Sport algemeen

proficiat aan de feyenoorders

altijd heerlijk zo een match tegen een op voorhand "verloren" resultaat als fan

Ik denk dat Guardiola niet zo gauw weggaat. Zou de club ook sieren (zijn verder al weinig lichtpunten) als ze ook in een moeilijker seizoen gewoon met elkaar door blijven gaan.

Slot heeft wel echt een leuke baan daar. Blijft zijn ploegen heel leuk laten voetballen, maar nu met een absoluut topteam. Heel sterk.

Dit is wat voetbal mooi maakt: voor de wedstrijd ken je elkaar niet, en bij de 3-2 omhels je elkaar. Malik Tillman is de mooiste voetballer in PSV shirt sinds Nilis.

2 mooie avonden achter elkaar! Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook naar Liverpool heb gekeken en daarom PSV heb gemist. Maar jongens wat een comebacks.
Real eindelijk een keer het deksel op de neus gekregen. Hup Slot

Strontclub? Man man man, de afgunst druipt er weer van af. Altijd leuk om nu te moeten lezen waarom het een strontclub is.
Puur geschiedkundig is het geen zuivere club he, teruggaand naar de tijd van Franco.
Maar zij zijn zeker niet de enige in Europa met dergelijke reputatie die bij mensen de termen 'strontclub' naar boven brengt.

Dit is wat voetbal mooi maakt: voor de wedstrijd ken je elkaar niet, en bij de 3-2 omhels je elkaar. Malik Tillman is de mooiste voetballer in PSV shirt sinds Nilis.
Die Tillman wordt nog de beste Amerikaan allertijden. Wat kan die jongen fantastisch voetballen. Feyenoord en PSV bedankt voor 2 fantastische voetbalavonden!

Puur geschiedkundig is het geen zuivere club he, teruggaand naar de tijd van Franco.
Maar zij zijn zeker niet de enige in Europa met dergelijke reputatie die bij mensen de termen 'strontclub' naar boven brengt.
Puur geschiedkundig heeft Franco Real Madrid misbruikt. Door de successen van Real heeft Franco zich Real Madrid toegeëigend en niet omgekeerd. Als er al een link zou zijn, waarom heeft Real Madrid met moeite een nationale titel/beker kunnen winnen in eigen land onder Franco? Terwijl Barcelona toen (denk ik) 9 keer kampioen speelde en nog x-aantal bekers won.
Met andere woorden, Franco zou dus meer invloed gehad hebben in Europa dan in eigen land?🤣

Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen? Dinsdag bij 0-3 naar bed gegaan ('het wordt toch niks meer'). Woensdag bij 0-2 naar bed gegaan ('zelfs met 11 tegen 10 zie ik het niet meer gebeuren'). Oeps. Maar wel leuk voor Feyenoord en PSV (zeg ik als Ajacied).

• Leuk
Waarderingen: Joris
Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen? Dinsdag bij 0-3 naar bed gegaan ('het wordt toch niks meer'). Woensdag bij 0-2 naar bed gegaan ('zelfs met 11 tegen 10 zie ik het niet meer gebeuren'). Oeps. Maar wel leuk voor Feyenoord en PSV (zeg ik als Ajacied).
En als Ajax in de 80ste minuut achterstaat verlaat je als echte ras-ajacied alvast het stadion? (sorry kon het niet laten)

• Leuk
Waarderingen: Joss
En als Ajax in de 80ste minuut achterstaat verlaat je als echte ras-ajacied alvast het stadion? (sorry kon het niet laten)
Ik zat paar weken geleden in de Kuip als Ajacied en ik kan je vertellen, in Rotterdam kunnen ze er ook wat van ihkv het stadion verlaten voor de wedstrijd afgelopen is.

Ik zat paar weken geleden in de Kuip als Ajacied en ik kan je vertellen, in Rotterdam kunnen ze er ook wat van ihkv het stadion verlaten voor de wedstrijd afgelopen is.
Overal. OV moet toch gehaald worden he. Gelukkig kan ik altijd op het fietsje :)

Zin in vanavond!

bizarre avond gister,
toch voelde je dat t er nog altijd inzat, zelfs 10 min voor tijd.
zelden zo een ontlading gehad in een stadion

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread