Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Die zijn stiekem best groot geworden heb ik het idee. Ik zie die eerder in de vroege avond staan. Maar goed, misschien is dat voor een ander wakker worden. Dat kan allemaal op Lowlands.
Misschien nog als eerste in de Alpha, maar zijn misschien nu al groot genoeg om bijvoorbeeld de Heineken af te sluiten.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.066
Zo zit even NIN The Fragile te luisteren, hoe briljant is dat ?
Echt welke lullo toen Slayer en NIN tegenover elkaar programmeerde…. dat was zo zonde voor NIN….. die zien we op LL nooit meer terug.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
baal er nog steeds van dat ik die vrijdag tussen 18.00 en 23.00 zo een koppijn had, dat ik in de tent ben gaan liggen.
heb beiden dus niet gezien!
 
  • Wow
Waarderingen: @Marc

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Zo zit even NIN The Fragile te luisteren, hoe briljant is dat ?
Echt welke lullo toen Slayer en NIN tegenover elkaar programmeerde…. dat was zo zonde voor NIN….. die zien we op LL nooit meer terug.
En ook nog zeikende regen! Al gaf dat wel een dampende Slayer tent ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Zo zit even NIN The Fragile te luisteren, hoe briljant is dat ?
Echt welke lullo toen Slayer en NIN tegenover elkaar programmeerde…. dat was zo zonde voor NIN….. die zien we op LL nooit meer terug.
Zit die show nog vaak te herbekijken op YouTube. Jaloers dat ik daar niet bij was op Lowlands. Prachtige, brute show.

Op Pukkelpop voel het volledig in het water omdat ze voor Eminem speelden...
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Zit die show nog vaak te herbekijken op YouTube. Jaloers dat ik daar niet bij was op Lowlands. Prachtige, brute show.

Op Pukkelpop voel het volledig in het water omdat ze voor Eminem speelden...
I was there... nog in de regen van Disclosure een sprintje getrokken richting de Alpha om op tijd bij NIN te zijn.
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
En hoe vond je het?
Bruut, eerst kwam er een sneer over de act die voor hem stond in de Alpha. De Jeugd van Tegenwoordig. Ik was zeiknat geregend, maar ging helemaal los om mezelf op te drogen. Het was niet super druk (blijkbaar), maar ik was te druk bezig met mijn focus leggen op het podium, de dikke sounds en vette visuals. Voor herhaling vatbaar.
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Jaaaa NIN op Lowlands was briljant. Heel vet en intens optreden. Die panelen achter het podium waren te gek. Als ik het me goed herinner sloten ze af met Hurt. Stond in het voorvak, maar het was volgens mij niet extreem druk.

Baalde inderdaad ook van de clash met Slayer. Dat is typisch zo'n act die ik normaal gesproken niet snel zal zien, maar op LL had ik het graag willen meepakken. Maar ja, tegen NIN leggen de meeste bands het bij mij af.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en mattman

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.066
Zit die show nog vaak te herbekijken op YouTube. Jaloers dat ik daar niet bij was op Lowlands. Prachtige, brute show.

Op Pukkelpop voel het volledig in het water omdat ze voor Eminem speelden...
Mooie tip, ga ik ook doen.

Ik weet nog dat ik aankwam bij de Alpha en net Slayer erop had zitten, een tent zag die 3 kwart gevuld was en ik kwam er helaas gewoon niet in ?

Volgens mij was NIN ook niet zo’n succes voor de organisatie en band, maar dat kan ook een aanname van mij zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Florence + The Machine staat op Flow Festival. Dus ook een kanshebber, al hoewel Lowlands haar al een flinke poos links laat liggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Florence + The Machine staat op Flow Festival. Dus ook een kanshebber, al hoewel Lowlands haar al een flinke poos links laat liggen.

Die had volgens mij sinds 2015 al elk jaar op Lowlands kunnen staan, maar komt telkens niet haha.

Wat me overigens echt een perfecte 'nieuwe' headliner zou vinden voor Lowlands is Tyler, The Creator. Tourt volgens mij niet in Europa rond Lowlands, maar zou dat echt een super headliners vinden die ik sws zou checken
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Die had volgens mij sinds 2015 al elk jaar op Lowlands kunnen staan, maar komt telkens niet haha.

Wat me overigens echt een perfecte 'nieuwe' headliner zou vinden voor Lowlands is Tyler, The Creator. Tourt volgens mij niet in Europa rond Lowlands, maar zou dat echt een super headliners vinden die ik sws zou checken
Klopt, op een of andere manier staat ze niet snel op NL festival. Terwijl zo'n beetje om het jaar op Werchter stond. Tyler hoeft voor mij niet zo.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Tyler zou geweldig zijn. Zet ook een dijk van een liveshow neer. Maar had hem als hij een festival in NL zou spelen eerder op DTRH verwacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Gebruikers die dit onderwerp bekijken