Ik ben in de hemel. Heel corona bestaat voor mij niet meer XD
Waarom? Wel als je zegt dat je het land gaat ontvluchten voor een conventie en free hugs, moet je natuurlijk geen pandemietje zijn en het daarna ook gewoon doen!
Als zodanig zat ik vorig weekend in Hongarije waar het wél prima gaat met tvt, voor dit evenement:
https://photos.google.com/share/AF1...?key=Ukx0ZjhmdHlFNkZidjd3TC1GVThuQmxFR1Y1a0FB
Kon daar zo naar binnen met coronacheck ? had ik janssen toch niet voor niets genomen XD
Het was HEMELS. Alsof corona nooit bestaan heeft. 0 beperkingen. 10000 mensen. IEDEREEN bijna free hugde elkaar, ik denk dat ik er wel 500+ gekregen heb, maar zeker meer dan 200. Zalig. Zo warm en fluffy. Ben weer helemaal de oude. Verder veel gekletst, vrienden gemaakt, en gewoon genoten van de leuke cosplayers en alle vrolijke lachende dansense lieve aardige knuffelende open mensen overal! Het was 100% als vanouds, helemaal, en het was ZALIG.
Ik ben weer helemaal de oude.
En het mooiste is dat dit event elke 3 maanden is, dus in oktober ga ik gewoon weer! Zit ook al in de Facebook groep, meerdere vrienden toegevoegd, ga hun ook weer zien dan! En gewoon weer 2 dagen lekker conventie~ kijk er alweer naar uit~
Dus ja, uiteindelijk kan het hier natuurlijk ook allemaal wel weer (en nee dat gaat geen jaren duren, niemand zegt dat), maar tot die tijd vlieg ik gewoon lekker elke 3 maanden ervoor op en neer naar Hongarije, retourvlucht, hostel en con kosten minder dan 100 euro samen lol! Kost me minder dan hier gaan!
Dus voor mij is de stress er wel af, ik zie wel wanneer het hier precies allemaal weer kan, maar op deze manier heb ik tot die tijd ook alles waarvoor ik leef volledig terug, dus ik merk dat ik sinds vorig weekend letterlijk geen seconde meer aan corona gedacht hebt. Probleem opgelost wat mij betreft, ik ben weer helemaal mijn vrolijke energieke extrovert self. Wat een opluchting.
Voor mij is de pandemie hiermee voorbij.
Nu al zin in oktober, en dat en nakletsen is een veel fijnere gedachte dan ooit aan corona denken lol
Ik ben zo blij en opgelucht!