Verzameltopic kleinere Nederlandse festivals 2021

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Complexity Fest in Patronaat, Haarlem kondigt de eerste namen aan voor hun editie van 2022, die plaatsvindt op 12 februari. Van de site van Patronaat zelf:

202981313_2987673628155966_7635159044733791677_n.jpg
Toffe line-up. Ik kocht direct een kaartje. Rolo Tomassi! Nou, duimen dat dit in februari (zo ver weg!) wel door kan gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Nou ik kan me waarschijnlijk toch nog gaan opmaken voor een festival; Thuishaven in Amsterdam gaat dagjes doen voor 750 man maar wel met een prima line-up. Mensen die al kaarten hadden krijgen voorrang, al zal er alsnog wel een flinke stormloop zijn. Gelukkig zit ik in een dispuut en kunnen we de krachten bundelen, dus dan zitten we wel goed.

Nog meer mazzel is dat mijn vereniging ook nu zijn eigen kleine festivalletjes (4 dagen) kan laten doorgaan, al zal hier niemand verder heel vrolijk worden van die feesten ?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Ik heb ook een kleine houwvast in bange dagen. Onze ‘mini-pinkpop’ (wat een rot-term) gaat door. Ons niemendalletje onder de festivals, het Under the Milky Way festival, gaat door . 2 dagen á 750 gasten per dag. Opgeteld is dat de normale opkomst, maar dan in tweeën gedeeld. Wel met vaccinatie/negatieve-test toegang, maar eenmaal binnen conform het oude ‘normaal’. Eerste weekend van september is het aan, en man oh man wat heb ik daar, meer dan ooit, ZIN IN!!! Het is doordrenkt van de kneuterigheid, de line-up bevat momenteel (nog) meer coverbands dan originals, en ik denk dus ook niet dat ik mede forummers kan triggeren, maar wie weet: in Huissen, tussen Arnhem en Nijmegen, op 3 en 4 september , festival Under the Milky Way. Als appetizer voor 8 maanden zaalconcerten, en daarna de fucking Festivalzomer 2022!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Mink en Joslittel

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Bingo; zowel de 22e als de 27e tickets voor Thuishaven. Wat ga ik hier intens van genieten. Enige wat me nog zorgen baart is de afnemende daling van de besmettingen, maar zolang er geen stijging is zal dit goed gaan denk ik.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Bingo; zowel de 22e als de 27e tickets voor Thuishaven. Wat ga ik hier intens van genieten. Enige wat me nog zorgen baart is de afnemende daling van de besmettingen, maar zolang er geen stijging is zal dit goed gaan denk ik.
+ nog twee keer 'Joy' bij Bloemendaal aan Zee. Het is geen Lowlands maar dit zag ik niet meer aankomen
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Toch nog een festival dat binnen alle beperkingen doorgaat: Bruis in Maastricht.

Met 750 bezoekers, geen vaste plaatsen of andere restricties, naast natuurlijk de verplichting van vaccinatie of negatieve test.
White Lies zijn afgevallen, maar er wordt kennelijk gesproken met dEUS. En alle kaartjes worden terugbetaald en gaan dan opnieuw in de verkoop.

 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Toch nog een festival dat binnen alle beperkingen doorgaat: Bruis in Maastricht.

Met 750 bezoekers, geen vaste plaatsen of andere restricties, naast natuurlijk de verplichting van vaccinatie of negatieve test.
White Lies zijn afgevallen, maar er wordt kennelijk gesproken met dEUS. En alle kaartjes worden terugbetaald en gaan dan opnieuw in de verkoop.

White Lies in Enschede wordt nu ook verplaatst zie ik. Hmmm :(. Met het besef dat ik eigenlijk in Biddinghuizen moet zijn is dit zo toch een vervelend weekend
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Hello Festival in Drenthe (voorheen Retropop) heeft de eerste naam bekend gemaakt.
Europe komt!
Het festival is nu ook maar weer 1 dag en wel op 11 juni
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ja, das ist natürlich super geil. Dool, Temple Fang en Kadavar zijn fantastische bands. Schijnt de reünie te zijn van Peter Pan Speedrock. Nog nooit van gehoord...
Serieus niet, of heb je er niet veel mee? Ik zelf ook niet met dat laatste, maar heb vrienden die wel fan zijn. Al hoewel hun mascotte (Dikke Dennis) waarschijnlijk bekender is inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Veel onbekends, nog geheime pareltjes hierbij?
Crown: Franse band die Nine Inch Nails-vibes geeft. Laatste album is echt een parel.
Briqueville: Belgische post-metal, waarvan de leden onbekend zijn. Hier ook, laatste album was fantastisch.
Dan nog het Finse Oranssi Pazuzu natuurlijk, Belgische Wiegedood, Nederlandse Autarkh, Duitse The Ocean en het Belgische Psychonaut. En dan slaan we nog wat over, maar er staat gewoon veel goeds.

Zeker die eerste twee luisteren dus, Crown en Briqueville.
 
  • Leuk
Waarderingen: Indiaantje89

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Crown: Franse band die Nine Inch Nails-vibes geeft. Laatste album is echt een parel.
Briqueville: Belgische post-metal, waarvan de leden onbekend zijn. Hier ook, laatste album was fantastisch.
Dan nog het Finse Oranssi Pazuzu natuurlijk, Belgische Wiegedood, Nederlandse Autarkh, Duitse The Ocean en het Belgische Psychonaut. En dan slaan we nog wat over, maar er staat gewoon veel goeds.

Zeker die eerste twee luisteren dus, Crown en Briqueville.
Ga het morgen avond een luisteren. Wiegedood en Crown kende ik wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken