Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
zijn over het algemeen ook muziek liefhebbers die er aan meedoen
1e plek met Ist ist - You're Mine; Howl and the Hum - Hostages ; The Slow readers Club - Lunatic
Volkomen terecht. You're Mine is wel een heel lekker nummer.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Big Thief in Cirque Royal verplaatst naar eind juni. Afschrijven voor Werchter? Zie ze niet zo kort op ekaar een zaalshow en festivalshow spelen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Big Thief zou wel een groot verlies zijn eigenlijk.
Kan er allemaal nog weer bij.

??? Normaal gesproken is dat de gouden regel van het festileaken. Zaalshow in de festivalperiode is afschrijven. Al hoop ik dit keer op het tegendeel.
Lijkt me ook. Het kan soms zijn dat festivals soms acts delen (is al in het verleden gebeurt met Dour, Cactus of Gent Jazz, herinner u David Byrne). Maar een zaalshow betekent meestal streep erdoor.
 

koenbah

Campingartiest
7 mrt 2014
74
4
Verschil is toch wel dat het over een reeds geplande show gaat (waar ook al tickets voor verkocht zijn) die verplaatst wordt? Dan heeft een festivaloptreden niet zo veel invloed meer op de kaartverkoop daar.. En als ze al geboekt waren voor RW zullen ze niet vanwege een verplaatsing cancelen toch?
Ze zijn in ieder geval in de buurt, dat is dan de positieve kant ;)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Verschil is toch wel dat het over een reeds geplande show gaat (waar ook al tickets voor verkocht zijn) die verplaatst wordt? Dan heeft een festivaloptreden niet zo veel invloed meer op de kaartverkoop daar.. En als ze al geboekt waren voor RW zullen ze niet vanwege een verplaatsing cancelen toch?
Ze zijn in ieder geval in de buurt, dat is dan de positieve kant ;)
Big Thief staat ook twee keer in Nederland; in Utrecht (kort na Cirque Royal) en op BKS. Ik heb niet gezien dat ook Utrecht wordt verplaatst zou worden, maar mocht dat gebeuren dan blijft dat optreden in juni op BKS natuurlijk ook gewoon staan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Er is een gigantisch verschil tussen 'reeds aangekondigd' en 'geboekt' zijn. Voor RW is dat niet het geval, voor BKS wél.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Die datum zou ook gewoon een gemakkelijkheidje (tourpraktisch) kunnen zijn, dinsdag Cirque Royal & donderdag RW.
Mocht deze nu nieuw aangekondigd zijn zou je een streep kunnen trekken, nu is het gewoon verplaatst en zijn ze zeer zeker in de buurt.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Die datum zou ook gewoon een gemakkelijkheidje (tourpraktisch) kunnen zijn, dinsdag Cirque Royal & donderdag RW.
Mocht deze nu nieuw aangekondigd zijn zou je een streep kunnen trekken, nu is het gewoon verplaatst en zijn ze zeer zeker in de buurt.
Dacht ook dat het gewoon planmatig was.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Dacht ook dat het gewoon planmatig was.
Zo te zien wordt de voorjaarstour van Big Thief verschoven en wordt het een combi van al geplande festivals (zoals BKS) en losse concerten. TivoliVredenburg is nu naar 27 juni.
Op 1 en 4 juli staan ze in Duitsland (Hamburg en Berlijn). Als RW ze geboekt heeft dan zijn ze dus nog steeds in de buurt.
 
Laatst bewerkt:

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Big Thief staat ook twee keer in Nederland; in Utrecht (kort na Cirque Royal) en op BKS. Ik heb niet gezien dat ook Utrecht wordt verplaatst zou worden, maar mocht dat gebeuren dan blijft dat optreden in juni op BKS natuurlijk ook gewoon staan.
Stond de dag na Utrecht ook in Groningen. Utrecht is verplaatst naar juni. Groningen, waar ik kaarten voor heb, is uit de lijst verdwenen. Hoop wel nog op een datum in plaats van de zoveelste annulering
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Stond de dag na Utrecht ook in Groningen. Utrecht is verplaatst naar juni. Groningen, waar ik kaarten voor heb, is uit de lijst verdwenen. Hoop wel nog op een datum in plaats van de zoveelste annulering
Groningen is volledig geannuleerd en krijgt geen nieuwe datum. Je kan wel gewoon je geld terugvragen, maar daar had je natuurlijk niet op gehoopt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Staat nog niks over op de site van SPOT. Hopelijk zijn ze nog gewoon op zoek naar een alternatieve datum. Ze verkopen nog wel tickets.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken