Corona Virus en concerten/festivals

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Zo, dat was even leuk in de Afas….. oh nee, het ging om een vaccinatie van mijn oudste dochter. Dit was de locatie waar ze het snelste terecht kon. Is volgens mij wel de gaafste prik locatie van NL. Mooi rustig doorheen wandelen, mooie foto’s bekijken van artiesten en tijdens de 15 minuten wachten na het prikken een heuse Afas / HMH quiz waar we dikke lol mee hebben gehad. Aanrader!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Zo, dat was even leuk in de Afas….. oh nee, het ging om een vaccinatie van mijn oudste dochter. Dit was de locatie waar ze het snelste terecht kon. Is volgens mij wel de gaafste prik locatie van NL. Mooi rustig doorheen wandelen, mooie foto’s bekijken van artiesten en tijdens de 15 minuten wachten na het prikken een heuse Afas / HMH quiz waar we dikke lol mee hebben gehad. Aanrader!
Dit keer geen muziek? Af en toe laten ze daar ook artiesten optreden tijdens het wachten.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Zal je net zien dat de Ziggo verplicht vaccineren instelt. Doei Clapton...
Zit het eigenlijk nu pas eens te lezen. Ik wist al dat hij geen voorstander was van de huidige coronamaatregelen waar dan ook. Maar zoals ik het nu lees in de media in een verklaring die hij opgesteld heeft weigert hij op te treden in zalen die enkel en alleen werken met een vaccinatiebewijs..... Dat wordt nog wat. In September heeft hij een korte tour door de US. Volgend jaar in Europa.......
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Zo, dat was even leuk in de Afas….. oh nee, het ging om een vaccinatie van mijn oudste dochter. Dit was de locatie waar ze het snelste terecht kon. Is volgens mij wel de gaafste prik locatie van NL. Mooi rustig doorheen wandelen, mooie foto’s bekijken van artiesten en tijdens de 15 minuten wachten na het prikken een heuse Afas / HMH quiz waar we dikke lol mee hebben gehad. Aanrader!
Nu baal ik er bijna van dat ik al twee keer geweest ben.
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
422
Ik adviseer je eens te gaan kijken. Ondanks zijn leeftijd is zijn gitaarspel nog fantastisch. Ook nog zeer goed bij stem.
Zeker , nog steeds een van de beste gitaristen en laten we wel wezen hij wordt ook niet jonger dus hoeveel kansen krijg je nog om mr. Slowhand in actie te zien.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
En dan begin ik me zo eind juli toch af te vragen hoe het straks gaat met concerten welke gepland staan in sept okt. Als ik me niet vergis komt in september Tom Jones naar de Ziggo en niet veel later Elbow en Alanis Morissette. Veel daaromheen is al geannuleerd of weer verplaatst. Ook in België staat Elbow op de agenda en 2 concerten van Elton John in het Sportpaleis. Wat denken de geleerden hier op het forum. Kunnen we in september oktober weer naar de Ziggo of het Sportpaleis of zullen ook die concerten weer verschoven worden???
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Ik ben geen geleerde ;-) Ik denk dat dit haalbaar moet zijn, maar dat we rekening zullen moeten houden met lange wachttijden aan de ingang. Alles en iedereen zal gecontroleerd moeten worden. Vraag is of organisaties zoveel volk hebben om dat te realiseren. En vooral, wie zal er opdraaien vooer de kosten? Ik heb zo een vermoeden dat concerttickets binnenkort een pak duurder zullen worden. En dan is de kan bestaande dat er een deel mensen jammer genoeg zullen moeten afhaken. Je kan er niet omheen, maar alles in het leven is het laatste half jaar een stuk duurder geworden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
En dan begin ik me zo eind juli toch af te vragen hoe het straks gaat met concerten welke gepland staan in sept okt. Als ik me niet vergis komt in september Tom Jones naar de Ziggo en niet veel later Elbow en Alanis Morissette. Veel daaromheen is al geannuleerd of weer verplaatst. Ook in België staat Elbow op de agenda en 2 concerten van Elton John in het Sportpaleis. Wat denken de geleerden hier op het forum. Kunnen we in september oktober weer naar de Ziggo of het Sportpaleis of zullen ook die concerten weer verschoven worden???
Ben geen geleerde, maar denk dat de meeste grotere acts toch gaan verplaatsen, zeker met een grote productie. De rest zal vast doorgaan, maar wel met controles.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Ik adviseer je eens te gaan kijken. Ondanks zijn leeftijd is zijn gitaarspel nog fantastisch. Ook nog zeer goed bij stem.
Vast! Was ook meer als geintje bedoeld.

Ben zelf nog naar KISS in de Ziggo geweest denk dat die een fiks stuk meer op de playbackmachine teren. ;)
 

ukefudanshi

Campingartiest
13 jun 2020
70
3
Goed nieuws iedereen!!! :D

Engeland, de Vrijstaat, heft binnenkort (vanaf 2 augustus!) quarantine op voor EU-inwoners met EMA vaccin!! :D

En dat is niiiice, want dat betekent dat ik niet hoef te wachten tot oktober om terug te gaan naar mondocon (wat ik ZEKER WEL doe, de hostel is al geboekt!!), maar komende maand ook naar https://www.animeleague.com/our-events/ een van deze kan gaan. Er zijn er zoveel daar!

Anyway, Bristol is de enige waar je goedkoop (120 euro retour) naar toe kan vliegen, en tot eind augustus is ID-kaart genoeg, geen zin om geld uit te geven aan paspoort, dus denk dat ik naar die in Bristol toe ga volgende maand en dan in Hongarije weer in oktober~

Sorry voor de planeet dat ik je kapotstuk sloop door nu ineens elke maand 4 uur te vliegen, maar hey, je moet er iets voor over hebben~

Maar goed nieuws dus, ik deel het hier omdat dit natuurlijk voor iedereen de hele Engelse festivalzomer etc ook opent als je er ff klaar mee bent! Doe er je voordeel mee!! <3
 

ukefudanshi

Campingartiest
13 jun 2020
70
3
Ik ben geen geleerde ;-) Ik denk dat dit haalbaar moet zijn, maar dat we rekening zullen moeten houden met lange wachttijden aan de ingang. Alles en iedereen zal gecontroleerd moeten worden. Vraag is of organisaties zoveel volk hebben om dat te realiseren. En vooral, wie zal er opdraaien vooer de kosten? Ik heb zo een vermoeden dat concerttickets binnenkort een pak duurder zullen worden. En dan is de kan bestaande dat er een deel mensen jammer genoeg zullen moeten afhaken. Je kan er niet omheen, maar alles in het leven is het laatste half jaar een stuk duurder geworden.
Meh, is allemaal maar tijdelijk. Dus dan zou het daarna goedkoper worden. Maar waarom zou het uberhaupt? De overheid betaalt het. En iemand neergooien om een QR code te scannen kost niet veel hoor, werkstudentslaaf...

Maar daarnaast, het is ook niet mijn ervaring. Mijn volgende vlucht naar boedapest in oktober voor volgende mondocon kost retour (!!!) 50 euro totaal. Con is nog steeds 13 euro voor heel weekend. Volgende maand ga ik dus lekker ervoor naar Bristol, die is ook niet duurder geworden. En hier in NL kost de PAthe ook niet ineens meer ofzo...
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
In België betaal je zelf voor je testen. Je krijgt er 2 van de overheid als je op reis wenst te gaan. Maar daar stopt het dan ook. Ergens te begrijpen, want de gemiddelde test kost hier ±€50
 

ukefudanshi

Campingartiest
13 jun 2020
70
3
In België betaal je zelf voor je testen. Je krijgt er 2 van de overheid als je op reis wenst te gaan. Maar daar stopt het dan ook. Ergens te begrijpen, want de gemiddelde test kost hier ±€50
Lijkt me een prima manier om mensen te stimuleren zich braaf te laten vaccineren~
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Maandag al een beslissing over eendaagse festivals en festivals zonder overnachten i.p.v. 13 augustus.
 

ukefudanshi

Campingartiest
13 jun 2020
70
3
Maandag al een beslissing over eendaagse festivals en festivals zonder overnachten i.p.v. 13 augustus.
Als ik een budget vliegmaatschappij zou zijn zou ik nu een magische cirkel tekenen en chanteren "verbied ze! verbied ze!"

Ze hebben tegelijk namelijk het reizen en vooral terugkomen super versoepeld binnen de eu, dus als het niet mag, dan gaan de Zwitserse, Oostenrijkse, Hongaarse, Engelse, Poolse, Tjeschische, en meer festivals nog redelijk wat Nederlandse bezoekers krijgen de komende weken ROFL
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken