Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2024

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.805
12.077
Valkhof Festival heeft 41 nieuwe namen toegevoegd. Ik wilde ze gaan opnoemen, maar met zo'n verschrikkelijke site is dit makkelijker.

Conincx Pop heeft eindelijk de line-up bekendgemaakt. Ja... Dat is helaas niet genoeg om naar het zuiden af te reizen. Jammer.
  • Parson
  • Zach Person
  • 10cc's Graham Couldman & Heart Full of Songs
  • Portland
  • Hideous
  • Alex Henry Foster & the Long Shadows (uurtje, balen).
  • Mr. Paul & the Lowriders
  • The Locos
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
338
295
Aardig wat Hardcore toevoegingen op Jera on Air met o.a Hellfish, Deformer Korsakoff. Nu mag de timetable toch wel echt komen!
 

Skut10

Playlistbediener
26 jan 2024
48
77
Aardig wat Hardcore toevoegingen op Jera on Air met o.a Hellfish, Deformer Korsakoff. Nu mag de timetable toch wel echt komen!
441874621_1008226127326590_6995161526971891906_n.jpg
 

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
252
223
Aardig wat Hardcore toevoegingen op Jera on Air met o.a Hellfish, Deformer Korsakoff. Nu mag de timetable toch wel echt komen!
Haha wtf, moest even een double take doen. Dacht even, oké, er kan vast ook een hardcore band zijn die Hellfish heet. Deformer ook wel.. Korsakoff?!

Oké, echt die hardcore dus. Maar wel geinig. Ook oprecht vette hardcore namen staan er, ook veel PRSPCT-achtige namen. Doet Jera dit vaker?
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
598
1.022
Vet zeg die hardcore namen. Unexist, Korsakoff, Nosferatu is toch wel jeugdsentiment hier. Is denk ik de eerste keer dat ze zulke namen boeken toch? Mogen andere festivals wat mij betreft ook wel is doen in de nachtprogrammering.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
338
295
Haha wtf, moest even een double take doen. Dacht even, oké, er kan vast ook een hardcore band zijn die Hellfish heet. Deformer ook wel.. Korsakoff?!

Oké, echt die hardcore dus. Maar wel geinig. Ook oprecht vette hardcore namen staan er, ook veel PRSPCT-achtige namen. Doet Jera dit vaker?
Eerdere edities geen grote hardcore( ja, die hardcore:p) namen voorbij zien komen. Het festival pakt wel heerlijk uit voor het jubileum.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
626
482
Eerdere edities lag de focus voornamelijk op drum 'n bass als het ging om 'dance' programmering.
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
468
387
Hit the City in Eindhoven met 30 nieuwe namen:
The Haunted Youth, Sylvie Kreusch, Another Taste, ADF Antje, Ão, Bowl, Chardy, Crystal Chanay, Durry, Facesoul, Fiep, H31R, Housepainters, Iris Jean, Kabeausché, KANS, Knives, Malice K, Maria Iskariot, Mc Drivah, Min Taka, Narco Polo, Peuk, Porcelain ID, Staatseinde, Subfiction, Swim School, Takeshi's Cashew, Vals Alarm en Yellowstraps.

Wordt toch nog best een nette lineup voor een gratis festival!
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
468
387
Clashfinder Valkhof Festival 2024
Omdat ik gek werd van de trage website, heb ik net een clashfinder gemaakt met de tot nu toe bekend gemaakte namen van Valkhof Festival in Nijmegen.

Disclaimer: ik weet de eindtijden van de sets niet, daarom heb ik elke set 30 minuten lang gemaakt. Op een of andere manier zijn sommige sets heel dicht op elkaar, dus die zullen minder lang spelen of de tijden op de website kloppen nog niet
Nieuwe namen komen 3 juni las ik, dan zal ik hem weer updaten!
Geupdate!
Staan nog wel bepaalde rare clashes op hetzelfde podium in???
Lijkt me ook sterk dat alle tijden op de website kloppen, want het blokkenschema ziet er aardig apart uit, maar dat zal later wel duidelijker worden, denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

zworp3

Support act
17 mei 2018
899
624

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.805
12.077
Newdad naar Loose ends op 24 augustus. Zelfbevestiging op de eigen site.

Edit: heerlijk zo'n autocorrect.
Om hierop voort te borduren: nieuwe namen voor Loose Ends zijn vandaag aangekondigd. Line-up is gelijk compleet!
ALLRIGHT. Zin in Loose Ends en we hebben vandaag goed nieuws, want er zijn weer nieuwe namen op de line-up!
👀

NEW NAMES ➔ Beige Banquet • Geo • Knives • Malice K • NewDad • Texoprint

Tickets al in de pocket voor zaterdag 24 augustus? Zo niet, ga dan snel naar Looseendsfestival.nl en scoor jouw regular tickets voordat ze uitverkocht zijn!
Met de toevoeging van deze nieuwe namen is de line-up voor Loose Ends 2024 compleet. Dit is het complete overzicht van alle namen: Beige Banquet • Bowl • DITZ • Geo • Ghostwoman • Hiqpy • HotWax • Knives • Malice K • Master Peace • Meltheads • NewDad • Texoprint • The Psychotic Monks

TakeRoot heeft nieuwe namen aangekondigd. Die voegen zich bij de namen op de poster. Mooie toevoegingen!
Fijn nieuws vandaag, want zojuist zijn Fantastic Negrito, Jessica Pratt, Mary Gauthier, Stephen Wilson Jr., Dalton Mills, Kyshona Music, LA LOM en Rosali toegevoegd aan de line-up van TakeRoot 2024! Meer namen volgen!
434154148_906623328139123_1185440744082661415_n.jpg


Super-Sonic Jazz Festival met de eerste namen.
Het programma van Super-Sonic Jazz Festival 2024:

Arp Frique & The Perpetual Singers
B. Cool-Aid (Pink Siifu / Ahwlee) with special guests DJ Harrison, Jimetta Rose & V.C.R
Bird’s nest
Brandee Younger
Brintex Collective
Butcher Brown
Emma-Jean Thackray
Higherlife Collective x Gallowstreet
Sons of Jumira
Super-Sonic Jam
Greg Foat
Lander & Adriaan
Lakecia Benjamin
Lizzie Berchie
Oreglo
Ripples
ROSEYE
Salimata
Samora Pinderhughes
Siegfried Hart
Sophye Soliveau
TNO Soundsystem
Venna
We Love Disco

De dagindeling

Woensdag 13 november · Vondelkerk
Samora Pinderhughes

Donderdag 14 november · De Duif
Brandee Younger & Sophye Soliveau

Vrijdag 15 november · Paradiso
B. Cool-Aid (Ahwlee & Pink Siifu) with special guests: DJ Harrison, Jimetta Rose & V.C.R · Venna · Oreglo · Salimata · Brintex Collective

Nachtprogramma:
We Love Disco with Arp Frique & The Perpetual Singers

Zaterdag 16 november · Paradiso
Butcher Brown · Emma-Jean Thackray · Lakecia Benjamin · Lizzie Berchie · ROSEYE · Greg Foat

Nachtprogramma:
Higherlife Collective x Gallowstreet

Zondagmiddag 17 november
· Paradiso
Ripples

Zondagavond 17 november
· Paradiso
Bird's Nest · Lander & Adriaan · Sons of Jumira · Siegfried Hart · Super-Sonic Jam

De reguliere verkoop start vrijdag 7 juni om 10:00 uur. Dag- en nachttickets zijn verkrijgbaar vanaf €15, er zijn ook weekend- en weekpasse-partout tickets zijn te koop vanaf €85 (beide incl. servicekosten, excl. Paradiso lidmaatschap) via de ticketshop van Paradiso.

So What's Next heeft de eerste namen bekendgemaakt. Prima, zeker die eerste twee!
So What’s Next, hét jazzfestival van Eindhoven, is terug voor een 12e editie!
🙌
Op 2 november zie je een avontuurlijke mix van gevestigde namen en veelbelovende rijzende sterren uit de jazzwereld in Muziekgebouw Eindhoven.
🎶
En de eerste vijf namen zijn bekend! Mis de kans niet om exclusieve optredens te zien van Al Di Meola, Branford Marsalis Quartet, Lakecia Benjamin, Michelle David & The True-tones en Dulfer! Total Response.
🤩

🎫
Tickets zijn verkrijgbaar vanaf vrijdag 7 juni om 10:00 uur
👉
sowhatsnext.nl
 

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
216
240
Oeh Rosali, de nieuwe plaat is geweldig. Ik hoop dat er wat meer NL datum volgen anders wordt het mogelijk weer een naar takeroot
 

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
216
240
eerst namen So What's Next
Al Di Meola exclusief
Branford Marsalis Quartet
Lakecia Benjamin
Michelle Davis & The True-tones
Dulfer! Total Response
 
  • Thinking
Waarderingen: wenteldave

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
187
230
Haha wtf, moest even een double take doen. Dacht even, oké, er kan vast ook een hardcore band zijn die Hellfish heet. Deformer ook wel.. Korsakoff?!

Oké, echt die hardcore dus. Maar wel geinig. Ook oprecht vette hardcore namen staan er, ook veel PRSPCT-achtige namen. Doet Jera dit vaker?

Haha ik moest ook even dubbel kijken, wel echt heel vet.

Vind het zelf een top combinatie, maar vraag me wel af hoe de gemiddelde JoA bezoeker hier op gaat? Op de tig hardcore feesten die ik heb bezocht had ik nou niet het idee dat daar veel volk liep wat ook graag naar punk en metalcore enz. luisterden. En andersom ook.

Maar goed, het zal waarschijnlijk geen al te grote stage zijn? Leuk voor de liefhebbers of voor degenen die nog wat energie kwijt willen.

Sowieso vind ik dat JoA dit jaar echt een hele vette line up heeft. Het is dat ik deze periode al helemaal bomvol zit met concerten en festivals, anders was het een serieuze optie geweest. Wellicht volgend jaar :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken