Verzameltopic kleinere Belgische festivals 2021

brentgalle

Campingartiest
7 mrt 2018
56
2
Altin Gun en Meute zouden inderdaad leuk zijn! Een Amenra, Stake of Psychonaut zou voor mij ookwel een enorme meerwaarde bieden. Helaas vrees ik wat voor deze laatste.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
Met nog dik twee weken te gaan heeft Crammerock nog zo'n twintig namen bekend te maken. (nu al 24 bekend en vorige jaren altijd zo'n 44-49 namen). Maar ze mogen stilletjes aan toch gaan komen. Vermoedelijk zal hier niet veel internationaal meer bij zitten. Maar met vorige jaren namen als Camo & Krooked, Chase & Status, Noisia, Dimension, Modestep, Sigma,... hoop ik toch op een mooie drum'n'bass naam. Of in ieder geval nog een dikke elektronische naam. (Jamie XX nu hij niet meer op down the rabbit hole moet spelen)

Wie zien jullie nog komen?
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Met nog dik twee weken te gaan heeft Crammerock nog zo'n twintig namen bekend te maken. (nu al 24 bekend en vorige jaren altijd zo'n 44-49 namen). Maar ze mogen stilletjes aan toch gaan komen. Vermoedelijk zal hier niet veel internationaal meer bij zitten. Maar met vorige jaren namen als Camo & Krooked, Chase & Status, Noisia, Dimension, Modestep, Sigma,... hoop ik toch op een mooie drum'n'bass naam. Of in ieder geval nog een dikke elektronische naam. (Jamie XX nu hij niet meer op down the rabbit hole moet spelen)

Wie zien jullie nog komen?
Absynthe minded, arlo park, joost, goldband, netsky, di-rect, son mieux, en vele namen van paaspop en dauwpop want dat gaat niet door… nu nog hopen dat extra kaartjes vrijkomen zodat ik ook kan gaan!
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
Het lijkt me in ieder geval een jaar waarin ze heel wat nieuwe mensen kunnen aantrekken dus ik hoop dat ze nog enkele mooie dingen uit hun hoed kunnen toveren en deze nieuwe mensen kunnen overtuigen om Crammerock komende jaren ook al met potlood te omcirkelen. En wie weet kunnen ze volgend jaar wel weer een stapje groter worden. Ik vermoed dat morgen (exact twee weken voor het festival) de nieuwe namen wel zullen komen.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
Voila se, Brutus, De Jeugd Van Tegenwoordig, Dirk. en The Charlatans toegevoegd voor Crammerock. Suede zegt af. Volgende week wordt het vervolledigd.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Met nog dik twee weken te gaan heeft Crammerock nog zo'n twintig namen bekend te maken. (nu al 24 bekend en vorige jaren altijd zo'n 44-49 namen). Maar ze mogen stilletjes aan toch gaan komen. Vermoedelijk zal hier niet veel internationaal meer bij zitten. Maar met vorige jaren namen als Camo & Krooked, Chase & Status, Noisia, Dimension, Modestep, Sigma,... hoop ik toch op een mooie drum'n'bass naam. Of in ieder geval nog een dikke elektronische naam. (Jamie XX nu hij niet meer op down the rabbit hole moet spelen)

Wie zien jullie nog komen?
Drum 'n bass? Da's toch al efkes geleden dat zoiets nog op Cramme stond, toch?

Toffe nieuwe namen. Vooral Brutus heel lekkere naam. Jammer van Suede, maar zo'n must see was dat nu ook weer niet. Ook een beetje raar om hen zo hoog op de line-up te zien staan. Ik wil graag nog Froukje ? en ja zoals hierboven gezegd, genoeg mooie opties bij omringende, nu gecancelde, festivals.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Vreemde combinaties op het frietrock festival in Ieper, zo kan je bazart en Brutus op dezelfde dag zien of channel zero na de Kreuners zien spelen en daarna nog eens preuteleute.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1629387493460.jpg
    FB_IMG_1629387493460.jpg
    97,1 KB · Weergaven: 14
  • FB_IMG_1629387491107.jpg
    FB_IMG_1629387491107.jpg
    119,9 KB · Weergaven: 14
  • FB_IMG_1629387496168.jpg
    FB_IMG_1629387496168.jpg
    115,1 KB · Weergaven: 14

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
Drum 'n bass? Da's toch al efkes geleden dat zoiets nog op Cramme stond, toch?

Toffe nieuwe namen. Vooral Brutus heel lekkere naam. Jammer van Suede, maar zo'n must see was dat nu ook weer niet. Ook een beetje raar om hen zo hoog op de line-up te zien staan. Ik wil graag nog Froukje ? en ja zoals hierboven gezegd, genoeg mooie opties bij omringende, nu gecancelde, festivals.
2018 (voorlaatste editie) stonden er met Sigma, Camo & Krooked, The Upbeats en Macky Gee toch enkele mooie drum'n'bass namen. 2019 was er ook SaSaSaS.

Is nu niet meteen hun meest geprogrammeerde genre maar toch een dat normaal wel altijd aanwezig is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
2018 (voorlaatste editie) stonden er met Sigma, Camo & Krooked, The Upbeats en Macky Gee toch enkele mooie drum'n'bass namen. 2019 was er ook SaSaSaS.

Is nu niet meteen hun meest geprogrammeerde genre maar toch een dat normaal wel altijd aanwezig is.
Ik zie met Murdock en een aantal anderen van de Rampage-gang op zich wel nog wat namen komen dan. Dacht dat die Club stage altijd meer hiphop-gericht was ook qua dj's? Mis dus.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
Hallo allemaal, ik heb een gratis duo-ticket gewonnen voor Gladiolen Oogst volgende zaterdag. Ruben Block, High Hi, The Haunted Youth en The Jummy Mouths. Ik geef het gratis weg want heb al andere plannen. Iemand zin?
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Vanaf vrijdag Space Safari. Ik ken er dus geen enkele naam van. Normaal is er non-stop muziek van vrijdagmiddag tem zondagmiddernacht, maar nu moeten ze van de gemeente blijkbaar stil zijn van 01u tem 07u. Het publiek is alleszins aan het dreigen om speakers en generatoren mee te nemen.
Naar het schijnt is er ook geen security tussen camping en wei, dus je kan je frigobox meenemen.

Wordt vervolgd.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Ik hoop voor Crammerock nog op een bandje als Idles, Squid of Shame. Ik hoop vooral dat die laatste aankondiging niet enkel Belgische/Nederlandse opvulling gaat zijn. Donderdag kan wss de planning worden gemaakt, ik heb er zeer veel zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Vandaag melding gekregen dat ik via de wachtlijst een dagticket voor de zaterdag kon kopen. Is voor mij toch wel een interessante dag geworden. Helaas geen kampeertickets meer, zal een hotelovernachting (of twee) in de buurt worden. Veel zin in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Zat dus nog eventjes onder embargo oeps, maar dus. Froukje naar Crammerock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ook The Opposites, Goldband, Frenna, Antoon, Kevin, Used en Regular er nog bij. Beetje raar wel om zo geen tig hiphop-artiesten de Club te zien inpalmen met setjes van een klein halfuur telkens en geen dance-kanonnen meer. Toch straf hoor. Na een DTRH-headliner, nu ook een LL-headliner erbij. :LOL:
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken