Vestrock 2016

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik vind het tijd voor een Vestrock-topic! De lineup is inmiddels volledig bekend met oa. Modestep, The Boxer Rebellion, De Staat, Kensington, Typhoon, Bingo Players en nog een hoop.
Dit jaar ben ik er voor de derde keer bij!
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Ik heb kaartjes gewonnen hiervoor, het is alleen wel net ver weg (en ik heb op vrijdag kaartjes voor Theo Maassen).

Mijn vraag is dan ook: wat zijn jullie ervaringen met dir festival? Aanrader?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
wat zijn jullie ervaringen met dir festival? Aanrader?

Ik kan het festival echt aanraden! Het bestaat uit twee mainstages, een university/silent-stage, de basiliek van Hulst is vorig jaar zelfs podium geweest voor een acoustisch optreden voor Therapy? voor 50 man, en nog een ultrakleine tent voor 150 man ofzo. Omdat het in Hulst ligt is de verhouding Belgen/Nederlanders ongeveer 40/60, en dat maakt het wel gezellig. "Waar zijn de Belgen? Waar zijn de Nederlanders?". Het is er altijd nog goed weer geweest, wat voor spontane waterballonnengevechten heeft gezorgd, er hebben zelfs mensen rond het eiland gezwommen in 2014.

Omdat het zo kleinschalig is, heb je eigenlijk altijd goed zicht, de barren staan gewoon op 10 meter van het podium. Als je op de camping staat, weet je niet wat je meemaakt. Iedereen raapt zijn rommel op, Vestrock is een klimaatneutraal festival en vraagt aan iedereen om zijn rommel van de camping op te rapen, en dat gebeurt gewoon. De sfeer is ook daar zeer gezellig!

Hoewel je het niet van de headliners moet hebben, kan ik je wel een hoop van de kleine namen aanraden om te gaan checken!



 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
ik zeg: Op naar K3!
1f606.png

Ja, die komen naar de Junior-dag, dan lig ik nog brak in mijn tentje, misschien kan ik vanaf een van de hogerliggende dijkjes nog genieten van K3 en Lil' Kleine haha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken