Verzameltopic kleinere Belgische festivals 2021

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Brakrock is vele maal toffer dan Groezrock. Veel kleinschaliger, podia tussen de bossen. Het enige waar Groezrock in wint is vaak de exclusievere namen. Terwijl op Brakrock vaker de te voorspellen bands staan. En de ultra grote namen natuurlijk maar daarvoor ging ik toch nooit naar Groez.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
is sum 41 headliner of is er nog een kans dat dropkick murphys hier komen headlinen? zijn beschikbaar in augustus, moeten nog wachten met aankondigen tot na hun optreden 7 februari
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
is sum 41 headliner of is er nog een kans dat dropkick murphys hier komen headlinen? zijn beschikbaar in augustus, moeten nog wachten met aankondigen tot na hun optreden 7 februari

Hoe bedoel je? Ze zijn al aangekondigd voor de Lokerse Feesten samen met SUM41
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
xydroh wrote:
is sum 41 headliner of is er nog een kans dat dropkick murphys hier komen headlinen? zijn beschikbaar in augustus, moeten nog wachten met aankondigen tot na hun optreden 7 februari

Hoe bedoel je? Ze zijn al aangekondigd voor de Lokerse Feesten samen met SUM41

Ik denk dat je aan het missen bent met flogging molly
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Joslittel wrote:

xydroh wrote:
is sum 41 headliner of is er nog een kans dat dropkick murphys hier komen headlinen? zijn beschikbaar in augustus, moeten nog wachten met aankondigen tot na hun optreden 7 februari


Hoe bedoel je? Ze zijn al aangekondigd voor de Lokerse Feesten samen met SUM41

Ik denk dat je aan het missen bent met flogging molly

Oke. Het is nog vroeg, jij wint.

Als de Muprhy's hier nog bijkomen is het wel een erg dikke line-up. Vind het nu al zeer de moeite waard.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Dropkick Murphys lijken mij nog een ideale grote naam voor de Graspop vrijdag.

Dropkick Murphy's touren in augustus is wat ik zie, dus dan denk ik ofwel alcatraz ofwel lokerse feesten
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
jimmywe wrote:
Dropkick Murphys lijken mij nog een ideale grote naam voor de Graspop vrijdag.

Dropkick Murphy’s touren in augustus is wat ik zie, dus dan denk ik ofwel alcatraz ofwel lokerse feesten

Doe maar Pukkelpop voor een lekker mainstage feestje!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Op Nostalgie Beach Festival op 8 augustus in Middelkerke:

Anouk, Ronan Keating , Roger Hodgson, Phats & Small, The Stranglers en The Troggs.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Punk in Drublic komt naar België. Dit is een punk en craft beer minifestival (kan het nog meer hipster?).

NOFX - Me First And The Gimme Gimmes - Frank Turner - Face to Face - Pulley - Comeback Kid - Days N Daze + more to come

Dit waren dus potentiële Groezrocknamen.

https://www.facebook.com/events/184168482960104/

Ik zie ook net dat Brackrock medeorganisator is.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Punk in Drublic komt naar België. Dit is een punk en craft beer minifestival (kan het nog meer hipster?).

NOFX – Me First And The Gimme Gimmes – Frank Turner – Face to Face – Pulley – Comeback Kid – Days N Daze + more to come

Dit waren dus potentiële Groezrocknamen.

https://www.facebook.com/events/184168482960104/

Ik zie ook net dat Brackrock medeorganisator is.
Craft Beer valt ook wel mee, staan 2 taps geloof ik met wit bier en nog een bier (flink aan de prijs ook). Volgens mij betaalde we in Köln, € 5,00 per beker ofzo.

Misschien dat ik het overweeg. Mijn kameraden zijn groots NOFX fan. Persoonlijk vind ik ze niet super.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Die Alanis Morissette / Garbage combo lijkt me wel wat...
https://alanis.com/events

Misschien iets voor de Lokerse Feesten?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
slyke wrote:
Groezrock, Rock Ternat, Pukemarock, Novarock, Suikerrock, … allemaal heel leuke (kleinere) festivals die er (binnenkort) niet meer zijn!
Zonde (en niet verwonderlijk dat Crammerock dan altijd zo snel uitverkoopt, ze zijn zowat de enige speler die nog overblijft in de middenklasse-festivals).

Rock Herk, Dranouter, Rock Zottegem, Brakrock (in 2020 met oa Sick of it All en Mad Caddies) en Sjock Festival (in 2020) met oa Social Distortion en Phil Campbell) zijn er nog, meer zelfs, Rock Herk en Brakrock beleven hoogdagen.
Daarnaast heb je in het elektronische segment veel (nieuwe) middelgrote festivals zoals bv. Extrema Outdoor, Horst, Listen, Les Nuits Sonores en Rampage Open Air.

De stilte rond Groez is toch wel onrustwekkend, ze kunnen op zijn minst iets communiceren?.

En nog een kleintje die wegvalt...:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/02/11/festivhalle-kent-geen-16e-editie/

Jammer... :(
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Eerste namen van Rock Zottegem zijn binnen:
Kreuners
Clouseau
Goose
Zwangere Guy
Goldband.

Hopelijk komen daar nog wat internationale toppers bij want dit...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Eerste namen van Rock Zottegem zijn binnen:
Kreuners
Clouseau
Goose
Zwangere Guy
Goldband.

Hopelijk komen daar nog wat internationale toppers bij want dit…
Legendarisch goede line-up...!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken