TW Classic

Dit onderwerp bevat 316 reacties, heeft 69 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Everyknight 1 maand, 2 weken geleden.

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 317)
  • Auteur

RM

Was het 2014 niet met Rolling Stones binnen no time uitverkocht?

ChiquitaChaser

Laatste keer dat de Stones kwamen was het wel direct uitverkocht.
    De 2keer dat den Bruce er was, was het telkens +/-1maand voor het concert pas uitverkocht.

een referentiepunt ? moeilijk te zeggen natuurlijk 🙂

Paddy

Ik verwacht dat de tickets wel rap zullen gaan.

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    FoR 03, 05 / PP 08, 18, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

ChiquitaChaser

Ik verwacht dat de tickets wel rap zullen gaan.

Echt geen gedacht van hoe groot hun fanbase in Belgie is…
    Dacht in 2013 dat de Bruce ook direct ging uitverkopen aangezien het de eerste passage in werchter was.

WeckoJ

Krijgen we trouwens al te horen wie er nog meer staan of moet je maar gewoon je kaartjes kopen voor GnR en dan maar hopen dat er nog wat leuks voor staat?

Pinkpop 2009, 2010, 2011, 2012; Lowlands 2013, 2016, 2017, 2018; Rock Werchter 2014, 2016, 2017; Graspop 2018; Paaspop 2012, 2013; Rockin' Park 2012; Blues Peer 2016; Appelpop 2016

RM

Krijgen we trouwens al te horen wie er nog meer staan of moet je maar gewoon je kaartjes kopen voor GnR en dan maar hopen dat er nog wat leuks voor staat?

Al zetten ze K3 ervoor, ik moet er bij zijn. .. Ik heb toch maar tickets in de presale gekocht. Verminderd de stress vrijdag iets 🙂

Thomus

Je zal moeten hopen ja.
    Maar wees gerust, die dagvulling is altijd wel aangepast aan de headliner. Zal allemaal rock zijn. Zo zie ik ze een Saxon wel boeken bijvoorbeeld.

mattman
    Moderator

Hmmm. Vrienden van mij willen ook gaan. Ik wacht toch liever af of ze er nog iets tofs voorzetten. Ik hoor meer slecht verhalen dan goede over hun shows en 95 euro is een pak geld voor 1 act.

Ben geen gigantisch fane van Guns en AC/DC viel me dit jaar ook fel tegen…

mattman
    Moderator

Je zal moeten hopen ja.
    Maar wees gerust, die dagvulling is altijd wel aangepast aan de headliner. Zal allemaal rock zijn. Zo zie ik ze een Saxon wel boeken bijvoorbeeld.

De vorige keer stond Lana Del Rey voor Bruce Springsteen…

Kereltje

De vraag is vooral wat ze kunnen boeken zonder in het vaarwater van Graspop te komen.

ChiquitaChaser

Why ?
    Ik gok er toch op dat er enkele bands in dit voorprogramma gaan komen die ook op Graspop spelen…

Paddy

Je zal moeten hopen ja.

Tja, dit is toch meer een GNR concert dan een losstaand festival. Dus wie er voor staan, zal 90% van de bezoekers niks uitmaken.
    Prijs van TW classic is btw goedkoper dan hun optreden op woensdagavond in het Goffertpark.

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    FoR 03, 05 / PP 08, 18, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

Shaverion

Prijs van TW classic is btw goedkoper dan hun optreden op woensdagavond in het Goffertpark.

Dat zal wel komen omdat een groot deel van de infrastructuur er al staat voor RW. Goffertpark moet geheel van niks opgebouwd worden. Scheelt natuurlijk ook maar 4euro.

Ik ben op TW Classic en Goffertpark geweest en vond het overdag op TW Classic chiller door lekker wat bandjes te luisteren maar stond vervolgens in een mega file op de weg naar buiten. Goffertpark zijn de auto’s overal verspreid door de omgeving en kon ik zo wegrijden. Ik weet niet hoe het dit jaar zit maar wat erg chill was op TW Classic was dat ik een bandje voor het eerste vak kon halen door er vroeg te zijn en vervolgens heb ik de hele dag lekker buiten het eerste vak op het gras gezeten. Vlak voor het begin naar het eerste vak en daar een mooi plekje gepakt.

GNR wordt Goffertpark voor mij maar dat komt omdat ik tegenwoordig in Nijmegen woon 🙂 Lekker op de fiets.

mattman
    Moderator

Hopelijk pakken ze dit festival beter aan dan vorig jaar. Toen stond er echt gewoon véél te veel volk op het terrein. Het viel echt op. Ik hou wel van een bepaalde drukte, maar toen was het echt onaangenaam. Gelukkig was het optreden van Springsteen wél de moeite waard. 🙂

Rock Werchter (de 4daagse) was zelfs nog een pak rustiger. Natuurlijk helpt het niet als iedereen zijn pickniktafel gaat meepakken…

Yannick

edit, delete deze comment.. Verkeerd topic

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  Yannick.

concert archief // RYM
    RW: 16-17-18 / PKP: 14-15 / Mad Cool: 18 / NOS Alive: 17 / Lolla Berlijn: 16

Joe

Hmmm. Vrienden van mij willen ook gaan. Ik wacht toch liever af of ze er nog iets tofs voorzetten. Ik hoor meer slecht verhalen dan goede over hun shows en 95 euro is een pak geld voor 1 act.

Ben geen gigantisch fane van Guns en AC/DC viel me dit jaar ook fel tegen…

Mij heeft Axl toch kunnen overtuigen dat hij zich herpakt heeft, vooral qua stem veel strakker dan wat ik 2 keer op Graspop zag.

AlainTerrieur

Hallo! Eerste bericht hier.

Heeft iemand toevallig al iets gehoord of gelezen over de lengte van de set?
    Op dit soort festivals speelt de headliner vaak niet zijn “normale lengte”. Springsteen bijvoorbeeld nog afgelopen zomer op TW Classic, was een pak korter dan tijdens andere shows.

Zou bijzonder jammer zijn.

Shaverion

Normaal speelt de headliner van TW Classic gewoon z’n normale set. Geen idee waarom Bruce Springsteen at afgelopen jaar niet gedaan heeft.

Normaal speelt de headliner van TW Classic gewoon z’n normale set. Geen idee waarom Bruce Springsteen at afgelopen jaar niet gedaan heeft.

Yup, de set van DM in 2009 was ook gelijkwaardig aan dat van hun stadionshows.

BatMutsje

Iemand al enig idee wat voor namen we kunnen verwachten als dagprogramma? Namen die normaal op fortarock/graspop zouden staan misschien?

visdave34
    Moderator

Ik denk dat Prophets of Rage wel een goeie kans maakt. Qua tourschema is Graspop niet meer logisch en het feit dat RW ze nog niet heeft aangekondigd, doet mij vermoeden dat ze die doorschuiven naar TW Classic. Acts die GnR tot nu toe zelf als support heeft meegebracht zijn o.a. Alice in Chains, The Cult, Billy Talent, Lenny Kravitz en Wolfmother. Heb hun plannen niet gecheckt, maar wellicht dat er daarvan ook nog iets mee komt.

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-11-12-13-14-15-17-18 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19

Pieperke

Ik denk dat Prophets of Rage wel een goeie kans maakt. Qua tourschema is Graspop niet meer logisch en het feit dat RW ze nog niet heeft aangekondigd, doet mij vermoeden dat ze die doorschuiven naar TW Classic. Acts die GnR tot nu toe zelf als support heeft meegebracht zijn o.a. Alice in Chains, The Cult, Billy Talent, Lenny Kravitz en Wolfmother. Heb hun plannen niet gecheckt, maar wellicht dat er daarvan ook nog iets mee komt.

hoe dik zou een dag met Guns, PoR, Lenny en Wolfmother zijn! nooit haalbaar natuurlijk, helaas. als Limburger is het voor mij trouwens niet heel spannend of ik nou naar Nijmegen of Werchter afreis, gezien het feit dat Guns hier hun normale set speelt en er nog wat namen bijkomen ga ik dus morgen proberen tickets te scoren voor deze dag!

Pieperke

succes met de kaartverkoop straks mensen! heb echt geen flauw idee hoe hard dit gaat lopen…

RM

succes met de kaartverkoop straks mensen! heb echt geen flauw idee hoe hard dit gaat lopen…

Ik heb ook geen idee hoe dit gaat lopen.. gelukkig wel een ticketlimiet van 10 kaarten per klant. Zo hoef ik maar 1 bestelling te stressen.

Pieperke

Ik heb ook geen idee hoe dit gaat lopen.. gelukkig wel een ticketlimiet van 10 kaarten per klant. Zo hoef ik maar 1 bestelling te stressen.

ah ik dacht 6 stuks? was dan misschien voor de Nijmegen-variant. stiekem hoop ik dat het enigszins normaal verloopt door het feit dat de rest van de dag nog niet bekend is en niet iedereen zo blind bestelt als ons…

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 317)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.