Into The Great Wide Open 2016

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Eerste namen:

Devendra Banhart, Ane Brun, Wild Beasts, Suuns, A-WA, Eefje de Visser, Teleman, Whitney, Bazart, Mozes and The Firstborn, Ciaran Lavery, Imarhan, Amanda Bergman, Aidan Knight, Rag'N'Bone Man, Joan Shelley, I Am Oak, Clean Pete, Thijs Boontjes Dans- en Showorkest.

Zitten meteen al een paar mooie tussen hoor... Volgend jaar maar eens serieus werk van maken om de groep mee te krijgen, heb elk jaar weer spijt dat ik geen kaartjes heb..
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.584
585
Voor de 2017 editie

Belle & Sebastian, Daughter, Bill Callahan, Hercules & Love Affair, Spinvis, Timber Timbre, Kate Tempest, Foxygen, Joe Goddard, Tiggs da Author, Perfume Genius, The Orwells, Ryley Walker, Jens Lekman, Moss, The Lemon Twigs, Sinkane, Loyle Carner, Klangstof, Ala.ni, Shame, Kim Janssen, Marlon Williams, Mario Batkovic, Kikagaku Moyo, Holly Macve, Joan Shelley, Het Zesde Metaal, Pink Oculus, Khruangbin, Donnie, Julie Byrne, Baptiste W. Hamon, Luwten, Leif Vollebekk, Jairzinho, Paul Sinha, Les Étoiles en Pieter Jansen.

Doen ze toch netjes!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Bijzonder sterk, voor een festival van dat formaat komt dit toch dicht in de buurt van perfectie. Enige wat me aan dit festival tegenstaat is dat half Amsterdam Oud-Zuid er lijkt te komen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.779
Zo ja, deze line-up staat er gelijk hoor. Voor mij springen Timber Timbre, Perfume Genius en Kate Tempest er met name uit.

Ryley Walker, Lemon Twigs, Klangstof, Moss, Kim Janssen, Het Zesde Metaal, Spinvis, Foxygen, op zich niet eens heel exclusief allemaal, maar alles samen een heel fijn programma. Smullen hoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken