Sport algemeen

Knap ook dat België naast Engeland nog als enige twee landen alle clubs actief hebben gehouden na de groepsfase!
Ik zie België over twee seizoenen ook nog wel die 6e plek innemen als je ziet dat de komende twee seizoenen België significant minder punten heeft gehaald dan alle landen erboven, maar de afgelopen twee en huidige seizoenen niet meer onder doen voor de landen erboven.

Onwezenlijk om in het thuisvak te staan :(
dit jaar is het aan genk :)

tot tranen toe hier
mijn vader was begin 2022 gestorven en had nog verkondigd, het seizoen dat ik er niet meer ben pakt antwerp de dubbel waarvan de titel pas op de laatste speeldag, helemaal op het einde.
na die goal was alles weg.
even helemaal van de wereld.
gehuild als een klein kind

Ajax dus tegen Union SG. Wat vinden de Belgen daarvan? Kan een spannende tweekamp worden lijkt me.

• Leuk
Waarderingen: Royke
Ajax - Union, kan zeer leuke wedstrijd worden van wie ik het alle twee wel gun.

Wij tegen Mourinho en co, als we de nieuwkomers kunnen inzetten en wat geblesseerden recupereren zit er normaal wel wat in.

Alleen wederom jammer dat ze het niet in eigen stadion kunnen doen.

Ajax - Union, kan zeer leuke wedstrijd worden van wie ik het alle twee wel gun.

Wij tegen Mourinho en co, als we de nieuwkomers kunnen inzetten en wat geblesseerden recupereren zit er normaal wel wat in.
Had Twente-Anderlecht ook erg leuk gevonden maar helaas wij moeten helemaal naar Noorwegen

Had Twente-Anderlecht ook erg leuk gevonden maar helaas wij moeten helemaal naar Noorwegen
Voordeel is dat de Noren in het tussenseizoen zitten. Eerste speeldag is daar eind maart pas, dus jullie komen uit tegen een ploeg zonder matchritme.

Voordeel is dat de Noren in het tussenseizoen zitten. Eerste speeldag is daar eind maart pas, dus jullie komen uit tegen een ploeg zonder matchritme.
Volgens de Zweed in de Twente selectie is dit juist een nadeel. Bodo/Glimt bereid zich in Spanje voor op Twente met oefenwedstrijden en hoeft zich enkel op dit tweeluik te focussen. De afgelopen jaren presteert de Noorse club ook goed in Europa.

Ben benieuwd. Ik vind ons wel de underdog.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Volgens de Zweed in de Twente selectie is dit juist een nadeel. Bodo/Glimt bereid zich in Spanje voor op Twente met oefenwedstrijden en hoeft zich enkel op dit tweeluik te focussen. De afgelopen jaren presteert de Noorse club ook goed in Europa.

Ben benieuwd. Ik vind ons wel de underdog.

Is Bodo niet ook de club die de laatste jaren van zowel PSV als Ajax heeft gewonnen of iets dergelijks? Nederland heeft er wel vaker tegen gespeeld én ook verloren.

Is Bodo niet ook de club die de laatste jaren van zowel PSV als Ajax heeft gewonnen of iets dergelijks? Nederland heeft er wel vaker tegen gespeeld én ook verloren.
Bodo heeft alleen een keer van AZ geworden, de wedstrijden tegen PSV en Ajax waren zeer close. Waaronder de match van Ajax vorig jaar in Noorwegen die Ajax op miraculeuze wijze wist te winnen. De Noren zijn sowieso ongeslagen in uitwedstrijden tegen Nederlandse clubs.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Users who are viewing this thread