Verzameltopic kleinere Nederlandse festivals 2021

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
het uiverkochte ParkCity Live Heerlen verplaatst naar 16 en 17 juli 2022.
Het had voor 2020 oa Anouk, Krezip, Rowwen Heze, Snelle, Blof en Clouseau (BE).
https://www.parkcitylive.nl/2021/04/parkcity-live-schuift-door-naar-2022/

ParkCity Live schuift door naar 2022​

14 april 2021 – 06:00

Ook dit jaar gaat het er niet van komen. In 2022 zijn we er wel op 16 en 17 juli 2022!
Met pijn in het hart hebben we de knoop doorgehakt. Ook wij geloven niet in een groot publieksevenement zo lang alle corona beperkende maatregelen van kracht zijn. Verplaatsen naar het najaar leek ons niet de juiste oplossing. Alles is te onzeker. Het is voor alle artiesten, crew, leveranciers, sponsors en fans uiteraard net zo vervelend als voor ons.
We hebben jaren gebouwd, met vallen en opstaan, wat PCL nu is geworden. Maar de volksgezondheid staat boven alles.
Alle tickets voor het uitverkochte festival blijven geldig voor de nieuwe editie. Had je een (kids-)ticket gekocht en ben je ondertussen volwassen geworden, dan blijft dat ticket gewoon geldig voor jou.
Wil je je ticket verkopen, doe dit dan via www.ticketswap.nl of de ruilbeurs op inze site (binnenkort online). De vraag naar tickets voor PCL is altijd groot. Alle kaartkopers hebben inmiddels informatie hierover ontvangen per mail.
Lukt dat uiteindelijk allemaal niet, stuur dan een mail naar [email protected]. Dit kan pas vanaf eind januari 2022, nadat de (nieuwe) line-up is aangekondigd.
En voor de mensen die het dit jaar niet is gelukt om een ticket te bemachtigen.
Sorry; editie 2022 is ook nu weer uitverkocht…
Dank allen voor jullie begrip.
We gaan er volgend jaar samen het allergezelligste feestje van het jaar van maken!
De 10de editie van PCL!
Hans Paul Nieskens
Festivaldirecteur
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.311
4.990
538 zet toch een mooi affiche neer hoor. Bizar dat ik hier dus aanwezig ben in deze tijden. Hoewel ik eerlijk gezegd het niet vind kunnen deze tijden...

538 Koningsdag (Fieldlab)
Afrojack
Armin van Buuren
Chef'Special
Chris Deluxe
Coen und Sander Fest met Wilbert Pigmans, René Karst & John de Bever
Davina Michelle
Die Verrückte met Rene Le Blanc, Donnie & Frans Duijts
DI-RECT
Emma Heesters
Jaap Reesema en Pommelien Thijs
Kraantje Pappie
Krezip
Kris Kross Amsterdam
Lucas & Steve
Maan
Miss Montreal
Racoon
Rolf Sanchez
Snollebollekes
Stuk
Sunnery James & Ryan Marciano
Suzan & Freek
Wolter Kroes
538 DJ's Barend & Ivo
538 DJ Niek
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.591
4.952
538 zet toch een mooi affiche neer hoor. Bizar dat ik hier dus aanwezig ben in deze tijden. Hoewel ik eerlijk gezegd het niet vind kunnen deze tijden...

538 Koningsdag (Fieldlab)
Afrojack
Armin van Buuren
Chef'Special
Chris Deluxe
Coen und Sander Fest met Wilbert Pigmans, René Karst & John de Bever
Davina Michelle
Die Verrückte met Rene Le Blanc, Donnie & Frans Duijts
DI-RECT
Emma Heesters
Jaap Reesema en Pommelien Thijs
Kraantje Pappie
Krezip
Kris Kross Amsterdam
Lucas & Steve
Maan
Miss Montreal
Racoon
Rolf Sanchez
Snollebollekes
Stuk
Sunnery James & Ryan Marciano
Suzan & Freek
Wolter Kroes
538 DJ's Barend & Ivo
538 DJ Niek
Dit ziet er uit als het 'worst nightmare' programma voor iedere Pinkpop-fan..
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en wenteldave

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.311
4.990
Dit ziet er uit als het 'worst nightmare' programma voor iedere Pinkpop-fan..
Maar dan stukken goedkoper. Met alle respect... het is niet zo heel verkeerd voor € 37,50 als je even je muzikaal kritische bril afzet. Maar het is niet dat er kleine namen staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
https://landgraaflive.com/

Op het programma staat iets moois naar gelang ieders smaak. Een veelzijdig programma dat reikt van pop tot schlager, covers en alles daar tussenin en bovenop.
Uiteraard houden we volop rekening met de dan geldende Covid-maatregelen. Huur met je vrienden en familie een tafel voor twee, vier, zes óf acht personen, ga lekker zitten en geniet. Van muziek, van theater, van lokaal eten en drinken, van de prachtige setting, maar bovenal: geniet van elkaar en geniet samen. Want een verantwoord verzetje, dat hebben we verdiend.
Landgraaf Live, Megaland, vier weekenden van 1 juli tot en met 25 juli. Sluit je aan?

Landgraaf Live vindt ieder weekend in de maand juli plaats van donderdag tot en met zondag, met een extra matineeconcert op zondagmiddag. De shows beginnen ongeveer anderhalf uur na opening van het theater en duren zo’n twee uur.
Donderdag – 19:00 uur
Vrijdag – 19:00 uur
Zaterdag – 19:00 uur
Zondagmatinee – 13:00 uur
Zondagavond – 19:00 uur

Landgraaf Live van start in juli: zestiendaags festival op Megaland
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.672
538 zet toch een mooi affiche neer hoor. Bizar dat ik hier dus aanwezig ben in deze tijden. Hoewel ik eerlijk gezegd het niet vind kunnen deze tijden...

538 Koningsdag (Fieldlab)
Afrojack
Armin van Buuren
Chef'Special
Chris Deluxe
Coen und Sander Fest met Wilbert Pigmans, René Karst & John de Bever
Davina Michelle
Die Verrückte met Rene Le Blanc, Donnie & Frans Duijts
DI-RECT
Emma Heesters
Jaap Reesema en Pommelien Thijs
Kraantje Pappie
Krezip
Kris Kross Amsterdam
Lucas & Steve
Maan
Miss Montreal
Racoon
Rolf Sanchez
Snollebollekes
Stuk
Sunnery James & Ryan Marciano
Suzan & Freek
Wolter Kroes
538 DJ's Barend & Ivo
538 DJ Niek
Er zijn ruim een miljoen aanvragen binnengekomen voor tickets, terwijl er maar 10.000 mogen komen. Bizar...
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Het zal wel met de doelgroep te maken hebben, maar Suzan&Freek en Guus Meeuwis in een groter lettertype dan DeWolff?????
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.476
Dit was toch al lang bekend? Volgens mij bij het aflasten van vorige editie al.
Ik ga er elk jaar trouw naar toe. Lekker op het fietsje met een grote vriendengroep. Prima dagje vermaak, leuk sfeervol festival maar vooral in de buurt. En zo af en toe komen er nog leuke artiesten ook. Zoals nu dewolff, Blackbird, joe Buck, Judy blank, lekker meebleren met Guus Meeuwis.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.672
Dit was toch al lang bekend? Volgens mij bij het aflasten van vorige editie al.
Ik ga er elk jaar trouw naar toe. Lekker op het fietsje met een grote vriendengroep. Prima dagje vermaak, leuk sfeervol festival maar vooral in de buurt. En zo af en toe komen er nog leuke artiesten ook. Zoals nu dewolff, Blackbird, joe Buck, Judy blank, lekker meebleren met Guus Meeuwis.
En dan kan dat meeblèren met Guus Meeuwis gewoon schaamteloos. Voelt toch wat misplaatst als je dat op een groter festival doet...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.476
En dan kan dat meeblèren met Guus Meeuwis gewoon schaamteloos. Voelt toch wat misplaatst als je dat op een groter festival doet...
Liever met een grote groep en veel bier op tuckerville aan het eind van de dag, dan met de paar muziekliefhebbers samen aan het begin van bijvoorbeeld Lowlands
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.672
Volgens mij hebben we hier geen apart topic voor, maar jemig, wat ben ik aan het genieten van Roadburn Redux. Daar hebben ze het gewoon voor elkaar gekregen om hét festivalgevoel gewoon over te brengen terwijl je achter je laptop zit. Echt heel erg knap. Vooral het optreden van GOLD was enorm indrukwekkend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.435
6.094

Fieldlab-evenement 538 Oranjedag gaat niet door​

De gemeente Breda geeft geen vergunning voor de 538 Oranjedag op zaterdag 24 april. Bij het Fieldlab-evenement waren 10.000 bezoekers welkom. Zij krijgen hun geld terug, laat organisator Radio 538 weten.

Bron: NOS.nl

Hebben ze die vergunning dan weer ingetrokken nav de commotie en de petitie?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken