Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2024

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.263
3.837
Voor een gratis festival heel, heel, heel netjes. Buiten zo'n Roxy Dekker, maar zo'n boeking hebben ze ieder jaar wel.
Ja, voor de kids moet er ook altijd iets staan. Wel een leuke spontane meid die Roxy, dus prima dat ze er staat. Zal zo'n plek krijgen als John Tana vorig jaar. Volgens mij heeft ze maar een repertoire voor hooguit 20 minuten.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Op vrijdag Hippottaktor in Mechelen waar ik werk en de volgende dag in Maastricht. Klinkt goed. Als ze niet op zondag staan.


Over Mechelen gesproken, Maanrock dus. Vrijdag 23 augustus is het daar een metal avond voor de eerste keer met Bizkit Park, Hippottaktor zodus, Channel Zero en Hellmut Lotti Goes Metal. Maar ben dit topic maar sinds vandaag aan het volgen dus grote kans dat dit al gemeld is

Edit: excuseer merk nu pas dat Be en Nl is opgesplitst
 
Laatst bewerkt:

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
143
88
Week van de Belgische muziek geweest, dus Ik Zie U Graag heeft uiteraard namen toegevoegd.

Laatste namen zijn toegevoegd aan de line-up van Ik Zie U Graag. De complete line up is nu als volgt:

Zaterdag
In Chassé Theater Portland, Hooverphonic, The Bony King Of Nowhere en Dijf Sanders.
In MEZZ zie je Whispering Sons, J. Bernardt, Ada Oda, Borokov Borokov, Pruillip, Mayorga en Tin Fingers.

Verder ook nog Dijf Sanders, Mayoga en Pruillip

Zondag
In Chassé Theater Novastar en DAAN
In Nieuwe Veste Douglas Firs en Poltrock
In Mezz Stef Kamil Carlens, Brihang, DIRK., Ão, Eosine en Isaac Roux

Verder ook nog Admiral Freebee
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
Dit jaar de laatste editie van het Bruis festival in Maastricht, jammer was altijd erg gezellig.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
Dit jaar de laatste editie van het Bruis festival in Maastricht, jammer was altijd erg gezellig.
de doodsteek is geweest dat t van een gratis naar een betaald festival ging.
gratis is t leuk, voor een tientje per dag , zou t ook vol zitten.
maar de prijzen van nu zijn gewoon te hoog
zeker omdat t eigenlijk net buiten t festival seizoen valt. sep is eigenlijk net te laat ( voor een betaalde versie)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.163
Valkhof Festival heeft de eerste namen bekendgemaakt! Wel wat minder dan andere jaren, maar bon.
Een nieuwe fluïde stijl, maar nog steeds volgens het solide recept: zeven dagen, zeven podia en nul euro entree. De eerste 24 namen van Valkhof festival 2024 zetten gelijk de toon met genres uit alle windrichtingen, gerenommeerde artiesten én jong talent van eigen bodem: kortom, alles om er weer een spannende ontdekkingstocht van te maken. 13 tot en met 19 juli had je natuurlijk al lang in je agenda genoteerd. Check de volledige line-up via valkhoffestival.nl/lineup
13 juli: Geo, Droom Dit, Y Bayani & Baby Naa, Dick Move en Wille Butler & Sister Squares.
14 juli: Stäsj, Sarah Julia, 𝕰𝖇𝖇𝖇, Chalk, O. en Kneecap.
15 juli: BOWL en Press Club.
16 juli: Ana Fango Electrico, Isabella Lovestory, RolRolRol en Lord Apex.
18 juli: Joe Unknown, Loverman, Sessa, Gitkin en Kojaque.
19 juli: Glyders en Meltheads.
 
  • Leuk
Waarderingen: DadRock en gy0n

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.163
Hebben we eigenlijk een prijs of krijgen we die morgen pas?
TV-RR-24-FB-1200x628-1.jpg
Voor mijn gevoel is dit ook wel eens beter geweest.. Wel blij met Torgeir Waldemar!
 

residentalien

Campingartiest
2 mrt 2024
91
71
Eerste namen (laatste keer) Bruis ook:

ALIEN CHICKS
CAPE SLEEP
CARSICK
CHARTREUSE
GREEN CROW COLLECTIVE
HABITANTS
IRON JINN
J. BERNARDT
MARATHON
MAYORGA
MELTHEADS
MUDHONEY
OSCAR BROWNE
RATMOSPHERE
ROBIN KESTER
SKAAR
SODA BLONDE
SOFT BOY
SYLVIE KREUSCH
THAMES
THE GLUTS
THE GURU GURU
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Bruis Maastricht:


ALIEN CHICKS
CAPE SLEEP
CARSICK
CHARTREUSE
GREEN CROW COLLECTIVE
HABITANTS
IRON JINN
J. BERNARDT
MARATHON
MAYORGA
MELTHEADS
MUDHONEY
OSCAR BROWNE
RATMOSPHERE
ROBIN KESTER
SKAAR
SODA BLONDE
SOFT BOY
SYLVIE KREUSCH
THAMES
THE GLUTS
THE GURU GURU
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.639
3.281
Hebben we eigenlijk een prijs of krijgen we die morgen pas?
Voorlopig alleen dit:
"we’ve tried to keep the ticket price as low as can be, while aspiring to pay our bands decent fees. Please don’t expect miracles, the world is not the same anymore after the pandemic and a festival of this scope is a risky endeavour..."
Als ik op tickets klik zag ik gisteren zowel combi's als dagtickets, vandaag lijken daar alleen de combi's te staan, dus ik vermoed dat de dagindeling en dagtickets er morgen nog niet zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken