Wat luister je nu?

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.391
585
https://www.youtube.com/watch?v=PTkiC_qDxHI

Klinkt toch wel acceptabel, dus wordt wel een prima concert vrijdag.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
935
104
Na de review van The Needle Drop de debuutsingle van Harry Styles geluisterd.
En ik moet eerlijk zijn, het is nog best goed ook!

Heel grappig, maar ik zeg dus net precies hetzelfde tegen mijn collega... Valt echt niet tegen hoor :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Valt echt niet tegen hoor

Valt niet tegen?

Ijzersterke single die vraagt naar meer. Ik hoop dat ie zeker nog met enkele nummers uit dit straatje komt en geen 1D troep. Ben het wel geheel met Anthony eens dat het nummer wat inhoudsloos overkomt maar verder verrassend sterk.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.523
823
Volgens mij het eerste minimalistische album waar ik ooit verliefd op ben geworden. Was vroeger sowieso best groot Buckethead fan. Maar de laatste jaren doet hij echt te veel. Maar ik raad dit album, samen met Colma en Crime Slunk Scene aan. Fantastische muziek.

 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Royal Blood - Lights Out

Lekker nieuw nummertje van Royal Blood hoor. Misschien beetje hetzelfde recept als de rest wat ze hebben, maar ik vind het een erf fijn recept.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.631
625
Jeff Tweedy - Laminated Cat

Kijk wel uit naar het album Together At Last. Benieuwd hoe alle songs worden uitgevoerd.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Kendrick Lamar - DAMN.

Wat is dit goed zeg, zelfs met hoge verwachtingen weet hij mij nog van mijn stoel te blazen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Van de stream van Coachella meegepikt; Klangstof - SOHN - Sampha - Francis + The Lights - The xx - Radiohead (de laatste 2 door terug te draaien aan de stream hehe)
Mac DeMarco maakte bekend dat z'n album is geleaket dus dat is ook leuk nieuws, nog iemand gekeken of gaat nog kijken?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.063
654
Heb Radiohead wel grotendeels gekeken. Zonde van die geluidsissues in het begin! Verder vooral greatest hits, ik hoop bij BKS wel op wat meer rariteiten.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
577
185
Heb ook net radiohead gekeken en ik vond 't een heerlijk optreden. T was idd veel greatest hits + nieuwe nummers maar met een setlist als deze op werchter zou ik akoord gaan. Ook de visuals waren fantastisch en ik kijk hierdoor steeds meer uit naar 30 juni!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Heb Radiohead wel grotendeels gekeken. Zonde van die geluidsissues in het begin! Verder vooral greatest hits
Prachtige set-list, miste toch wel een aantal nummers maar je kan ze er niet allemaal inproppen zeker? Echt jammer van die geluidsproblemen, het publiek zong ook gewoon verder in de stukken waarbij de muziek bijna onhoorbaar was, geweldig. Voor de rest zeer mooie visuals en een band die ondanks alles een fantastisch optreden gaf! :')

Benieuwd naar dag 2!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.343
9.075
Man wat kijk ik uit naar de Radiohead shows in juni na het bekijken van deze set. Op Werchter zullen ze Creep wel bovenhalen... Hopelijk ook wat rarities.

Zonde van de audio problemen, maar wat een gruwelijke visuals.

Ze zullen waarschijnlijk een song of 2 geknipt hebben door de vertragingen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.456
6.877
Ik heb vanochtend ook Radiohead gekeken. Ben geen fan van ze en heb me nooit erg diep in de band verdiept maar ken ze oppervlakkig wel. Maar aangezien ik naar werchter ga en iedereen zo lyrisch over ze is wil ik de band wat beter leren kennen.

Jammer van die audio problemen. Dat brak het optreden toch wel redelijk irritant. Wel prachtige visuals.
Nummers als Daydreaming, Nude, Everything in its Right Place en Idioteque pakken me op plaat niet en ook live doet het me weinig tot eigenlijk niks. Ik hoop dat je ervoor echt bij moet zijn om het te 'voelen' maar ben er voor mezelf bang voor. Andere nummers die mij wel kunnen bekoren waren Burn the Witch, Paranoid Android en vooral Karma Police. Creep vond ik erg tegenvallen, terwijl het toch een van de vetste nummers ooit is. Maar naar mijn gevoel spatte er totaal geen energie van het podium af.

Ik vond dat de band een geïrriteerde houding had tijdens het optreden. Elk lied was moeilijk als je naar ze keek. De simpelste noot werd nog gespeeld alsof ze het moeilijkste akkoord waren. Ook zong Thom Yorke naar mijn gevoel niet altijd zuiver. Ik weet niet of dit allemaal komt door de geluidsproblemen of dat dit een algemene houding van de band is? Ik vond het in ieder geval niet plezierig om naar te kijken.

Ik keek vooruit naar 30 juni met het idee: dat moet ik ooit gezien hebben, want het schijnt het beste ooit te zijn. Dat is nu helaas verandert in een: Als het maar niet tegenvalt idee.

Ik weet dat hier veel Radiohead fans zijn, alvast sorry, maar dit is hoe ik er vanochtend naar keek.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.343
9.075
Ik vond dat de band een geïrriteerde houding had tijdens het optreden.

Vind je het gek. Ik zou het in hun plaats gewoon afgetrapt hebben, na die problemen. Naar het schijnt waren er al de hele dag audioproblemen op dat podium. Het is jammer dat die een hoogtepunt kenden tijdens de headliner. Ook jammer dat niet/casual fans zich zullen blindstaren op deze recording, aangezien het inderdaad dé overdonderende show was die we van hen gewend zijn, maar wel de eerste pro shot video van deze tour.

@Brian, Komt wel goed. ;-) Als je ze nog niet in real life gezien hebt, mag je je aan iets moois verwachten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.343
9.075
Heb trouwens wat naar die stream van Coachella zitten kijken, maar wat een apathisch kutpubliek heeft dat festival zeg. Echt elk optreden krijgt een lauwe respons. Die mensen zijn daar duidelijk niet voor de muziek.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Ook weer gisteren gezien, zeer fijne optreden van Arkells (ze lieten zelfs iemand uit het publiek een nummer mee basgitaar spelen !) daarna Kaleo; wat zijn die goed zeg, zeker zien op Werchter en ten slotte Car Seat Headrest ! Nu de stream teruggedraait en aan het kijken naar Bon Iver (had hij maar niet gecanceled he pfft!!!)

Gisteren door de Rebroadcast nog Big Gigantic, Banks en The Lemon Twigs gezien :)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.391
585
Heb trouwens wat naar die stream van Coachella zitten kijken, maar wat een apathisch kutpubliek heeft dat festival zeg. Echt elk optreden krijgt een lauwe respons. Die mensen zijn daar duidelijk niet voor de muziek.

True, daar staat Coachella ook wel bekend om hé. Beetje zoals Dour hier is; vaak een enorm goede lineup, maar ook enorm kutpubliek.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.391
585
Car Seat Headrest op Coachella. Ik ben benieuwd of die nog ergens opduiken de komende zomer (in NL).

Heb ff het nummer Vincent teruggekeken van hun set. Ziet er echt goed uit, hopelijk komen ze dit jaar nog in de buurt langs.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Full sets die ik zag via de stream van Coachella met een nummertje op 10. Door alles te streamen en daarna nog is 2x te rebroadcasten kun je dus gemakkelijk heel veel zien + de tijd terugdraaien tot 4u toe is ook echt geweldig haha :p Heb nu een groot aantal bands gezien die we hier ook gaan zien en als ik enkel naar de kleinere middagacts kijk dan zijn vooral Whitney, Mac DeMarco, Sampha en Kaleo me heel erg bijgebleven! Iemand die nog veel heeft gekeken (wss niet maar afin, is fijn om op te zetten als je een paper aan het maken bent hah)
Vrijdag:
Klangstof (6,5) - The Lemon Tiwgs (7) - SOHN (6,5) - Sampha (8,5) - Big Gigantic (7) - Mac DeMarco (8,5) - Francis + The Lights (7) - Oh Wonder (8) - Banks (8) - Father John Misty (7,5) - Steve Angello (6) - The xx (7) -
Travis Scott (3 ofso?) - Radiohead (8,5) - Dillon Francis (8,5)

Zaterdag:
Arkells (7,5) - Autograf (7) - Kaleo (8) - Car Seat Headrest (7,5) - Mura Masa (7) - Moderat (9+) - Royksopp (9) - Martin Garrix (7) - Bon Iver (9+) - Lady Gaga (6)

Zondag:
Ezra Furman (6) - Anna Lunoe (7,5) - GoldLink (5) - Whitney (8) - Honne (7,5) - Jack Garrat (8) - Kaytranada (8,5) - DJ Khaled (3 ofso??) - Tove Lo (7) - Porter Robinson & Madeon (9+) - Hans Zimmer (9+) - Lorde (9) - Kendrick Lamar (8,5) - Justice (9+)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken