Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2024

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
313
262
Nieuwe batch JOA:
Atreyu, Tusky, Dead by April, Zulu, Temptations for the weak, Dune Rats, Talco, Campus, Burnout Boys, The young ones,

Fijne toevoeging met Dune Rats en Talco imo
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Nieuwe batch JOA:
Atreyu, Tusky, Dead by April, Zulu, Temptations for the weak, Dune Rats, Talco, Campus, Burnout Boys, The young ones,

Fijne toevoeging met Dune Rats en Talco imo
Stonden toch al op de poster?
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
313
262
Aah klopt ook, was even vergeten dat gister al de gehele poster online is gekomen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.010
Samhain heeft Rotting Christ en Borknagar toegevoegd en dat brengt ons op de volgende line-up! Nog vijf acts (inclusief beide clubheadliners) te gaan.
433890015_741822581381858_2766861693701536818_n.jpg
Geweldige toevoegingen, heel blij mee!
Nu al beter dan de toch al mooie line-up van vorig jaar.

Weliswaar zie ik Rotting Christ en Borknagar net als Kampfar al op Graspop, maar daar zitten ook weer 4 maanden tussen, dus dat is zeker niet erg. En in zo'n klein, intiem zaaltje is toch weer een heel andere beleving, mooier zelfs (Rotting Christ stond ook al in 2022 in de kleine zaal van Muziekgieterij, en dat was het beste optreden dat ik van hen heb meegemaakt)!

Eerlijk gezegd niet gedacht dat er nog namen van dat kaliber in het vat zaten.
En wie weet wat er nog bij die laatste 5 namen zit..?
 

Karel_073

Playlistbediener
27 jun 2022
8
12
Weet iemand hoe het zit met die zondag ticket voor Jera on Air om die nog bij te kunnen kopen? Heb een ambassadeur ticket, maar een vriend van mij zei dat die kans om zondag erbij te kopen al verlopen is? Niet dat ik die zondag heel sterk vindt qua programma maar the Prodigy en een paar andere bands die dag zijn €55,- zeker wel waard.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.307
Weet iemand hoe het zit met die zondag ticket voor Jera on Air om die nog bij te kunnen kopen? Heb een ambassadeur ticket, maar een vriend van mij zei dat die kans om zondag erbij te kopen al verlopen is? Niet dat ik die zondag heel sterk vindt qua programma maar the Prodigy en een paar andere bands die dag zijn €55,- zeker wel waard.
1711544850151.png

Op de site staat hierover bovenstaande.
 
  • Leuk
Waarderingen: Karel_073

Karel_073

Playlistbediener
27 jun 2022
8
12
Mijn lijstje trouwens:

Donderdag: Electric Callboy, Body Count, Gel, Get the Shot, Imminience, Knosis en Madball
Vrijdag; Dorpkick Murphys, Ice Nice Kills, Simple Plan, Sum41, Brutus, Hanabie, Scowl, Suicidal Tendencies, Of Mice & Men, Bleed from Within, Counterparts, Heriot, Better Lovers, Neck Deep, Scowl, Show me the Body, Thrown en Tusky. Deze dag is echt absurd!
Zaterdag:
Architects, Frank Carter & The Rattlesnakes. While She Sleeps, Bury Tomorrow, Bob Vylan, Another Now, Erra, Fit for a King, George Baker en Harms Way
Zondag: The Prodigy, Amenra, Atreyu, Orgel Joke, Wargasm en Zulu
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Mijn lijstje trouwens:

Donderdag: Electric Callboy, Body Count, Gel, Get the Shot, Imminience, Knosis en Madball
Vrijdag; Dorpkick Murphys, Ice Nice Kills, Simple Plan, Sum41, Brutus, Hanabie, Scowl, Suicidal Tendencies, Of Mice & Men, Bleed from Within, Counterparts, Heriot, Better Lovers, Neck Deep, Scowl, Show me the Body, Thrown en Tusky. Deze dag is echt absurd!
Zaterdag:
Architects, Frank Carter & The Rattlesnakes. While She Sleeps, Bury Tomorrow, Bob Vylan, Another Now, Erra, Fit for a King, George Baker en Harms Way
Zondag: The Prodigy, Amenra, Atreyu, Orgel Joke, Wargasm en Zulu
Psychonaut zou ik ook even checken, gezien de namen in je lijstje
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.252
3.817
Geweldige toevoegingen, heel blij mee!
Nu al beter dan de toch al mooie line-up van vorig jaar.

Weliswaar zie ik Rotting Christ en Borknagar net als Kampfar al op Graspop, maar daar zitten ook weer 4 maanden tussen, dus dat is zeker niet erg. En in zo'n klein, intiem zaaltje is toch weer een heel andere beleving, mooier zelfs (Rotting Christ stond ook al in 2022 in de kleine zaal van Muziekgieterij, en dat was het beste optreden dat ik van hen heb meegemaakt)!

Eerlijk gezegd niet gedacht dat er nog namen van dat kaliber in het vat zaten.
En wie weet wat er nog bij die laatste 5 namen zit..?
Hopelijk geen black metal, want dat staat er al ruim voldoende in de line-up van dit jaar. Mis nog wat lompe doom vooral.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.010
Hopelijk geen black metal, want dat staat er al ruim voldoende in de line-up van dit jaar. Mis nog wat lompe doom vooral.
Inderdaad, wat doom of gothic erbij zou ook nog heel mooi zijn, zoals vorig jaar E-L-R, (DOLCH) of Tiamat, heb ik misschien wel het meeste van genoten.

Een band als Shores Of Null zou ik bv. heel blij mee zijn:

 
  • Geweldig
Waarderingen: Mark's Kal

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.010
Nog een tip voor wie van plan is om naar Samhain te gaan, en ook stoner goed kan waarderen:
Fu Manchu staat op vrijdag, de avond voor Samhain, in de Muziekgieterij.
Toch een mooi opwarmertje, dat hebben ze best slim gepland.
Wellicht handig om rekening mee te houden bij het boeken van een hotel ofzo. ;)
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.252
3.817
Nog een tip voor wie van plan is om naar Samhain te gaan, en ook stoner goed kan waarderen:
Fu Manchu staat op vrijdag, de avond voor Samhain, in de Muziekgieterij.
Toch een mooi opwarmertje, dat hebben ze best slim gepland.
Wellicht handig om rekening mee te houden bij het boeken van een hotel ofzo. ;)
Jep, dat wordt een lang weekend Mestreech.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Annea Lockwood's 'Piano Burning' op de openingsdag van Rewire wordt geannuleerd:
Unfortunately, the presentation of Annea Lockwood's ‘Piano Burning’, scheduled to take place on Thursday 4 April as part of the opening night of Rewire 2024, has been cancelled due to reasons outside of Rewire’s control.

Timetable is ondertussen al even uit, mensen die al een schema hebben? Ik heb al een ruwe schets maar zal uiteindelijk toch vooral op intuïtie afgaan. Alleszins veel zin in mijn eerste keer Rewire!
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
"Goed nieuws om het weekend mee in te luiden: Sniester maakt de chaos compleet en met 100 namen op de line up is er voor ieder wat wils!

Met 37 nieuwe aankondigingen is het programma voor Sniester 2024 compleet. 24, 25 en 26 mei barst het explosief alternatieve muziekfestival los op diverse podia rond de Grote Markt en in PAARD. Naast al bevestigde namen als John Coffey, DEADLETTER (GB), Battlesnake (AUS) en Death Lens (VS) komen onder meer de young & restless pitbulls van STONE (GB), onaangepaste rap/discoknarren The Northern Boys (GB) en sloopkogelduo Snayx (GB) de vrolijke chaos die Sniester heet compleet maken. Met rond de 100 acts, is dit verjaardagsfeestje de grootste editie ooit."

Heel veel zin weer in Sniester. Afgelopen jaar voor het eerst geweest en een aanrader voor iedereen die van punk/rock/alternative houd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu, team-0 en Nelios

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
de young & restless pitbulls van STONE (GB)
Riep er niet onlangs iemand iets over Stone-overkill?

Ook nieuw: Achterlicht, Asbest Boys, Autoboom, Bazzokaas, Boost, Boss Capone & Patsy, Bowl, Cesars Palace, Coco Cocaine, Cosmo, Dishes, Dunn, Eelco, Gut Health, Joris Anne, Junkshop Discotheque, Kaboutertje Putlucht, Kiss All Hipsters, Libertat, Lilo, Lois Ava, Modder, Motion Pictures, My Girlfriend, Paint It, Plonki, Polarized, Red Vain, Subrockers, Taxitaxi, Toprot, Yaffa, Yan Lâle
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
💥
🐣
𝗠𝗲𝘁 𝟭𝟯 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝗲 𝗻𝗮𝗺𝗲𝗻 𝗸𝗻𝗮𝗹𝗹𝗲𝗻 𝘄𝗲 𝗵𝗲𝘁 𝗽𝗮𝗮𝘀𝘄𝗲𝗲𝗸𝗲𝗻𝗱 𝗶𝗻!
𝘌𝘯 𝘥𝘢𝘢𝘳𝘮𝘦𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘵 𝘱𝘳𝘰𝘨𝘳𝘢𝘮𝘮𝘢 𝘷𝘰𝘰𝘳 𝘞𝘦𝘪𝘵𝘫𝘦𝘙𝘰𝘤𝘬 2024 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘦𝘵!
🤩

🪩
Op vrijdag komen GOOSE (dj-set), Benny Rodrigues en Nico Morano de tent afbreken! Daarnaast staan resident M@gneto en lokaal talent MAT achter de draaitafels.
🎸
Op zaterdag maken de Amsterdamse postpunk van Marathon, de funky hiphop van Primaat, de poëtische teksten van Droom Dit, de bandpoule winnaar Seewolf en het Zeeuwse Grote Geelstaart (Popaanzee acadamy) het affiche op de twee hoofdpodia compleet. Verder staan Radio Topkaas, Hide N Seek en DJ Creator in de Silent Disco.


Ook Weitjerock (NL, Ijzendijke) heeft zijn programma nu compleet.
Volledige line-up: https://www.weitjerock.com/line-up/
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken