Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2023

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
195
322
18 nieuwe namen Bruis Festival Maastricht

Trentemøller, Giant Rooks, Warhaus, The Hickey Underworld, Les Negresses Vertes, Gallus, Gen & the Degenerates, The Bug Club, Swim School, Coach Party en Beige Banquet, De Toegift, Pip Blom, Mich & Loup
Poah, met name die zaterdag vind ik erg goed worden
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.014
RockIt in Groningen is dit jaar op 11 november. De verkoop start 6 april om 11.00. Binnenkort dus al namen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.014
RockIt in Groningen is dit jaar op 11 november. De verkoop start 6 april om 11.00. Binnenkort dus al namen?
En inderdaad! Heel veel bette namen weer.
  • Marcus Miller
  • DOMi & JD Beck & Metropole Orkest
  • Theo Croker
  • Cécile McLorin Salvant
  • Bushman’s Revenge
  • Dave Douglas Gifts Trio
  • Linda Fredriksson
  • Mammal Hands
  • Sun-Mi Hong Quintet
  • Tijn Wybenga & AM.OK.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.014
bdrmm komt terug naar Left of the Dial. Over twee weken komt er een berg met nieuwe namen, maar deze aankondiging kon niet meer wachten. Puike boeking!
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.014
Samhain kondigt Jesu en Sigh aan. Die laatste zal Scorn Defeat volledig gaan spelen.
Tot nu toe:
Godflesh, Birds in Row, Jesu, Sigh, Ufomammut, Aduction, Ante Inferno, (DOLCH), Downfall of Gaia, E-L-R, Unru en Wolvennest.

Onder andere ook naar Doornroosje (5 nov)
Ja, die wilde ik mooi bewaren voor het desbetreffende topic :)
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.014
Midsummer Prog komt pas 17 april met de laatste headliner (wegens toestemming van de artiest). Maar: niet getreurd! Volgende week worden de twee overige openstaande posities al bekendgemaakt.
Midsummer Prog voegt The Windmill en Kingcrow toe op de zaterdag. Headliner wordt 17 april om 12 uur aangekondigd. Nog even wachten dus op de laatste naam...!

Line-up:
Vrijdag: Haken, Frost*, Meer, Cobra the Impaler.
Zaterdag: Headliner, Airbag, Von Hertzen Brothers, The Dear Hunter, The Windmill, Kingcrow.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.014
Blokkenschema voor Ribs & Blues in Raalte is bekend.
340090751_1527838197959001_4611301152019551426_n.jpg
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.014
Anika Nilles is de eerste naam voor Herfstfest, het drumfestival dat 8 oktober in Paard wordt gehouden. Meer namen volgen binnenkort.

Bridge Festival in Eindhoven (12-14 mei) heeft de laatste namen bekendgemaakt. Dat wordt toch prima genieten zo van gratis gitaren, op sommige artiesten na.
JUST IN
Spencer Mackenzie ・ Sisters of Suffocation・To Adelaide・The Guru Guru・Lifeless Past・Combo Qazam・True Champions Ride On Speed ・Penny・Jornt Duyx・Sjors van der Mark・Wolf Soup

Come As You Are (Effenaar, 7 oktober) heeft vijf nieuwe namen aangekondigd: Black Box Revelation, Claw Boys Claw, Them Two - The Gotcha! Crew, Hideous en Swim School voegen zich bij Therapy?. De laatste zes artiesten wordt later bekendgemaakt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.014
Into the Void Leeuwarden zal ook dit jaar plaatsvinden. Deze keer op 30 september.
336366548_1636642270185213_4131614686682706257_n.jpg



Was de dagindeling (tot nu toe) van The Rock Circus al bekend? Niet? Bij dezen:
✹ 𝗙𝗥𝗜𝗗𝗔𝗬 (November 3)
Bizkit Park • Present Danger • Up The Irons
✹ 𝗦𝗔𝗧𝗨𝗥𝗗𝗔𝗬 (November 4)
Powerwolf • Avatar • Beast in Black • Cradle of Filth • Blind Channel • Enemy Inside • Imminence
✹ 𝗦𝗨𝗡𝗗𝗔𝗬 (November 5)
Electric Callboy • Epica • As Everything Unfolds • Finntroll • Ramkot
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Wat zijn jullie plannen qua Koningsdag en bevrijdingsdag? Ik zit aan Oranjepop in Nijmegen te denken voor Koningsdag (oa néomí, Haunted Youth, Personal Trainer voor een tientje) en aan Zwolle (oa Froukje, Son Mieux, The Vices) voor het bevrijdingsfestival. Wat jullie?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Was de dagindeling (tot nu toe) van The Rock Circus al bekend? Niet? Bij dezen:
✹ 𝗙𝗥𝗜𝗗𝗔𝗬 (November 3)
Bizkit Park • Present Danger • Up The Irons
✹ 𝗦𝗔𝗧𝗨𝗥𝗗𝗔𝗬 (November 4)
Powerwolf • Avatar • Beast in Black • Cradle of Filth • Blind Channel • Enemy Inside • Imminence
✹ 𝗦𝗨𝗡𝗗𝗔𝗬 (November 5)
Electric Callboy • Epica • As Everything Unfolds • Finntroll • Ramkot
Ben wel benieuwd wat voor capaciteit dit festival heeft, geen idee hoe groot deel van die brabanthallen ze gaan gebruiken natuurlijk
met hun afas sized headliners zullen ze wel niet te hoog mikken, prijzen zijn er ook niet naar. Ben benieuwd wat er nog bij komt, maar voor deze prijs zullen er wel geen grotere bands meer bij komen neem ik aan. opzich is 99 euro voor een paar afaslive namen en een paar 013 namen wel oke.

Zo'n festivalletje had ook wel in de Ziggo of Ahoy gepast lijkt me
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
320
319
Wat zijn jullie plannen qua Koningsdag en bevrijdingsdag? Ik zit aan Oranjepop in Nijmegen te denken voor Koningsdag (oa néomí, Haunted Youth, Personal Trainer voor een tientje) en aan Zwolle (oa Froukje, Son Mieux, The Vices) voor het bevrijdingsfestival. Wat jullie?
The Life I Live Koningsnacht Den Haag:
ZEUS
WODAN BOYS
WIES
TRÈS BIENSUZE IJÓ
SUNFIRE
STRINGCASTER
SOR
SILVER LAKE
QUIET HOLLERS

5 Mei weet ik nog niet of ik ga. Maar als ik ga is het even Tramhaus kijken in Utrecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.305
Wat zijn jullie plannen qua Koningsdag en bevrijdingsdag? Ik zit aan Oranjepop in Nijmegen te denken voor Koningsdag (oa néomí, Haunted Youth, Personal Trainer voor een tientje) en aan Zwolle (oa Froukje, Son Mieux, The Vices) voor het bevrijdingsfestival. Wat jullie?
Voor Koningsdag heb ik kaartjes voor Oranjepop inderdaad; fijne lineup weer! Bevrijdingsdag zal waarschijnlijk Den Bosch worden logistiek gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.014
In het eerste weekend van september strijkt Motel Mozaique met het festival MOMO Fabrique neer bij Weelde, Citrusveiling & de Fruitvis. De verkoop start 17 april 12.00. Bijhorende tekst doet vermoeden dat we de line-up ook gewoon maandag krijgen. Geen idee of dat ieder jaar zo is.
Voor het festival op 2 september zijn tickets nu in de verkoop via Ticketmaster. Check de volledige muziek line-up en het tijdschema op motelmozaique.nl/fabrique. (Nee, daar is nog niks te vinden).

Iemand die gisteren, vandaag en morgen nog naar Motel Mozaique gaat of is gegaan? Beviel 't?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.305
In het eerste weekend van september strijkt Motel Mozaique met het festival MOMO Fabrique neer bij Weelde, Citrusveiling & de Fruitvis. De verkoop start 17 april 12.00. Bijhorende tekst doet vermoeden dat we de line-up ook gewoon maandag krijgen. Geen idee of dat ieder jaar zo is.


Iemand die gisteren, vandaag en morgen nog naar Motel Mozaique gaat of is gegaan? Beviel 't?
Ik zit in de trein op weg naar Rotterdam. De vorige keer (in 2019 denk ik?) was top, dus heel benieuwd naar deze editie.
 
  • Confetti
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken