Sport algemeen

Ik vind het gewoon zonde (of baal er eigenlijk van) dat een club met zo'n geschiedenis en budget (en spelersmateriaal) er vrijwel altijd voor kiest om zo'n voetbal te spelen.
Ik vraag mij af hoeveel wedstrijden je effectief van Real Madrid ziet. Bij 90 procent van hun matchen moeten ze tegen een dubbele muur spelen, zoals de meeste van de topploegen. 'En zo'n voetbal spelen', kijk zoals gisteren, wat moeten ze volgens u dan doen? Liverpool was beter, dus moest Real wel achteruit en proberen loeren op de counter. Helaas was er zeer weinig efficientie vooraan.

Wat een verschrikkelijke saaie pot was dat zeg. Bah. Twente unmeunig slecht.
Supporters achter de groal gestraft, Twente fans?
Jup. Straf na racistische bejegening richting een Lazio speler.
Knap zeg van onze geburen!
Speelden veel feller en de eerste helft gewoon goed. Veel snelle uitbraken. Nr 77 was een plaag voor ons.

• Leuk
Waarderingen: Joe
Wat een verschrikkelijke saaie pot was dat zeg. Bah. Twente unmeunig slecht.
Slechtste thuiswedstrijd die ik sinds het degradatiejaar heb gezien. Man man man. 0,0 passie en strijd. We zullen tegen Olympiacos wel weer een hele goede pot spelen en met een puntje eindigen.

Sticks (2024):"Yeah Yeah man het is me wat, één groot misverstand, we laten clubs achter net als Sven Mislintat"

Komt van zn nieuwe album, fabrieksinstelling

• Haha
Waarderingen: Oasiss
Sticks (2024):"Yeah Yeah man het is me wat, één groot misverstand, we laten clubs achter net als Sven Mislintat"

Komt van zn nieuwe album, fabrieksinstelling
Geen dickpics en een telefoontje naar Slot of hij Ten Hag wilde opvolgen en mijn leven als Ajacied had er een stuk anders uitgezien.

Sorry chef, wat heeft Ajax een overwinning gejat*
Op PSV na heeft de hele top 6 echt belachelijk slecht gespeeld vindt ik. Twente herpakte zich goed in de 2de helft maar man man man...... Die eerste helft was echt om te janken.

Op PSV na heeft de hele top 6 echt belachelijk slecht gespeeld vindt ik. Twente herpakte zich goed in de 2de helft maar man man man...... Die eerste helft was echt om te janken.
Ja, ik bezie het dit seizoen ook nog met vorig seizoen in mijn achterhoofd. Dus de punten zijn gewoon enorm welkom. Het is zaak dit seizoen 3e (liefst 2e) te worden. Dan gaat Ajax weer de CL in, her en der kan misschien nog handig wat aangetrokken worden en ik denk dat bij PSV komende zomer toch wel een wat grotere leegloop kan gaan plaatsvinden.

Volgend seizoen ga ik weer kritisch zijn als "we" lelijk winnen (zoals het een ware Ajacied betaamt).

• Leuk
Waarderingen: visdave34
op penalty's door naar de kwartfinale

graag een extra antwerpse derby in de kwartfinale

op penalty's door naar de kwartfinale

graag een extra antwerpse derby in de kwartfinale
Ik duim dat wij de Ratten thuis mogen ontvangen in de volgende ronde. De ketchupfles ging gisteren eindelijk open, hopelijk kunnen we nu naar boven kijken en blijven kijken.

Users who are viewing this thread