was te druk bezig met mijn focus leggen op het podium, de dikke sounds en vette visuals. Voor herhaling vatbaar.
Jaaaa NIN op Lowlands was briljant. Heel vet en intens optreden. Die panelen achter het podium waren te gek. Als ik het me goed herinner sloten ze af met Hurt. Stond in het voorvak, maar het was volgens mij niet extreem druk.
Baalde inderdaad ook van de clash met Slayer. Dat is typisch zo'n act die ik normaal gesproken niet snel zal zien, maar op LL had ik het graag willen meepakken. Maar ja, tegen NIN leggen de meeste bands het bij mij af.
Die had volgens mij sinds 2015 al elk jaar op Lowlands kunnen staan, maar komt telkens niet haha.
Wat me overigens echt een perfecte 'nieuwe' headliner zou vinden voor Lowlands is Tyler, The Creator. Tourt volgens mij niet in Europa rond Lowlands, maar zou dat echt een super headliners vinden die ik sws zou checken
Die had volgens mij sinds 2015 al elk jaar op Lowlands kunnen staan, maar komt telkens niet haha.
Wat me overigens echt een perfecte 'nieuwe' headliner zou vinden voor Lowlands is Tyler, The Creator. Tourt volgens mij niet in Europa rond Lowlands, maar zou dat echt een super headliners vinden die ik sws zou checken