Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vond Tyler op BKS echt volkomen ruk. Er draaide een computerbestandje waar hij af en toe Yo Yo Yo over heen riep. Baalde toen toch een beetje want vind Flower Boy nog steeds een geweldige plaat. Maar hij lijkt me wel een typische LL headliner overigens.
Ik vond Tyler op BKS echt volkomen ruk. Er draaide een computerbestandje waar hij af en toe Yo Yo Yo over heen riep. Baalde toen toch een beetje want vind Flower Boy nog steeds een geweldige plaat. Maar hij lijkt me wel een typische LL headliner overigens.
Dit was grotendeels ook wel doordat z'n stage vertraagt was. Dus hij stond inderdaad letterlijk op een leeg podium over een bandje te rappen. Ik vond het wel wat hebben, nou was het ook echt extreem rustig toen, doet ook niet veel goeds voor de sfeer van zo'n show als die van Tyler.
Zelfs op Rock Werchter staan ze op de Mainstage, dus reken maar dat ze de Alpha gaan afbreken.
Ik vind ze wel grappig, als ik de tijd heb ga ik zeker ff kijken. Wordt een groot feestje verwacht ik zo