Wat luister je nu?

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
De nieuwe van Perfume Genius is weer geweldig. Die gaat bij mij hoog eindigen in het uiteindelijke lijstje. Momenteel heb ik For Crying Out Loud van Kasabian aanstaan, vooralsnog heb ik er een groot 'mwah' gevoel bij. Jammer, misschien dat de plaat nog wat groeit..
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
803
1.687
The Sky Moves Sideways van Porcupine Tree

Dit is echt zo’n fantastisch album.

Dat is zeker een fantastisch album. Ik luisterde vandaag naar dat album daarvoor, Up The Downstair. Had wel eens eerder geluisterd naar dit album, maar nu voor de eerste keer de remastered versie. Nog nooit meegemaakt dat er zoveel verschil zat tussen de originele versie en de remaster.

Nu ik het toch over Steven Wilson werk heb, vandaag kwam Steven Wilson - Pariah uit. Naar mijn mening best oké, maar niet helemaal overtuigd. Maar dat was ik in 2015 ook niet van de eerste single Perfect Life, maar het volledige album was uiteindelijk wel geweldig.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=HXNE_l1YUHU[/video]
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Die nieuwe single vind ik eigenlijk best wel vet hoor. Komt wat traag op gang, maar na de minuut toch echt wel weer ijzersterk. De samenwerking met Ninet Tayeb is ook weer een schot in de roos vind ik, die stem past heel goed bij de muziek van Wilson.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.631
625
Hurray For The Riff Raff - The Navigator

Boeiend album. Bij vlagen lijkt het op PJ Harvey.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.391
584
Nu ik het toch over Steven Wilson werk heb, vandaag kwam Steven Wilson – Pariah uit. Naar mijn mening best oké, maar niet helemaal overtuigd. Maar dat was ik in 2015 ook niet van de eerste single Perfect Life, maar het volledige album was uiteindelijk wel geweldig.

Vind die nieuwe single ook wel prima ja, wordt toch altijd even afwachten wat voor plek zo'n nummer op het album krijgt. HCE vind ik nog altijd wel een minder album over het algemeen. Ben benieuwd wat het nieuwe album zal brengen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.523
823
Was de eerste single van HCE niet gewoon Hand. Cannot. Erase? Ben wel weer echt weggeblazen door dit nummer hoor. Echt een hele sterke opbouw weer naar het climax. Maar zoals vaker met Steven Wilson past het beter in album perspectief dan los. We gaan het zien, ik ga in ieder geval zeker een kaartje scoren voor, ja, volgend jaar.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.523
823
Was de eerste single van HCE niet gewoon Hand. Cannot. Erase? Ben wel weer echt weggeblazen door dit nummer hoor. Echt een hele sterke opbouw weer naar het climax. Maar zoals vaker met Steven Wilson past het beter in album perspectief dan los. We gaan het zien, ik ga in ieder geval zeker een kaartje scoren voor, ja, volgend jaar.
 

Niek1617899557

Playlistbediener
9 jun 2016
11
0
Nieuwe album Fleet Foxes is vanavond gelekt. Pas 3 nummers gehoord maar klinkt erg goed. De vertrouwde FF sound maar dan een stuk meer volwassen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.631
625
Vet nummer, nu nog mensen regelen om mee naar AFAS live te gaan.

[video]https://youtu.be/2O6duDDkhis[/video]
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Vet nummer, nu nog mensen regelen om mee naar AFAS live te gaan.
Inderdaad ja, blijf het ook moeilijk vinden om mensen te vinden voor concerten.. Zeker als in een setting van Bozar maakt het des te unieker
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.328
9.053
Who cares. Als ik ergens heen wil en niemand gaat mee, dan ga ik gewoon alleen. Opzich geen probleem toch.

Het ziet er naar uit dat dit gaat gebeuren bij Sigur Ros. Vriendin weg en muziekliefhebbende vrienden happen niet toe.
 

Niek1617899557

Playlistbediener
9 jun 2016
11
0
Vet nummer, nu nog mensen regelen om mee naar AFAS live te gaan.

Holy shit wat een mooi nummer. En een gitaarsolo, het moet niet gekker worden. Ik ga ze gelukkig volgende maand al zien op Glastonbury. En in de HMH ben ik er weer bij!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Ik heb voor Weezer al 2 tickets gekocht voor moest er iemand meewillen, bij Mogwai had ik het niet gedaan omdat die verkoop niet zo snel lijkt te gaan.
Bij The National (en The War On Drugs) zal dat wat moeilijker aangezien die tickets pas laat worden verstuurd dacht ik. Ben nog nooit alleen geweest en blijf dat toch wat moeilijk vinden..
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
ik vind het wel onduidelijk bij the national.
Is presale enkel voor pre order of niet?

De ticketverkoop via goformusic gaat maar 2 tickets pp zijn..
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.391
584
Ik heb voor Weezer al 2 tickets gekocht voor moest er iemand meewillen

Ik wil wel gratis mee :cool: :cool: :cool:

Het ziet er naar uit dat dit gaat gebeuren bij Sigur Ros. Vriendin weg en muziekliefhebbende vrienden happen niet toe.

Ben je bij het concert in Groningen of in Amsterdam? In Amsterdam ben ik er namelijk ook!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken