Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Welja, toch gwn belgische en nederlandse opvulling die laatste namen. Gelukkig stond er al iets
Edit: staan er niet weinig artiesten tegen andere jaren?
Toch denk ik dat het programma voor de mainstage vrijwel rond is hoor (zie clashfinder). Zou kunnen dat er iedere dag nog één naam wordt toegevoegd, maar zou er niet te veel meer op rekenen. Daarbij komt er voor iedere dag sowieso nog een afsluitende dance/dj-act, denk ik. In de Club is er wel nog heel wat mogelijk.
Staan inderdaad nog wat foutjes tussen. Main North en Main South kunnen nooit terzelfdertijd spelen. Dirk. speelt gewoon netjes tussen Ramkot en Brutus in veronderstel ik. En Circa Waves moet tussen De Mens en Whispering Sons komen.
Crammerock heeft wel echt een fijne line-up in elkaar gezet. Ramkot en Brutus achter elkaar is fijn openen. Wel vreemd om te zien dat Brutus lager staat dan Equal Idiots maar oke. Alvast veel plezier gewenst aan degene die gaan!!