Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
668
595
Die show van hem is echt insane idd. Als hij op Lowlands staat zou dat zomaar eens de beste act van de afgelopen jaren kunnen worden.

Ondanks dat hij eind deze zomer nog niet tourt in Europa zie ik hem wel als outsider voor de headlinerpositie, anders wellicht in 2023
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Tyler zou ik ook wel interessant vinden ja. FATM doet mij dan weer helemaal niets. Nog een paar dagen geduld ;-)
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Tyler zou geweldig zijn. Zet ook een dijk van een liveshow neer. Maar had hem als hij een festival in NL zou spelen eerder op DTRH verwacht.
Ik vond Tyler op BKS echt volkomen ruk. Er draaide een computerbestandje waar hij af en toe Yo Yo Yo over heen riep. Baalde toen toch een beetje want vind Flower Boy nog steeds een geweldige plaat. Maar hij lijkt me wel een typische LL headliner overigens.
 
  • Haha
Waarderingen: StevieU2

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik dacht dat Lowlands altijd woensdag/donderdag de eerste release doet.

Heb helaas geen pre-sale, ik ga strijden voor een kaartje een week later.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en @Marc

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Ik vond Tyler op BKS echt volkomen ruk. Er draaide een computerbestandje waar hij af en toe Yo Yo Yo over heen riep. Baalde toen toch een beetje want vind Flower Boy nog steeds een geweldige plaat. Maar hij lijkt me wel een typische LL headliner overigens.

Dit was grotendeels ook wel doordat z'n stage vertraagt was. Dus hij stond inderdaad letterlijk op een leeg podium over een bandje te rappen. Ik vond het wel wat hebben, nou was het ook echt extreem rustig toen, doet ook niet veel goeds voor de sfeer van zo'n show als die van Tyler.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
668
595
Los van mijn persoonlijke smaak, ja dat moeten ze wel kunnen lijkt me. Lekker in de middag ofzo.

Zelfs op Rock Werchter staan ze op de Mainstage, dus reken maar dat ze de Alpha gaan afbreken.
Ik vind ze wel grappig, als ik de tijd heb ga ik zeker ff kijken. Wordt een groot feestje verwacht ik zo
 
  • Leuk
Waarderingen: hendrik1

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Volgende week is ook nog begin februari. Maar ik hoop natuurlijk ook deze week!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken