Verzameltopic overige internationale festivals 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.209
Toch ook gek dat RaR/RiP niets meer van zich laten horen. Eerst die early bird announcement zitten teasen, vervolgens verkopen die early birds direct uit en laten ze weken langs niets meer van zich horen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
het is inmiddels ook achterhaalde info, zijn al gelekt voor Hu/So 😅
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Een vriend van me heeft in zijn oneindige wijsheid besloten volgend jaar tijdens Lowlands te gaan trouwen.

Iemand nog een tip voor een leuk festival (liefst zo dicht mogelijk in de buurt) dat vergelijkbaar is qua line/vibe up enzo met Lowlands/Pukkelpop in de periode eind juli begin augustus?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.229
4.810
Een vriend van me heeft in zijn oneindige wijsheid besloten volgend jaar tijdens Lowlands te gaan trouwen.

Iemand nog een tip voor een leuk festival (liefst zo dicht mogelijk in de buurt) dat vergelijkbaar is qua line/vibe up enzo met Lowlands/Pukkelpop in de periode eind juli begin augustus?
Iedere relatie kan kapot (want wat voor vriend ben je dan....). Maar ik weet niet of dat de beste tip is.

Glasto, Sziget zijn de 2 namen die bij mij opkomen. Hoewel ik op laatstgenoemde nooit ben geweest.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Het trio Way Out West, Flor en Oya komen spontaan bij me op. Meestal een (voor mijn smaak) betere lineup dan Lowlands. Bucketlistfestivals voor mij.

Sfeer schijnt er ook goed te zijn. Volgens mij kan @wenteldave je iets vertellen over die laatste?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Het trio Way Out West, Flor en Oya komen spontaan bij me op. Meestal een (voor mijn smaak) betere lineup dan Lowlands. Bucketlistfestivals voor mij.

Sfeer schijnt er ook goed te zijn. Volgens mij kan @wenteldave je iets vertellen over die laatste?
Øya was leuk! Vaak ook een diverse line-up, al staat het traditioneel bekend als een rockfestival. Daar is echter niks van te merken. Mooie locatie ook, 'gewoon' in een park in hartje Oslo. Aankleding van het festival is mooi, sfeer is goed. Oh, en het is makkelijk aan te reizen. Naast het festivalprogramma hebben ze ook nog een nachtprogramma en een clubdag de dag voor het festival begint met allerlei artiesten tot welke je gratis toegang hebt. Ik zou Øya van harte aan kunnen bevelen.

Maar ja, het is wel weer Scandinavië ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995

SUPERBLOOM München 02. & 03. September 2023​

SUPERBLOOM 2023 IS COMING!

Friends, wir freuen uns unglaublich, auch im nächsten Jahr wieder mit Euch im Olympiapark und Olympiastadion in unsere SUPERBLOOM-Welt einzutauchen, zu den besten Acts zu eskalieren und das beste Wochenende des nächsten Jahres zu erleben!

Also trommelt Eure Festival-Crew zusammen und sichert Euch jetzt die limitierten Early Bird Tickets für das SUPERBLOOM 2023.

Ticket könnt Ihr Euch über DICE oder Ticketmaster sichern.

2-Tage Ticket [early bird]189,00 €
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Fake, Leak, of te vroeg gepubliceerd?

FdDwC3yakAEKY9H
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
mijn gok voor Novarock (en Rock for People) gaat voorlopig naar Paramore.
maar da's meer omdat morgen de release van het nieuwe album single is
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
geen idee of Slipknot ook de naam gaat worden die komt voor I-Days (I) en Rock for People (CZ) ?
 
  • Wow
Waarderingen: PJ

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.209
Wat een headliners zeg, verschrikkelijk.
Misschien komt er nog een 4e dag met Metallica en zetten ze wat Duitse headliners neer om de kosten te drukken?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Wat een headliners zeg, verschrikkelijk.
Misschien komt er nog een 4e dag met Metallica en zetten ze wat Duitse headliners neer om de kosten te drukken?
er komt een 4e dag, NovaRock is van 7 tm 10 juni '23, da's 4 dagen
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken