Verzameltopic kleinere Nederlandse festivals 2021

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.926
Rockit heeft net het Jamael Dean & Sharada Shashidhar Quartet bevestigd. Denk dat je dan wel alle namen te pakken hebt. Heel fijne line-up.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.580
584
Over iets meer dan uurtje eerste namen voor Nirwana Tuinfeest.

Edit:
Tot nu toe bevestigd voor Nirwana Tuinfeest 2022:

SEASICK STEVE
DE STAAT
DANNY VERA
MANDO DIAO
DEWOLFF
KADAVAR
SLOPER
SON MIEUX
PHIL CAMPBELL & THE BASTARD SONS
BAD NERVES
FIRST BLOOD
SPEEDMOBILE
BIZKIT PARK
TEMPLE FANG
TEN TIMES A MILLION
CORDS
PYRO
VIPERS (QUEEN)
IMITALLICA (METALLICA)
BELGIAN STATUS QUO BAND (STATUS QUO)
COLLINS LIVE EXPERIENCE (PHIL COLLINS)
BEASTIE BOYS UNDERCOVER (BEASTIE BOYS)
DEMAGOGUE (URBAN DANCE SQUAD)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.331
5.024
FDyKCYcWYAIOt71


Hier heb ik nog kaarten voor, maar vrees dat dit niet meer ga gebeuren.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.438
Wat ik lees staan er nog geen grote maatregelen met sluitingen en zo op stapel. Wel strenger in de horeca. Dus ik heb nog een beetje hoop.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.218
2.151
Wat ik lees staan er nog geen grote maatregelen met sluitingen en zo op stapel. Wel strenger in de horeca. Dus ik heb nog een beetje hoop.
Nou, als Utrecht de intocht van Sinterklaas al afblaast vanwege corona dan vrees ik echt wel voor LGW?

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.331
5.024
Nou, als Utrecht de intocht van Sinterklaas al afblaast vanwege corona dan vrees ik echt wel voor LGW?

Ik snap dat er maatregelen genomen moeten worden, maar ben ook wel benieuwd naar de cijfers en onderbouwing waarom een concertzaal/LGW achtige constructies voor meer besmettingen zouden zorgen dan andere locaties (voetbal, kantoor, supermarkten etc.).
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
De voorverkoopte polsbandjes van 11-11 gaan in Brabant in elk geval wel door. Dat is dus eigenlijk ook een evenement onder coronaregels. In Limburg was het meer een straatfeest zonder controle van app en/of ticketverkoop. Daar zit wel een verschil. Ook met betrekking op sinterklaasintochten en concerten.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.218
2.151
Ik snap dat er maatregelen genomen moeten worden, maar ben ook wel benieuwd naar de cijfers en onderbouwing waarom een concertzaal/LGW achtige constructies voor meer besmettingen zouden zorgen dan andere locaties (voetbal, kantoor, supermarkten etc.).
Ik vraag me af of die onderbouwing er is. Het gaat immers om goed geventileerde ruimtes, met geen volledige besmetting en verplichte QR-codes. En in een deel van de zalen ook weinig beweging tijdens het optreden. Er zijn volgens mij ook geen echte signalen dat de cultuursector nu de sector is waar veel nieuwe gevallen zich voordoen.

Maar de eerste tendens is wel om direct evenementen te schrappen (zie ook reacties van enkele ziekenhuizen in het zuiden, die terecht met de handen in het haar zitten).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.331
5.024
Ik vraag me af of die onderbouwing er is. Het gaat immers om goed geventileerde ruimtes, met geen volledige besmetting en verplichte QR-codes. En in een deel van de zalen ook weinig beweging tijdens het optreden. Er zijn volgens mij ook geen echte signalen dat de cultuursector nu de sector is waar veel nieuwe gevallen zich voordoen.

Maar de eerste tendens is wel om direct evenementen te schrappen (zie ook reacties van enkele ziekenhuizen in het zuiden, die terecht met de handen in het haar zitten).
Ja dat dus, heb wel het idee dat deze sector heel snel de gebeten hond is. Terwijl het denk ik een sector is die zich altijd heel trouw aan de regels lijkt te houden (is mijn ervaring althans). Het voelt steeds onterecht als men als eerst naar deze sector weer gaat wijzen.

Maar goed, ik snap ook wel dat ergens keuzes gemaakt moet worden.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Waaar ik eerder nog baalde dat ik 11 juni niet naar BKS kon gaan voor the Strokes door mijn tickets voor het hello Festival in Emmen, is die frustratie nu helemaal weg. De Dolly Dots komen daar namelijk!

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken