Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Hmm waarom zou hij de Ziggo Dome verruilen voor de GelreDome? Puur capaciteit?
Scheelt alleen niet zo heel veel. Maximaal aantal bezoekers voor een concert daar is 41.000. Daar ga je met drie keer de Ziggo natuurlijk inderdaad overheen, maar ik denk dat hij hier ook gewoon die stap wilde maken en dat ie dat belangrijker vindt dan die 7000 bezoekers die hij nu misloopt. Daarnaast zal je het ongetwijfeld in de prijs merken waarmee het verlies van die 7000 man wordt opgevangen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik zou Stormzy als headliner zeker kunnen pruimen. Juist op LL wel. En ook liever dan Chemical Brothers hoor. Er is toch genoeg anders te kiezen tijdens het headlineroptreden. Maar dan denk ik wel dat er voor de kaartverkoop twee behoorlijke namen naast moeten.

Op Pinkpop of zelfs DTRH zou ik Stormzy als headliner een onverstandige keuze vinden.
Ik heb gewoon het idee dat het genre hier niet nog niet echt leeft. We zitten net meer op de Kendrick's te wachten dan om de Stormzy. En heeft afgelopen jaren al een aantal keer op LL gestaan, dus toen wel de tijd gehad om zieltjes te winnen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: StevieU2

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Wel weinig harde geruchten en zelfbevestigingen dit jaar? Alleen goldband?
Volgens mij wel ja. Ik zat trouwens deze week in docu te bekijken van Sticks. En die gaf aan dat hij iets tofs zou doen op Lowlands, maar dat was niet doorgegaan ivm Corona. Zegt niks over 2022, maar daar was voor 2020/2021 niets over bekend toch?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Prachtige namen onder de headliners vooral. Nilufer Yanya, Moor Mother, Aldous Harding, Porridge Radio, Perfume Genius, Riley Walker.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Die zijn stiekem best groot geworden heb ik het idee. Ik zie die eerder in de vroege avond staan. Maar goed, misschien is dat voor een ander wakker worden. Dat kan allemaal op Lowlands.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: mattman en StevieU2

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Die zijn stiekem best groot geworden heb ik het idee. Ik zie die eerder in de vroege avond staan. Maar goed, misschien is dat voor een ander wakker worden. Dat kan allemaal op Lowlands.
Op de laatate DTRH op de main stage eind vd middag...excellent in het zonnetje
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken