TW Classic 2022 met Nick Cave

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.969
2.015
Hmmm. Vrienden van mij willen ook gaan. Ik wacht toch liever af of ze er nog iets tofs voorzetten. Ik hoor meer slecht verhalen dan goede over hun shows en 95 euro is een pak geld voor 1 act.

Ben geen gigantisch fane van Guns en AC/DC viel me dit jaar ook fel tegen…
Mij heeft Axl toch kunnen overtuigen dat hij zich herpakt heeft, vooral qua stem veel strakker dan wat ik 2 keer op Graspop zag.
 

AlainTerrieur

Nieuw lid
6 dec 2016
2
0
Hallo! Eerste bericht hier.

Heeft iemand toevallig al iets gehoord of gelezen over de lengte van de set?
Op dit soort festivals speelt de headliner vaak niet zijn "normale lengte". Springsteen bijvoorbeeld nog afgelopen zomer op TW Classic, was een pak korter dan tijdens andere shows.

Zou bijzonder jammer zijn.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Normaal speelt de headliner van TW Classic gewoon z'n normale set. Geen idee waarom Bruce Springsteen at afgelopen jaar niet gedaan heeft.
 
12 nov 2016
655
392
Normaal speelt de headliner van TW Classic gewoon z’n normale set. Geen idee waarom Bruce Springsteen at afgelopen jaar niet gedaan heeft.

Yup, de set van DM in 2009 was ook gelijkwaardig aan dat van hun stadionshows.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
498
Iemand al enig idee wat voor namen we kunnen verwachten als dagprogramma? Namen die normaal op fortarock/graspop zouden staan misschien?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Ik denk dat Prophets of Rage wel een goeie kans maakt. Qua tourschema is Graspop niet meer logisch en het feit dat RW ze nog niet heeft aangekondigd, doet mij vermoeden dat ze die doorschuiven naar TW Classic. Acts die GnR tot nu toe zelf als support heeft meegebracht zijn o.a. Alice in Chains, The Cult, Billy Talent, Lenny Kravitz en Wolfmother. Heb hun plannen niet gecheckt, maar wellicht dat er daarvan ook nog iets mee komt.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Ik denk dat Prophets of Rage wel een goeie kans maakt. Qua tourschema is Graspop niet meer logisch en het feit dat RW ze nog niet heeft aangekondigd, doet mij vermoeden dat ze die doorschuiven naar TW Classic. Acts die GnR tot nu toe zelf als support heeft meegebracht zijn o.a. Alice in Chains, The Cult, Billy Talent, Lenny Kravitz en Wolfmother. Heb hun plannen niet gecheckt, maar wellicht dat er daarvan ook nog iets mee komt.

hoe dik zou een dag met Guns, PoR, Lenny en Wolfmother zijn! nooit haalbaar natuurlijk, helaas. als Limburger is het voor mij trouwens niet heel spannend of ik nou naar Nijmegen of Werchter afreis, gezien het feit dat Guns hier hun normale set speelt en er nog wat namen bijkomen ga ik dus morgen proberen tickets te scoren voor deze dag!
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
succes met de kaartverkoop straks mensen! heb echt geen flauw idee hoe hard dit gaat lopen...
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
succes met de kaartverkoop straks mensen! heb echt geen flauw idee hoe hard dit gaat lopen…

Ik heb ook geen idee hoe dit gaat lopen.. gelukkig wel een ticketlimiet van 10 kaarten per klant. Zo hoef ik maar 1 bestelling te stressen.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Pieperke wrote:
succes met de kaartverkoop straks mensen! heb echt geen flauw idee hoe hard dit gaat lopen…


Ik heb ook geen idee hoe dit gaat lopen.. gelukkig wel een ticketlimiet van 10 kaarten per klant. Zo hoef ik maar 1 bestelling te stressen.

ah ik dacht 6 stuks? was dan misschien voor de Nijmegen-variant. stiekem hoop ik dat het enigszins normaal verloopt door het feit dat de rest van de dag nog niet bekend is en niet iedereen zo blind bestelt als ons...
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
op de website stond 10, voor ik naar de wachtrij zat te staren met Paradise City aan op Radio Veronica
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Hopla, 2 tickets binnen! Hopelijk lukt het de rest hier ook, of in het Goffert.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
al tijden in het koopscherm, verkoop start maar niet. en op ander apparaat eeuwige wachtrij. top!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken