Taylor Swift

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Ik dachtt dat ze accounts zouden screenen.

Ingeschreven in DE met mijn eventim account (1500 euro aan tickets afgelopen jaar op gekocht en nooit wat verkocht): nul reactie. Niet eens wachtlijst.

Gelegenheidsfans om me heen: nieuw account aangemaakt en allemaal een presale link.

FML

Lana ook al moeten missen ondanks presale link. Ik ben er klaar mee, de hele ticketscene is verziekt. Tot ze met persoonlijke tickets komen die niet overdraagbaar zijn ga ik nergens meer heen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Ik dachtt dat ze accounts zouden screenen.

Ingeschreven in DE met mijn eventim account (1500 euro aan tickets afgelopen jaar op gekocht en nooit wat verkocht): nul reactie. Niet eens wachtlijst.

Gelegenheidsfans om me heen: nieuw account aangemaakt en allemaal een presale link.

FML

Lana ook al moeten missen ondanks presale link. Ik ben er klaar mee, de hele ticketscene is verziekt. Tot ze met persoonlijke tickets komen die niet overdraagbaar zijn ga ik nergens meer heen.
Dan heb ik een nieuwtje voor je: de Swift tickets zijn (ogenschijnlijk) niet overdraagbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.162
Het was ook niet helemaal eerlijk geweest als mensen die meer tickets kopen voorrang hadden gekregen natuurlijk. Nu is alles random gegaan.

Bij Swift verkopen ze persoonlijke tickets die niet overdraagbaar zijn. Je hebt gewoon pech gehad, en dat is zuur, maar wellicht is er iemand hier die maar 2 tickets nodig heeft, 2 tickets extra kan halen en met je wil meeten. :)

@Nikfestilover axs.com en www.axs.co.uk. De eerste hit op Google ook trouwens. :p
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Het was ook niet helemaal eerlijk geweest als mensen die meer tickets kopen voorrang hadden gekregen natuurlijk. Nu is alles random gegaan.

Bij Swift verkopen ze persoonlijke tickets die niet overdraagbaar zijn. Je hebt gewoon pech gehad, en dat is zuur, maar wellicht is er iemand hier die maar 2 tickets nodig heeft, 2 tickets extra kan halen en met je wil meeten. :)

@Nikfestilover axs.com en www.axs.co.uk. De eerste hit op Google ook trouwens. :p
Dankjewel @Timmetje als het goed is is het gelukt.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Het was ook niet helemaal eerlijk geweest als mensen die meer tickets kopen voorrang hadden gekregen natuurlijk. Nu is alles random gegaan.

Bij Swift verkopen ze persoonlijke tickets die niet overdraagbaar zijn. Je hebt gewoon pech gehad, en dat is zuur, maar wellicht is er iemand hier die maar 2 tickets nodig heeft, 2 tickets extra kan halen en met je wil meeten. :)

@Nikfestilover axs.com en www.axs.co.uk. De eerste hit op Google ook trouwens. :p
Ze gaven aan accounts te screenen, dus nieuwe accounts, mensen die vaak tickets verkopen etc. Maar nu is het inderdaad random. Doe dan geen selectie vooraf.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.162
Die selectie vooraf was er volgens mij alleen zodat TM niet crasht op de dag van de verkoop haha. Inderdaad ontzettend onzinnig verder.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Mit der Vorverkaufs-Registrierung können insbesondere gewerbliche Käufer, die ausschließlich am Wiederverkauf von Tickets interessiert sind, vom Vorverkauf ausgeschlossen werden und gleichzeitig Tickets den Fans angeboten werden, die die Show erleben wollen.
Tja, ze willen wederverkoper op voorhand uitsluiten. Hoe doe je dat beter dan door iedereen met een hagelnieuw account wel een link te sturen en mensen met een jarenlang bestaand account niet...
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ze gaven aan accounts te screenen, dus nieuwe accounts, mensen die vaak tickets verkopen etc. Maar nu is het inderdaad random. Doe dan geen selectie vooraf.
Voor hoeveel landen heb je je geregistreerd ? En heb je voor elk land een apart account aangemaakt?
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Voor hoeveel landen heb je je geregistreerd ? En heb je voor elk land een apart account aangemaakt?
DE, NL en UK.

UK moet nog volgen, maar van NL en DE niet eens mail gehad dat ik op de wachtlijst sta.
Maar UK is al niet haalbaar. Dag van registratie op booking.com gekeken, gemiddelde overnachting in Dublin 1000 euro per nacht.
Nu alleen nog maar minder aanbod en hogere prijzen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.162
Ook niet in je spambox?

Tja, ze willen wederverkoper op voorhand uitsluiten. Hoe doe je dat beter dan door iedereen met een hagelnieuw account wel een link te sturen en mensen met een jarenlang bestaand account niet...
Wellicht is er iemand hier die je kan helpen en je bij de venue wil meeten. :)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.671
7.432

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.162
DE, NL en UK.

UK moet nog volgen, maar van NL en DE niet eens mail gehad dat ik op de wachtlijst sta.
Maar UK is al niet haalbaar. Dag van registratie op booking.com gekeken, gemiddelde overnachting in Dublin 1000 euro per nacht.
Nu alleen nog maar minder aanbod en hogere prijzen.
Heb voor de grap ook even gekeken naar de nacht van 28 op 29 en 29 op 30 juni. Er zijn hotelkamers voor ver onder dat bedrag te vinden. Dus gewoon even goed Trivago checken, hopen op een UK link en wellicht ben je er gewoon bij. ;)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
DE, NL en UK.

UK moet nog volgen, maar van NL en DE niet eens mail gehad dat ik op de wachtlijst sta.
Maar UK is al niet haalbaar. Dag van registratie op booking.com gekeken, gemiddelde overnachting in Dublin 1000 euro per nacht.
Nu alleen nog maar minder aanbod en hogere prijzen.
NL heb ik niet, Duitsland maar een en een via m’n zus en Uk ook geen. Bij Wenen, Warschau en Milaan had je meer kans gehad de vraag is of je zo ver had willen reizen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.162
NL heb ik niet, Duitsland maar een en een via m’n zus en Uk ook geen. Bij Wenen, Warschau en Milaan had je meer kans gehad de vraag is of je zo ver had willen reizen.
Even voor de zekerheid: Je zus moet dan wel meegaan naar Swift, want de verkoop is account en (vermoedelijk) naamgebonden.

Of hij daar meer de kans had gehad is ook maar een vraag natuurlijk. Jij hebt iig veel mazzel gehad met presalelinks.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
847
554
Even voor de zekerheid: Je zus moet dan wel meegaan naar Swift, want de verkoop is account en (vermoedelijk) naamgebonden.
Je kunt de persoonsgegevens in je Ticketmaster-account veranderen. Heb ik bijvoorbeeld gedaan toen ik me realiseerde dat de naam in mijn Ticketmaster-account niet gelijk was aan de naam op mijn paspoort.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken