Verzameltopic kleinere Belgische festivals 2021

Kevieri

Campingartiest
17 feb 2016
50
38
De eerste namen van Rock Ternat 2021 zijn bekend! En die zijn niet van de minste! Op zaterdag 28 augustus kan je op ons podium komen kijken naar ARSENAL, HIGH HI en DIRK.! De mannen van DISCOBAR GALAXIE maken er een geweldig feest van op de Rock Ternat Relaunch Party vrijdag 27 augustus.

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
De Italiaanse band Måneskin annuleert het concert dat het donderdag zou geven tijdens een Belgisch stadsfestival, de Lokerse Feesten. Een blessure bij drummer Ethan Torchio maakt optreden onmogelijk, laten de Songfestivalwinnaars weten via Instagram.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
De eerste namen van Rock Ternat 2021 zijn bekend! En die zijn niet van de minste! Op zaterdag 28 augustus kan je op ons podium komen kijken naar ARSENAL, HIGH HI en DIRK.! De mannen van DISCOBAR GALAXIE maken er een geweldig feest van op de Rock Ternat Relaunch Party vrijdag 27 augustus.


Rock Ternat heeft wel een dijk van een line up. High Hi- Dirk- Brihang- Black Box Revelation en Arsenal? Straffe herstart noem ik dat.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Crammerock ging daarstraks in verkoop en combitickets zijn al uitverkocht. Ik ben erbij, dit is zowat de vervanging van mijn Pukkelpop. Nu al zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ook erbij, dan toch een beetje festivallen ook al is het Crammerock haha. Genoeg leuks te zien op zich ook wel eigenlijk.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Mijn festival deze zomer, een goa-festival in een Waals bos.
Nonstop muziek van vrijdag avond tot zondag middernacht.
Het zit er vol met hippies die chemisch spul weigeren, dus ik denk niet dat er veel gevaccineerden rondlopen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Angela schaft das! Hippies die chemisch spul weigeren? Dan zal er wel wat opgerookt worden? ;)
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Angela schaft das! Hippies die chemisch spul weigeren? Dan zal er wel wat opgerookt worden? ;)
Ik verwacht niks anders daar. Pizzakruiden en Champignons.
Maar dat is niks voor mij. Ik neem een frigobox sterke bieren mee en zet me van 's ochtends tot 's namiddags in het bos met een boek. 24/24 goa is me net iets te veel ;)

Het gaat trouwens om Space Safari, ben het vergeten te vermelden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Weten we ook meteen welke bands exclusief op Pukkelpop stonden waar andere festivals / events niet van konden meepikken nu beide bands ook opeens op Leuven Air opduiken, ookal stond Balthazar op RW Parklife.

Goh, in 2019 had je daar nog iets als Sports Team. Het hoéft niet te veel te zijn, maar het zou wel een fijne toevoeging zijn nog zo'n bandje of twee van over de plas.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Bij deze een poging tot een tijdschema al. Qua bovenkant zit het denk ik wel helemaal goed nu. Benieuwd of er in de tent nog wat interessants bij komt qua rapnamen en leuke namiddag opvulling op beide mainstages.


Jullie nog enige wensen? Ik hoop nog op Eefje De Visser, Altin Gün, Froukje en Black Box Revelation. Qua internationale namen zou ik iets als Arlo Parks wel nog tof vinden. MEUTE lijkt me ook zo'n band die echt op het lijf geschreven is van en voor CR.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Bij deze een poging tot een tijdschema al. Qua bovenkant zit het denk ik wel helemaal goed nu. Benieuwd of er in de tent nog wat interessants bij komt qua rapnamen en leuke namiddag opvulling op beide mainstages.


Jullie nog enige wensen? Ik hoop nog op Eefje De Visser, Altin Gün, Froukje en Black Box Revelation. Qua internationale namen zou ik iets als Arlo Parks wel nog tof vinden. MEUTE lijkt me ook zo'n band die echt op het lijf geschreven is van en voor CR.

Altin Gün, Sylvie Kreusch, Brutus, Millionaire, Intergalactic Lovers. Ook Isolde of Isabelle A zouden leuk zijn.

En misschien nog iets als Metronomy of Hot Chip?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken