Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.504
10.540
Beast in Black op 4 november in Den Bosch aldus hun eigen website tourpagina. Zal gaan om die namen van The Rock Circus die vandaag worden aangekondigd
Denk dat ik daarnaast Kamelot en Eluveitie zie staan, maar dat kan ook fantasie zijn. Verder zie ik iemand Parkway Drive zeggen als de naam linksboven. Ziet er ook wel plausibel uit.
 

PatrickV

Playlistbediener
26 nov 2022
20
26
The Rock Circus maakt vandaag 9 namen bekend ,Beast in Black zit daar in ieder geval bij want staat al bij hun tourschema .
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230403_134042_Chrome.jpg
    Screenshot_20230403_134042_Chrome.jpg
    969,8 KB · Weergaven: 9

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.540
7.176
Denk dat ik daarnaast Kamelot en Eluveitie zie staan, maar dat kan ook fantasie zijn. Verder zie ik iemand Parkway Drive zeggen als de naam linksboven. Ziet er ook wel plausibel uit.

Ik dacht dat linksboven Beast in Black zou zijn

Edit: maar kan ook in t midden zitten, maar PWD is misschien wat te groot/duur?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.110
7.265
Weet niet of we nog grote bands als Parkway Drive moeten verwachten?
Opzich heeft 1 van de dagen 2 grote bands staan met Electric Callboy en Epica, terwijl de andere dag alleen Powerwolf heeft van dat caliber.
Ben benieuwd wat er nog bij komt.

EDIT: Denk ook niet dat Parkway Drive nog een 3e europese tour gaat doen dit jaar, lijkt me wat overdreven. doen in september/oktober ook nog amerikaanse festivals.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.128
10.390
Niet verkeerd. Finntroll is lachen en ook Blind Channel wel. AS everything Unfolds wil ik ook nog weleens zien. Imminence voor het wat stevigere werk. Maar ik mis nog steeds die 2 namen die me echt over de streep gaan trekken eigenlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.110
7.265
As everything unfolds en Imminence waren erg goed op Graspop vorig jaar.
Finntroll en Beast in Black zijn wel leuk maar zie ik al op Graspop dit jaar
Blind channel is ook wel oke, al is het vooral 1 nummer
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.540
7.176
Hoe goed is Bizkit Park? Neem aan een combinatie van Limp Bizkit en Linkin Park coverband? Las in t Graspop topic dat Present Danger de beste Metallica coverband zou zijn
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.110
7.265
Hoe goed is Bizkit Park? Neem aan een combinatie van Limp Bizkit en Linkin Park coverband? Las in t Graspop topic dat Present Danger de beste Metallica coverband zou zijn
Yep is een coverband die verschillende nu-metal bands covert, wel veel goede dingen over gehoord hier op het forum.
Heb ze nog nooit gezien, ze staan wel eens op graspop maar dan 's nachts in de metal dome en dan ben ik al weg
hieronder een setlist, vooral Limp Bizkit, Linkin park, slipknot, SOAD, Korn
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.508
4.340
Yep is een coverband die verschillende nu-metal bands covert, wel veel goede dingen over gehoord hier op het forum.
Heb ze nog nooit gezien, ze staan wel eens op graspop maar dan 's nachts in de metal dome en dan ben ik al weg
hieronder een setlist, vooral Limp Bizkit, Linkin park, slipknot, SOAD, Korn
Ja vooral nu-metal coverd
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.356
6.539
Hoe goed is Bizkit Park? Neem aan een combinatie van Limp Bizkit en Linkin Park coverband? Las in t Graspop topic dat Present Danger de beste Metallica coverband zou zijn
Ik vind Bizkit Park echt geweldig. Een van de betere coverbands. Ze coveren eigenlijk alle relevante nu-metalbands en doen dat met een enorme energie. Heb ze zowel op Graspop als Alcatraz de hele tent mee zien krijgen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Loek123

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
318
318

Het weer begint er goed uit te zien voor DGTL!

Must see: Moderat, Charlotte Adigery & Bolis Pupul, SHERELLE
Graag wat van meepakken: Philou Louzolo, Max Cooper
Twijfel: Coloray en Bonobo heb ik vaker gezien. Is kijken waar ik tegen die tijd meer zin in heb.
Helaas een clash tussen SHERELLE en Moderat
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.504
10.540
Uw eerste portie namen voor Soulcrusher! Alcest <3
339759609_6190150747707943_1704191518792125084_n.jpg
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
138
82
odt-logo-2023.jpg


Ik kwam dit toevallig tegen wanneer ik wat tourdata aan het checken was. Ik zag dat er nog geen post over was, dus bij deze.

Op de Tôffel in Vlierlingsbeek, gelegen tussen Nijmegen en Venray, is een gratis festival met een leuke line-up met o.a. The Vices, Solomon, Gotu Jim, Gladde Paling, The Upsessions, Fire Horse, Fleur, Babs, Cloud Cafe en FIEP
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.569
569
18 nieuwe namen Bruis Festival Maastricht

Trentemøller, Giant Rooks, Warhaus, The Hickey Underworld, Les Negresses Vertes, Gallus, Gen & the Degenerates, The Bug Club, Swim School, Coach Party en Beige Banquet, De Toegift, Pip Blom, Mich & Loup
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken