Tool

Nou, dat feestje in de Dominicaanse Republiek was een doorslaand succes, maar niet heus. Twee vrij korte setlists, geen enkel bijzonder nummer wat ze weinig gespeeld hebben in de afgelopen jaren, maar het ergste is: de tweede avond is gewoon half een herhaling van de eerste. Terwijl er geen dagtickets waren, iedereen was daar het hele weekend, speciaal voor twee unieke Tool sets... krijg je dit.

1741592119018.png

Fans waren niet blij. Heb video's gezien van luid boe geroep en middelvingers naar de band. Wat een trieste vertoning.

Nou, dat feestje in de Dominicaanse Republiek was een doorslaand succes, maar niet heus. Twee vrij korte setlists, geen enkel bijzonder nummer wat ze weinig gespeeld hebben in de afgelopen jaren, maar het ergste is: de tweede avond is gewoon half een herhaling van de eerste. Terwijl er geen dagtickets waren, iedereen was daar het hele weekend, speciaal voor twee unieke Tool sets... krijg je dit.

Bekijk bijlage 13199

Fans waren niet blij. Heb video's gezien van luid boe geroep en middelvingers naar de band. Wat een trieste vertoning.
Damn dat is triest. En dan te bedenken hoeveel geld er voor werd neergelegd. Het middendeel van de set is gewoon identiek. Dat is inderdaad reden genoeg om boos te worden als duurbetalende bezoeker en een hele slechte zet van deze band. Bah.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Dr. Hannibal

Bekijk bijlage 13199

Dat is inderdaad wel ontgoochelend kan goed begrijpen dat mensen die hiervoor stevig betaald hebben niet al te blij zijn. Gelukkig was er nog Mastodon, ah nee wacht :LOL:

• Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal
Dat is inderdaad wel ontgoochelend kan goed begrijpen dat mensen die hiervoor stevig betaald hebben niet al te blij zijn. Gelukkig was er nog Mastodon, ah nee wacht :LOL:
Mastodon heeft het volgens mij nog best goed gedaan, met Ben Eller als invaller. Daar lees ik geen boze reacties op in ieder geval, al is het natuurlijk jammer dat Brent er niet meer bij was, dat sowieso.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en johanra
Mastodon heeft het volgens mij nog best goed gedaan, met Ben Eller als invaller. Daar lees ik geen boze reacties op in ieder geval, al is het natuurlijk jammer dat Brent er niet meer bij was, dat sowieso.
zeer jammer dat brent er niet meer bij is

Daarbij opgeteld zag ik posts van mensen die een resort verderop geboekt hadden en zo over het strand naar de optredens konden lopen om er van te genieten zonder de meerprijs.

Los van de niet zo exclusieve setlist is ook dit beschamend op zijn zachtst gezegd;

Bijlagen

• Screenshot_2025-03-10-16-02-32-572_com.reddit.frontpage.jpg
    Screenshot_2025-03-10-16-02-32-572_com.reddit.frontpage.jpg
    234,5 KB · Weergaven: 72
Nog geen jaar geleden , maanden hyped, Tool op graspop.
Stond best nog redelijk vooraan , maar door emoties en wat teveel pilsjes, niet echt een eerlijk oordeel.
Kwam een beetje traag op gang maar ging al snel redelijk goed los waar ik stond. Heb alle albums hoog zitten maar zou er nu niet meer speciaal voor heen gaan .Kan raar lopen.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Dr. Hannibal
Wow, dat is wel heel pijnlijk... Ik kende het concept van bands als My Morning Jacket (One Big Holiday) en Wilco (Sky Blue Sky) en vond dat eigenlijk best wel tof. Akkoord, het is wel duur uiteraard, maar als fan van de band die dat er voor over heeft, krijg je wel een leuke vakantie met 3 optredens van je favoriete band met pakweg 60/70 verschillende nummers.

Of je doet het zoals Tool... o_O

Users who are viewing this thread