Top 2000

Nu ook maar eens Serious Request erop gezet. Is toch wel een hele speciale traditie voor mij. Voelt veel oprechter aan als de actie van 538 bijvoorbeeld, heb daar meer het zieltjes winnen gevoel. Ook een prachtig goed doel, die beelden van alle zieke kinderen gaan door merg en been.
Blijft voor mij ook ieder jaar traditie. Ben er ook meerdere keren naar toe geweest. Maar vooral het samenhorigsheid gevoel wat het teweeg brengt vind ik erg mooi om te zien. Daarnaast is het inderdaad een erg mooi doel, met heftige verhalen die (zeker als net geworden vader) nu al voor tranen hebben gezorgd.

Sws vind ik live radio i.c.m. televisie echt heerlijk. Dus deze periode met 3FM serious request en straks de TOP2000 zijn altijd mooie periodes, waarbij de tv thuis vaak aanstaat.

Tijdens het werk zet ik alleen nu nog wel vaak de Snob2000 op van Pinguin radio, omdat daar meer en betere muziek gedraaid wordt en ik niet zo snel afgeleid zal worden. Kortom mooie radio weken nu.

• Leuk
Waarderingen: gretz en Oasiss
Blijft voor mij ook ieder jaar traditie. Ben er ook meerdere keren naar toe geweest. Maar vooral het samenhorigsheid gevoel wat het teweeg brengt vind ik erg mooi om te zien. Daarnaast is het inderdaad een erg mooi doel, met heftige verhalen die (zeker als net geworden vader) nu al voor tranen hebben gezorgd.

Sws vind ik live radio i.c.m. televisie echt heerlijk. Dus deze periode met 3FM serious request en straks de TOP2000 zijn altijd mooie periodes, waarbij de tv thuis vaak aanstaat.

Tijdens het werk zet ik alleen nu nog wel vaak de Snob2000 op van Pinguin radio, omdat daar meer en betere muziek gedraaid wordt en ik niet zo snel afgeleid zal worden. Kortom mooie radio weken nu.
Merk ook dat ik vandaag meerdere keren even stilzit en luister naar de aangrijpende verhalen, ook de rest van kantoor is dan allemaal even stil. Tv+Radio is inderdaad een topcombi, tijdens het koken s'avonds echt heerlijk

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Inmiddels via Ticketswap (met pijn en moeite) ook een tweetal kaarten gescoord voor het blokje 25 december 1:00 - 2:00. Dat betekent dus dat mijn officiële Top 2000 cafédebuut al 6 dagen eerder gaat zijn :D

Heerlijk uurtje dit, met o.a. Damien Rice, Spinvis, Lorde, Robbie (fave nummer van hem), Rihanna en Robin S. En de radiofähige cover van Birdy, wat imo helemaal niet zo'n slechte uitvoering is van een prachtig nummer (al blijft het origineel nog wel een tikkeltje mooier)

5oyj20.jpg

Inmiddels via Ticketswap (met pijn en moeite) ook een tweetal kaarten gescoord voor het blokje 25 december 1:00 - 2:00. Dat betekent dus dat mijn officiële Top 2000 cafédebuut al 6 dagen eerder gaat zijn :D

Heerlijk uurtje dit, met o.a. Damien Rice, Spinvis, Lorde, Robbie (fave nummer van hem), Rihanna en Robin S. En de radiofähige cover van Birdy, wat imo helemaal niet zo'n slechte uitvoering is van een prachtig nummer (al blijft het origineel nog wel een tikkeltje mooier)

5oyj20.jpg

Maar het absolute hoogtepunt is natuurlijk Henk Wijngaard ;)

• Leuk
Waarderingen: Paddy en gretz

5oyj20.jpg

Ze zouden je kaart af moeten nemen omdat je Henk Wijngaard niet benoemd hebt! Nee geintje veel plezier!!

• Leuk
Waarderingen: gretz en Joslittel
We zijn gewoon weer los mensen!!!!
Het is nu al genieten. En een advies van mijn kant: mocht er weer een nummer voorbij komen wat je helemaal niets vind. Begin op dat moment gewoon een goed gesprek met wie je dan ook bent. In mijn beleving altijd bullseye want je zit beiden gewoon in een goede vibe.

Geniet ervan allemaal! Fijne dagen voor iedereen die dit leest!!!! En wees lief voor je naasten, je medemens en een ieder die je tegen mag komen in de achtbaan die leven heet!!!❤️❤️

Maar het absolute hoogtepunt is natuurlijk Henk Wijngaard ;)
Ze zouden je kaart af moeten nemen omdat je Henk Wijngaard niet benoemd hebt! Nee geintje veel plezier!!

M'n alleerste keer Top 2000 café was helemaal geweldig
:B

We hadden gelukkig geen concurrentie in de playback-booth toen Spinvis werd aangekondigd
*O*

Stiekem was Bagagedrager of Kom Terug nog leuker geweest, want deze nieuwkomer is eigenlijk verdomd lastig goed mee te zingen. Zelfs als groot Spinvis-fan zijn de coupletten eigenlijk niet te doen
;)

Met de Vlam in de Pijp was ook heerlijk meezingen met allemaal enthousiastelingen, net als Lorde - Royals, Robin S - Show Me Love en nog een paar andere kneiters. Vond de sfeer in het café boven verwachting.

M'n alleerste keer Top 2000 café was helemaal geweldig
:B

We hadden gelukkig geen concurrentie in de playback-booth toen Spinvis werd aangekondigd
*O*

Stiekem was Bagagedrager of Kom Terug nog leuker geweest, want deze nieuwkomer is eigenlijk verdomd lastig goed mee te zingen. Zelfs als groot Spinvis-fan zijn de coupletten eigenlijk niet te doen
;)

Met de Vlam in de Pijp was ook heerlijk meezingen met allemaal enthousiastelingen, net als Lorde - Royals, Robin S - Show Me Love en nog een paar andere kneiters. Vond de sfeer in het café boven verwachting.

Ik denk ook dat de sfeer midden in de nacht het beste zal zijn, dan heb je de echte die hards

• Leuk
Waarderingen: gretz
Heerlijk om op dit vroege uurtje nog even L'Amour Toujours ♡ en (het debuut van) Jigsaw Falling Into Place mee te pakken 🙏🏼

Edit: en het bekendste nummer uit m'n fave film aller tijden 🇫🇷❤️🤍💙

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread